خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

برمیگیردم

سلام 

فعلا رسیدم کانادا ولی سرم شلوغه 

وقت کردم براتون از اینجا مینویسم 

ارادتمند 

رامین

نظرات 16 + ارسال نظر
خلوت دل پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:35 ب.ظ http://khalvated.blogsky.com

از اونجا بگید ما گوش میدیم

سلام
چشم
رامین

سعید پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:17 ب.ظ

تبریک و شاد باش!
امیدوارم روزهای خوشی رو در کانادا در پیش رو داشته باشین.
نمی دونم خانواده شما چند نفره است ولی اگر امکان داره از اولین هزینه ها تون حتما بنویس بدونیم وضعیت خرج و مخارج چطوریه.
موفق باشی

سلام
ممنون و متشکر
براتون توی وبلاگ مینویسم
ارادتمند
رامین

نیلوفر پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:35 ب.ظ

سلام رامین خان خوبی؟ رسیدنت بخیر . الان وقتی پستت رو خوندم خیلیییییییییی خوشحال شدم. نمیدونم چرا شاید چون ما هم داریم همون انتظار شما رو برا رفتن به کانادا تجربه میکنیم. برات آرزوی موفقیت میکنم . زودتر بیا بنویس. بای

سلام نیلو جان
شما به بنده بینهایت ( حد عدد/صفر ) لطف داری .
قربانت
رامین

ثنا پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:07 ب.ظ http://rahecanada.blogfa.com

سلام
امیدوارم همیشه موفق باشید
در مورد این مسافرت طولانی هم بنویس
ما هم فعلا قبول شدیم منتظر مدیکال هستیم
ممنون

سلام
لطف داری
چشم
ارادتمند
رامین

مروارید پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:43 ب.ظ

واییییییییی بدون خداحافظی رفتی بسر خوب
خوشحالم که رسیدین کانادا

خوش باشی - عزیزم وقت کردی از تجربه سفرت برامون بنویس

سلام مروارید جون
ممنون و متشکر
باید ببخشی اینقدر سرم شلوغ بود از دوستای نزدیک و فامیل هم لحظه آخر خداحافظی کردم
در ضمن من که توی وبلاگ گفتم دارم میرم
ارادتمند
رامین

علیرضا پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:40 ب.ظ http://www.arakguys.blogfa.com

به سلامتی رامین جان.ایشاالله موفق باشی

از اونجا بیشتر بنویس

سلام علیرضا جان
چشم
ممنون و متشکرم
رامین

نیلوفر پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:40 ب.ظ http://www.neli-basi.blofa.com

سلام رامین عزیز.رسیدن به خیر.زودتر بیا بنویس ببینیم تو این مدت چه خبرا بوده.الان مجا اقمت دارید؟پیش فامیل یا دوست و یا جایی اجاره کردید؟

سلام
جواب شما رو در وبلاگ میدم
ممنون و متشکرم
رامین

mohammad جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:58 ق.ظ

agha salam
tabrik ma ham 1 maheh omadim

سلام محمد جان
بسیار خوشحالم
اگر دوست داشتی و توی مونترال هستی بیا هم رو ببینیم !
ارادتمند
رامین

حامد جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:30 ق.ظ

سلام
به سلامتی.
موفق باشی.
از طول پرواز هم بنویس.

سلام
چشم
ممنون و متشکرم
رامین

سعید جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:10 ب.ظ

آقا رامین
هنگام ورود یا لندینگ افیسر در فرودگاه ازتون گواهی فاند یا همون داشتن پول کافی خواست؟‌ شما چطوری پروف کردید؟‌ پول نقد که نمیشه برد گواهی حساب بانکی هم که بدرد نمی خوره وقتی پول تو حسابت تو ایرانه پس چیکار باید کرد. ممنون میشم اگه تجربه خودتون رو در این مورد بگید.

سلام سعید جان
از ما گواهی پول نخواستند .
ما پولمون همراهمون بود به دلار آمریکا !
وقتی پولت توی حساب ایرانته باید درش بیاری و به دلار تبدیلش کنی و یا همراه خود بیاری و یا به حسابت در کانادا منتقل کنی‌!
ارادتمند
رامین

حمید شایگان شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:09 ق.ظ http://www.ir2ca.blogfa.com/

درود بر رامین گرامی:
رامین جان من برای اینکه بتونم اطلاعاتی رو که در مورد مهاجرت به کانادا دارم را در اختیار دوستان بگذارم یه وبلاگ مرتکب شدم که اصلا به خوبی شما و سایر دوستان نیست. فقط اگر صلاح دونستی لینگش را توی وبلاگ خودت بزار تا بقیه بتونند راحت پیداش کنند.
با سپاس فراوان
http://www.ir2ca.blogfa.com/

خسرو شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:31 ب.ظ

سلام
به به آقا رامین گل
امیدوارم با سرعت باد پیشرفت کنی
لطفا از تجربیاتت در اونجا هم بنویس مرسی

سلام خسرو جان
احوالتون ؟۱
براتون باز هم مینویسم
ارادتمند
رامین

شهرام شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:15 ب.ظ

بسیار خوشحالم

سلام
منم بسیار خوشحالم
نه از اینکه اینجام چون اینجا خیلی خیلی سخته
از اینکه دوستان خوبی مثل شما دارم که سختی اینجا رو قابل تحمل میکنند .
ارادتمند
رامین

کیارش یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:44 ق.ظ

به به رامین عزیز
به سلامتی رسیدید ....
امیدوارم به تمامی اهدافت برسی و همیشه
شاد وسلامت باشی ...
رامین جان برات بهترین ها رو آرزو میکنم ::)
ایام به کام

سلام کیارش جان عزیز دل
خیلی خیلی ازت ممنونم
باز هم ما رو دعا کن
ارادتمند
رامین

هستی یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:25 ق.ظ http://goddess-note.blogfa.com/

سلام
خیلی خوشحالم که بالاخره از این هفت خان رستم رد شدین، ما که هنوز تو خان اولیم
موفق باشین

سلام هستی خانم
ما هم هنوز خان اولیم
اصل کار اینور ابه .
برامون دعا کنید چون دوری اذیت میکنه
ارادتمند
رامین

نیلوفر یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:05 ب.ظ http://ww.neli-basi.blogfa.com

معلومه حسابی اونجا سرتون شلوغه ها.بابا یه یادی هم از دوستان وبلاگی بکنید.
موفق باشی

سلام نیلو خانم
احوالتون ؟!
ما سرمون شلوغ که باشه که هیچی اگر سرمون روی تنمون هم نباشه باز هم به یادتون هستیم ولی چه کنم که اصلا وقت نمیکنم بنویسم .
ارادتمند
رامین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد