خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

شروع دوباره

سلام

من از همه دوستانی که هنوز هم خواننده این وبلاگ هستند نهایت تشکر رو دارم

حالا که دارم به مرز دو سال در کانادا میرسم از همه دوستانی که در این مدت با نظرات قشنگشون بنده رو همراهی کردند بسیار سپاسگزارم

من می‌خوام دوباره شروع کنم به نوشتن

فقط احتیاج به یکمی وقت و حوصله دارم

یه طرح جدیدی که به ذهنم رسیده ضبط کردن فایلهای صوتی و گذاشتنش رو وبلاگ ... حالا از دوستان می‌خوام در ۴۸ ساعت آینده نظراتشون رو در مورد این بگن و بگن به نظرشون کار لوسیه یا میتونه کار جالبی‌ باشه ؟!

منتظر نظراتتون هستم

ارادتمند

رامین

نظرات 3 + ارسال نظر
علی دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:36 ب.ظ

گزاشتن فایل صوتی خوبی
به شرطی که آنلاین اجرا بشه

siavash دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 ب.ظ http://fromirantocanada.blogspot.com

عالی است
منتظر کارتان می مانم

افشین سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:56 ب.ظ

ضمن تبریک به مناسبت سال نو خدمت شما و خانواده محترم
آره فکر خوبیه من موافقم انلاین و افلاین نداره چون صحبت به سر انلاین که می رسه مسائل جانبی در کنارش ظاهر می شه و خود بخود ادامه این کار غیر ممکن می شه و فقط در حد یه نظر می مونه.
در ضمن اگه وقت کردی ایمیل منم جواب بده با توجه بهاینکه ممکنه تکراری باشه می خوام از قلم شما باشه .
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد