خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

در حال رفتن ۴

سلام 

این هفته خیلی سرم شلوغه . 

جمعه که میریم تهرون و بعد توی این ۲-۳ روز باقی مونده با آشنایان و رفقای تهرونی خدا حافظی میکنیم . 

خونمون رو باید پنجشنبه تحویل بدیم . فعلا داریم سخت لوازم منزل رو جمع میکنیم و چمدونهامون رو میبندیم . 

تازه این کارها باید زود تموم بشه که به خدا حافظی هم برسیم . 

حالا به تموم این دردسر ها بیماری بنده رو هم اضافه کنید . مثلا رفتم برای مدرسه اونجا کارت واکسنم رو کامل کردم ولی با اینکه توی بچگی اوریون گرفته بودم باز هم اوریون گرفتم . 

اگر زنده موندم براتون باز هم مینویسم . 

ارادتمند 

رامین

نظرات 11 + ارسال نظر
مروارید دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:20 ب.ظ

بالاخره دم رفتنی خودت رو مریض کردی پسر

امیدوارم زود خوب بشی و سرحال به کارهات برسی .

سلام مروارید عزیز
خوب به من چه ؟!
عوارض واکسنه
فعلا که بد بهونه ای نیست تا توی کار کردن و جمع کردن اسباب و وسایل منزل هوله برم .
ارادتمند
رامین

شهرام دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:31 ب.ظ

امیدوارم هر چه زودتر بهبودی حاصل شود. به امید ردایی روشن

سلام شهرام جون
ممنونم
ارادتمند
رامین

نیلوفر دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:51 ب.ظ http://www.neli-basi.blogfa.com

سلام رامین جان.بلیت ها رو لوفت هانزا گرفتیت؟
اقا خدا بد نده.مواظب باش که زودتر خوب شی.هنوز به سرمای مونترال نرسیدین.:)

سلام نیلوفر جان
بلیت ما از لوفتانزا هست چون اداره مهاجرت اینها رو پیشنهاد دادند .
ارادتمند
رامین

حمید سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:45 ب.ظ

رامین جان سلام امیدوارم بهتر شده باشی. میشه لطف کنی در مورد قیمت بلیط و کیفیت هواپیما و چیزهایی که مربوط به این قضیه می شه اطلاعات بیشتری بدی . ممنون می شم .

سلام حمید عزیز
بعد از رفتن به کانادا یادم بیار تا برات توضیح بدم .
ارادتمند
رامین

هستی سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:33 ب.ظ http://goddess-note.blogfa.com/

سلام مراقب خودت باش بچه جون
یادم باشه به مادرت زنگ بزنم بگم که مریضیه فیلمه برای از زیر کار در رفتن (؛

سلام هستی خانم
خواهش میکنم صداش رو در نیارید !
بابا من این همه زحمت میکشم باید کارهای خونه رو هم بدم ؟!
ارادتمند
رامین

فیری سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:37 ب.ظ

با سلام
امیدوارم همه چیز به خوبی پیش بره.

اگر ممکن است شماره تماس آ قای عطائی معلم زبان را به من بدهید. چون ما هم در مصاحبه قبول شده ایم و تا یک سال دیگر عازم هستیم .

سلام فیری گرامی
آقای عطایی به بنده توی مدرسه درس میدادند و فکر نکنم تدریس آزاد داشته باشند .
اگر باز هم دوست دارید با ایشون تماس بگیری بگید تا بهتون بگم چطور باهاشون تماس بگیرید .
ارادتمند
رامین

باران چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:37 ق.ظ

ویزاتونو تهران گرفتیذ؟
ویزاتون چند وقت اعتبار داره؟

سلام باران خانم
اولا ما ویزامون رو تهران گرفتیم .
یعنی اون زمان ما پاسپورتمون رو تهران تحیل سفارت دادیم و خودشون فرستادند دمشق و دوباره از تهران تحویل گرفتیم .
ویزای ما تقریبا ۹ ماه اعتبار داشت .
ارادتمند
رامین

علی چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:18 ق.ظ

سلام رامین جان
احوال چطوره
یه خورده مرقب باش
راستی اوریون همون مریضیست که نباید راه بری؟

سلام علی آقا
حالم خیلی بهتره
بله میگند توی این بیماری اگر مردها راه برند عقیم میشن ولی این حرف قدیمی هاست و دکتر رد میکردش .
چند نفر از پسرهای فامیل که توی بچگی اوریون گرفته بودند و حسابی هم شیطونی کرده بودند الان هر کدوم چند تا بچه صحیح و سالم دارند .
ارادتمند
رامین

امیر چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:03 ب.ظ http://2khtarampaniz.blogfa.com

رامین جان
موفق باشی‌ و روزهای خوبی‌ برات آرزو می‌کنم.
خوش باشی‌

سلام امیر جان
ممنون و متشکرم
ارادتمند
رامین

کیارش جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:47 ق.ظ

سلام رامین جان
بالاخره وقت رفتن شد ؟
امیدوارم همیشه موفق و سلامت باشی
ایام به کام

سلام کیارش عزیز
ما که رفتیم .
انشاالله شما هم زود بیاید
ارادتمند
رامین

آرزو جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:27 ق.ظ http://tamanna20.blogfa.com

موفق باشین

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد