خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

در حال رفتن ۵

سلام  

این هفته سرم به اثاث کشی بند بود و یکم وقتم کم . 

در ضمن اینکه لپ تاپ هم رفته بود سرویس و به اینترنت و وبلاگ دسترسی نداشتم . 

الانم قاچاقی دارم براتون مینویسم . 

تا سرم خلوت شد براتون از این چند روز مینویسم.  

راستی روز پرستار مبارک

 

ارادتمند 

رامین

نظرات 10 + ارسال نظر
حامد جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:25 ق.ظ

سلام
خسته نباشید.
مشتاقیم بشنویم.

سلام
ممنونم
ارادتمند
رامین

شاهین جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:42 ب.ظ

سلام رامین جان

منم تقریبا هم سن تو هستم و با خانواده قصد مهاجرت به آمریکا رو داریم ! راستش من یک سری سوالات در مورد ادامه کار خودم که تحصیله دارم!
منظورم اینه که من الان مدرک پیش دانشگاهیم رو چی کار کنم ؟ بعد که رفتیم آمریکا من کجا باید برم ؟ اگه امکانش هست چون فکر کنم تو هم همسن من هستی بیشتر درگیر این کارا هستی ... ممنون می شم اگه لطف کنی یه پست کامل با جزئیات اینجا بزنی.

با تشکر

سلام شاهین جان
براتون مینویسم ولی به زودی
ارادتمند
رامین

محسن جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:10 ب.ظ

سلام رامین جان
من این چند وقته مرتب به وبلاگت سر می زدم و همه پست هات رو کامل میخوندم .
من جمعه هفته بعد امتحان دلف دارم اگه راهنمایی بیشتری برای قبول شدن من در این امتحان داری ممنون می شم که راهنماییم کنی .منتظر جوابت هستم.
با تشکر محسن

سلام محسن عزیز
فعلا توصیه خاصی ندارم
ارادتمند
رامین

نیلوفر شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:02 ق.ظ http://www.neli-basi.blogfa.com

رامین جان سلام.الان دیگه باید تهران باشین.سه شنبه پرواز دارین؟
موفق باشی

سلام نیلو جان
ما دوشنبه پرواز کردیم
ارادتمند
رامین

سعید شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:25 ق.ظ

درود
نمی دونم تا حالا رفتین یا هنوز تو ایران هستین! ولی امیدوارم سفر خوبی داشته باشید و وقتی رسیدید اونجا از خوبی ها و بدی هاش برامون بنویسید.
منتظریم

سلام سعید جان
براتون مینویسم
ارادتمند
رامین

نازی یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:49 ق.ظ

سلام رامین جان
فردا عازمی ؛ فکر کنم خیلی سرت شلوغه؛ موفق و شاد باشی ؛ رسیدی اونجا مارو یادت نره ؛ امیدوارم که صحیح وسالم برسی و همه چی بر وفق مراد باشه .
در خصوص زبان فرانسه هم چند تا لینک خوب بذار ؛ از وضع اونجا و زبان هم بگو .
امیدوارم که همه چی خوب باشه .

سلام نازی خانم
مینویسم ولی به زودی
ارادتمند
رامین

فیری یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:26 ب.ظ

رامین عزیز:

لطف کن در مورد دبیرستان هم توضیح بده. ممنون

سلام
سعی میکنم برات بنویسم
ارادتمند
رامین

نیلوفر سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:37 ب.ظ http://www.neli-basi.blogfa.com

سلام رامین جان کجایی؟ایرانی؟رو هوایی؟یا رسیدی مونترال؟
بی صبرانه منتظر اپ کردنت هستم.همه چیزو مو به مو برامون تعریف کن.کلی هیجان دارم.از فرودگاه-پرواز-فرانکفورت-پرواز بعدی-رسیدن به مونترال-اولین اقامت و ...
مواظب خودت باش

سلام نیلو خانم گل
فعلا مونترالم
به زودی نوشتن رو از سر میگیرم
ارادتمند
رامین

حمید شایگان چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:47 ب.ظ

ورود شما را به خاک کانادا (مونترال) تبریک میگویم. امیدوارم که افقهای روشن در سرزمین جدید در انتظار شما باشد.

ممنونم جناب شایگان

امید جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:10 ب.ظ

امید وارم همیشه موفق باشی
حتما در مورد اونجا بنویس ممنون میشیم
فعلا

سلام
چشم
ممنون و متشکرم
رامین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد