خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

جواب کامنتها

سلام

بعد از چند وقت دوباره اومدم تا یه چیزهایی براتون بنویسم.

کار آزاد اینجا خوب جواب میده ولی اگر سرمایه خوب و پشت کار و نبوغ اقتصادی داشته باشی

منظورم اینه شما میتونی بیای اینجا یه مغازه کوچیک بگیری و یه سوپر مارکت نمیه ایرانی یزنی و این سوپر مارکت خرج خودت و خانوادت رو بده ولی اگر بیای و یه مغازه بزرگ بزنی و خوب بهش رسیدگی کنی و اجناس با کیفیت بالا و قیمت پایین و تبلیغات خوب عرضه کنی درآمد بسیار بالاتر و بهتری بدست میاری.

اینجا مقمولا یبزینسهای فردی در سطح بقالی هست و چیزهایی مثل غذا و پمپ بنزین بیشتر فرانچایز هستند و هرچفدر پول بدی بیشتر آش میخوری که البته بازم به کیفیت کار خودت هم بستگی داره.

بی خانمانهای کانادا معمولا افراد کانادایی هستند که الکلیند و ترجیح میدند کل کمکهای دولتی رو خرج الکل بکنند و نهایتا هم شبها رو در اقامتگاه های بی خانمانها و روزها رو کف خیابون مشغول گدایی و تیغ زنی و بدمستی میگذرونند و بخاطر تاثیرات الکل روی مغزشون معمولا به وضع نمیه هشیار هستند و تقریبا مسئولیت شهروندی هم ندارند.

این افراد از دولت کمکهای شایانی دریافت میکنند که البته همش رو حیف و میل میکنند و اکثرا هم مهاجران جزو این قبیل افراد نیستند.

همونطور که چندین بار تکرار کردم اینجا همه به هم احرام میگدارند و خیلی کم پیدا میشه که بخاطر نژاد یا دین و رنگ و ... مهاجرها با هم مشکل داشته باشند ولی همه کانادایی های انگلوساکسون با مهاجرها مثل بقیه کانادایی ها برخورد میکنند.

وقتی شما اقامت دائم کانادا رو دارید برای رفتن به آمریکا احتیاج به ویزا دارید که تقریبا راحت بهتون میدند ولی حدود 2-3 ماه طول داره. احتیاج به صبر کردن ندارید و از همون روز اول میتونید برای ویزا اقدام کنید ولی اگر بخواید میتونید سه سال صبر کنید تا شهروند کانادا بشید و بتونید بدون ویزا برید.

منتظر مطالب بعدی باشید.

ارادتمند

رامین

نظرات 4 + ارسال نظر
Armin دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:31 ب.ظ

agha ramin kheyli eradtmandim... vaghan merC az posthayi ke mizari
man har 2 3 rooz yebar sar mizanamo vaghti mibinam ye poste jadid gozashti vaghan khoshhal misham
omidvaram hamishe movafagh bashi

سلام
ممنونم

zaz سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:48 ب.ظ

سلام!من خیلی وقته که وبلاگتون رو می خونم .واقعا اطلاعات خوبی داره!فقط خیلی دیر به دیر می نویسید!و یه سوال:میشه اطلاعاتی درباره ی رشته های هنری تو کانادا بگید؟
بازم مرسی

سلام
اطلاعی در مورد رشته های هنری توی کانادا ندارم چون اساسا رشته من ریاضی فیزیکه
لطف کنید دقیقا بگید در مورد چه رشته ای اطلاعات میخواید شاید بتونم کمکتون کنم

رها یکشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:55 ب.ظ

سلام
منم تازه با ویلاگتون آشنا شدم. روان و واضح مینویسید . اما به قول دوستان بیشتر بنویسید
منم لیسانس ریاضی خوندم و ارشد mba اینجا ریاضی خصوصی تدریس میکنم. دوس دارم برا دکتری رشته مدیریت فرانچایز اقدام کنم اگه اطلاعاتی داشتید ممنون میشم کمکم کنید. راستی کانادا هم میشه ریاضی خصوصی تدریس کرد؟ خوشحال میشم توو اسکاپ بتونم با شما صحبت کنم.

بله
بله

زهرا دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:13 ب.ظ

درخواست کمک برای رهن خونه من ایرانمنیازمند پنج ملیون تومان برای رهن خونه دارم خدا خیرتان بدهد09331328149

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد