خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

اطلاعات در مورد پناهندگی و جمع آوری اطلاعات برای مهاجرت

سلام

امروز داشتم توی اینترنت میگشتم که به یک سری اطلاعات فارسی که از طریق اداره مهاجرت کانادا تامین شده برخوردم.

برنامه اداره ارجاع برای ویزای مشترک اقامت پناهندگان در کانادا 

www.cic.gc.ca/english/pdf/pub/VOR_Farsi.pdf

جمع آوری اطلاعات برای تامین بهتر نیازهای افراد تازه وارد به کانادا

http://www.cic.gc.ca/english/pdf/pub/Gathering%20Information%20-%20Farsi%20(Persian).pdf

اقامت پناهندگان در کانادا به کمک دولت

www.cic.gc.ca/english/pdf/pub/GAR_Farsi.pdf

منبع:  cic.gc.ca


بهم خبر بدید که آیا براتون مفید هست یا نه.

ارادتمند

رامین

نظرات 8 + ارسال نظر
رعنا شنبه 15 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 12:13 ب.ظ

خوب بود. ممنون آقا رامین از لطفتون

زاده فلاح یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 10:05 ق.ظ

سلام اقا رامین
پیامتان جالب بود .

خوشحالم

Amin یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 08:24 ب.ظ

دمت گرم مطالبت واقعا توپه

لطف دارید

یه عاشق وبلاگت پنج‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 10:42 ب.ظ http://yeasheghewebloget.blogsky.com

سلام.
نمیدونی چقدر خوشحال شدم که دوباره فعالیت میکنی تو وبلاگ. من تقریبا تمام پست هات رو خوندم. خیلی به وبلاگت علاقه دارم. لطفا زود به زود وبلاک رو بروزرسانی کن و مطالب جدید و جالب بزار. خیلی خیلی ممنون.

سلام
چشم
سعی میکنم هر چه زودتر مطلب جدید بگذارم

پیام چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 10:28 ب.ظ

سلام! آخه آدمی که تو کشور خودش کسب و کار موفق داره، مگه عقلش پاره سنگ برداشته که به کانادا یا هر کشور مرفه و قانونمند دیگه ای مهاجرت کنه یا پناهنده ی غیرسیاسی بشه

منظور سرکار اینه کسایی که میان کانادا واسه کسب و کار میان؟!؟ بابا مغز اقتصادی، بیزینس من، بیل گیتس!

سعیده شنبه 25 دی‌ماه سال 1395 ساعت 09:03 ب.ظ

سلام , مرسی از وبلاگ و اطلاعات جامعتون موفق باشید و سلامت

مهدی جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 06:52 ب.ظ

سلام عزیز. ممنونم از راهنماییت.. من ۱۶ سالمه ۲۲ تیر ۷۹ رشتم معماریه اما به نظرم در معماری موقق نمیشم... من میخوام ۲۰سالگی حتما به کانادا مهاجرت کنم.. از الان زبانو شروع کردم. عزیز خاهش میکنم رهنماییم کن. باید چیکار کنم که یه زندگی راحت در کانادا داشته باشم.. میخوام تنها بیام.. چقد باید با خودم پول بیارم؟؟ من از الان سرکارم میرم. روزی ۱۳۰تومان حقوق میگیرم.. لطفا راهنماییم کن دوست عزیز..

سلام
سعی کنید زبان قوی، تبحردر کار، و پول زیاد کسب کنید.
برای اومدن بهتره حدود چهل هزار دلار همراهتون باشه، اگرچه حداقل با بیست و پنج هزار دلار هم میتونید با صرفه جویی یکسالی دوام بیارید.
به فکر یاد گرفتن آخرین تکنولوژی ها، کسب مدارک بین المللی، آموزش نرم افزارهای به روز، مطالعه ی مجلات انگلیسی زبان تخصصی و کسب تجربه ی کاری واقعی باشید.
ارادت

محمد جمعه 30 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 09:37 ق.ظ

واقعا دمت گرم.خدا نگهدارت باشه این اطلاعات که می دی خیلی ارزش داره

من مخلصم
فدایی داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد