خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

چرا ؟!!!

سلام 

چرا هیچ کدوم از بینندگان نمیان روی لینک یاهو مسنجر کلیک کنند و آنلاین با هم چت کنیم ؟! 

 

ارادتمند 

رامین

نظرات 8 + ارسال نظر
حامد یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:58 ب.ظ http://ab.canada@yahoo.com

سلام
روزهای آخر است.سعی کن ازش لذت ببری.
من میدونم حتماْ موفق خواهی بود.مطمئن هستم.
پسر باهوشی هستی.فقط کمی صبور باشی همه چیز برات قابل حل هست.

سلام حامد عزیز
ممنون و متشکرم
ارادتمند
رامین

نیلوفر یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:15 ب.ظ

سلام رامین جان
من امروز با وبلاگت آشنا شدم. من و شوهرم آذر ۸۶( دسامبر ۲۰۰۷) اقدام کردیم برا مهاجرت به کانادا . حالا البته یه نی نی هم به جمعمون اضافه شده. فکر کنم تا ما بریم کانادا یه ۵ ۶ سالی مونده. خوشحال میشم از تجربیاتت استفاده کنم.

سلام نیلوفر جان
ممنونم
حتما سعی میکنم یه فایده ای بهتون برسئنم
ارادتمند
رامین

افشین یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:29 ب.ظ

دوباره سلام
اومدم بهت بگم واسه این دبیرستان و کالج بی پدرا یک قانون گزاشتند که هر کی می خواد بره دانشگاه باید واحد ادبیات انگلیس کلاس 12 رو بگزرونه در نتیجه تا می تونی انگلیسی بخونه البته اولش یک امتحان ریاضی و انگلیسی ازت میگیرند بعد اگه خیلی زبانت خوب بود میزارنت کلاس EOL که بالاترین سطح کلاس واسه مهاجرینه بعد ترم 2 میزارند ادبیات انگلیسی یا به قول خودشون کلاس ENGLISH رو ورداری.
واسه اینیم که میگی آسونه درسای اینجا باید بگم که ریاضی و فیزیکش خیلی آسونه واسه ما اما شیمی , زیست و انگلیسیش تلافی بقیه رو در می آره
موفق باشی
افشین

سلام افشین عزیز
از اطلاعاتی که در اختیارم گذاشتی خیلی ممنونم
بنده که به لطف آقای عطایی ( اگر نمیشناسی مراجعه کن به پستهای قبل ) انگلیسیم بدک نیست .
برام دعا کن و بیشتر راهنماییم کن !
ارادتمند
رامین

نازی دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:22 ق.ظ

سلام رامین خان گل
دوشنبه دیگه راهی هستیا! تورو خدا رفتی زود به زود برامون بنویس تا ازت بی‌خبر نباشیم؛ من بدجوری مشغول خوندن فرانسه‌ام : بعضی وقتها قاطی می‌کنم یه هفته به خودم استراحت می‌دم !!!!!!!!
الان هم تو وقت استراحتم ؟!!!!!!!!!
من اطلاعات در زمینه طراحی صنعتی تو کانادا می‌خوام و اینکه اونجا بیشتر تو چه شاخه‌ای توی این رشته بازار کار داره ؟
ممنون اگه کسی اطلاعاتی داره در اختیار بذاره تا اگه کسی خواست استفاده بشه .
پاینده باشی رامین خان گل

سلام نازی خانم
سعی میکنم یه اطلاعاتی برات پیدا کنم ولی قول نمیدم .
ارادتمند
رامین

مجنون سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:35 ب.ظ http://www.loveshz.blogfa.com

با سلام و تشکر
که به کلبه ی غم ما سرزدی
به کلبه ای که نظرات شما فقط خوشحالم میکنه بازم به ما سر بزن
وبلاگ خوبی داری ممنون میشم بازم نظر بدید
شاید یکمی از این حال و هوای افسردگی در بیام
من لینکت کردم
منتظر حضورت هستم نظر فراموش نشه

سلام
بازم بهت سر میزنم .
ارادتمند
رامین

سهیل پنج‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:13 ب.ظ http://www.rooze-abi.blogfa.com

سلام::
وبلاگ جالبی داری موفق باشی.
منتظر مطالب بعدیت هستم.

سلام سهیل جان
ممنون و متشکرم
ارادتمند
رامین

امید جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:29 ب.ظ http://bia2canada.blogfa.com

سلام آقا رامین
امیدوارم حالت خوب باشه !
من شما رو با (خاطرات یک مقیم کانادا) لینک کردم .
میخواستم شما هم لطف کنید و منو با نام (کانادا سرزمین آرزوها) لینک کنید .

چشم لینکت میکنم
ارادتمند
رامین

MORRIS یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:39 ب.ظ

سلام.من بارها خواستم این کار را بکنم اما هردفعه امکان نداشته..بیشتر بخاطر مشکلاتی است که در ارتباط با سایتهای خارجی ایجاد میشود اما بازهم تلاش میکنم.تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد