خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

عروسی سلطنتی


سلام

امروز عروسی سلطنتی شاهزاده ولیام نوه بزرگ ملکه و کیت میدلتون یکی از نجیب زاده های انگلستان بود. این عروسی در کل پادشاهی متحده و در کانادا به عنوان جزئی از اون سر و صدای زیادی به پا کرد.

همون طور که بارها نوشتم کانادا جزئی از پادشاهی متحده انگلستان (United Kingdom of Great Britain) هستش و بصورت قانونی ملکه فرمانروای کانادا هم محسوب میشه.

نمیدونم ولی یک جورابی اسم سلطنت و ملکه به آدم یک نوع شور و نشاط میده. من که اینجا ازه واردم ولی چه در انگلستان و چه در کانادا همه برای این عروسی به فعالیت افتاده بودند همه شبکه های خبری پخش مستقیم و پخش دوباره عروسی رو جزو برنامه هاشون داشتند.

منم با اینکه وجود سلطنت و فرمانروایی یک خرد با خاندان برو عموم توی ایدئولوژیم نیست وای یک جورایی سلطنت اینجا رو نمادی زیبا و شکیل و عاملی برای تحکم قدرت میدونم. خلاصه اینکه این عروسی ما رو هم خیلی خوشحال کرد. بالاخره این آقا به احتمال زیاد پادشاه آینده خواهد بود.

این عکس هم مهم ترین و به یاد موندنی ترین عکس عروسی بود. بوسه عشق که به کنار ولی دختر بچه کنار تصویر هم توجه خیلی ها رو به خودش جلب کرده و خبرهای زیادی ازش منتشر شده. طبق خونده های من این خانوم کوچولو کوچکترین نوه ملکست و توسط عروس برای ساقدوش انتخاب شده. چیز دیگه ای هم که توجه های زیادی رو جلب کرده لباس ساده و صمیمیت عروس بود که همه ازش تعریف میکردند.

از طرف دیگه درسته دوماد شاهزادست و خرش خیلی میره ولی طبق خبرهای واصله ایشون خلبان گشت امداد و نجات هستش و طی دو هفته باید سر کارش برگرده.


دیدم حیفه از این عروسی یادگاری توی وبلاگم نگذارم.

یک سری عکس هم توی ادامه مطلب میگذارم.


ارادتمند

رامین

ادامه مطلب ...