خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

آدرس جدید

سلام 

امروز یه آدرس جدید برای وبلاگ گذاشتم :  

http://canada.hee.ir 

میدونم شق القمر نکردم ولی بد ندونستم بهتون بگم !

نظرات 9 + ارسال نظر
افشین شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:10 ق.ظ

سلام
امروز اتفاقی وبلاگتو دیدم .وبلاگ خوبی داری فقط چند تا سوال واسه من پیش اومده من اکثر وبلاگتو از اول خوندم ولی جواباش رو پیدا نکردم در نتیجه اگه قبلا نوشتی شرمندم که می پرسم.
اول واسم جالب بود بدونم کدوم شهری که هی مجبوری بری تهران واینکه تو چه جوری اردیبهشت میری؟ مگه نمی خوای پیشدانشگاهی رو تموم کنی و حالا که میری کانادا چی کار می خوای بکنی؟ دانشگاه که با دیپلم ایران نمیشه
راستی تا یادم نرفته بگم من خودم حدود یک ساله اومدم تورونتو الان کلاس ۱۱ اینجا هستم . منم از یک شهر کوچیک اومدم واسه همین پرسیدم مال کجایی.به هر حال سوال داشتی خوشحال میشم جواب بدم.
خدانگهدار و موفق باشی

سلام افشین جان
اولا من از شهر اصفهانم .
دوما من ویزام تا قبل امتحانات ترم دوم تموم میشه و نمیتونم وایسم واسه امتحانات .
میام اونجا و با ورود به یک کالج یا دبیرستان و ذروندن چند واحد مختصر برای تبدیل واحد و گرفتن دیپلم اونجا اقدام میکنم . چون اینطور که من باهاشون تماس گرفتم و از دویتان دست اندرکار پرسیدم درسهایی که ما اینجا میخونیم خیلی خیلی بالاتر از اونجاست و تنها مشکل برای ادامه تحصیل زبانه که من به لطف اقای عطایی زیاد زبانم بد نیست .
ارادتمند
رامین

سعید شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:12 ق.ظ

با آرزوی موفقیت
امیدوارم وقتی رفتید نوشتن تو این وبلاگ رو فراموش نکنید.

سلام سعید جون
مطمئن باش با رفتنم وبلاگ تعطیل که نمیشه هیچ ژر بار تر هم میشه .
ارادتمند
رامین

نازی شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:38 ق.ظ

سلام رامین خان گل
خوبی؟ امیدوارم کارا تا موقع رفتن خوب پیش بره ؛ برات آرزوی موفقیت دارم ؛
راستی فرانسه رو تا چه سطحی تکمیل کردی ؟ من این ترم cafe 1 رو تموم می‌کنم نمی‌دونم وضعم چه‌جوریه؟
این دم رفتن ببین چه گیرایی می‌دما!!!
راستی تا 14 اردیبهشت چیزی نمونده ها، خیلی عالیه که کل خانواده کنار همید ، اینجوری کمتر احساس تنهایی می‌کنید .
با آرزوی سلامتی

سلام نازی جون
اولا ممنون و متشکرم
در ثانی من توی ترم آخر کتاب REFLETS 1 رو تموم کردم .
در ضمن از اینکه همه با هم هستیم زیاد خوشحال نیستم چون با پدر و مادر بودن هم باعث میشه آدم محدود تر باشه و هم اینکه باعث میشه دیر تر روی پای خودم بایستم .
ارادتمند
رامین

علیرضا شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:26 ق.ظ http://www.arakguys.blogfa.com

آدرس جدید مبارکه آقا رامین

ممنون
ارادتمند
رامین

مروارید شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:42 ب.ظ

رامین جان دروود
سر حال باشی و پیروز - فعلا همین سلامی بود و کلامی تا بعد

سلام مروارید خانم گل
ممنونم
ارادتمند
رامین

نیلوفر یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:33 ق.ظ http://WWW.NELI-BASI.BLOGFA.COM

سلام رامین عزیز.خوبی؟دیگه چیزی نمونده در حدود یه هفته دیگه پروواز می کنید.راستی شما از ایران لپ تاپ می برین؟ما هنوز نخریدیم ومرددیم اینور بخریم یا از اونجا بگیریم.
رامین جان ما رو از تجربیات خوبت مخصوصا در روزهای اول بی نصیب نذار.

سلام نیلوفر خانم
اولا میتونی مطمئن باشی من برم هم بازم توی این وبلاگ مینویسم ولی تنها در یک صورت نوشتن رو قطع میکنم و اونم اینه که از وبلاگ استقبال نشه و نظرات کم و بی مایه بشه .
در ضمن من یک لپ تاپ ACER Extensa 5220 از اینجا خریدم چون نیاز داشتم و الانم دارم میبرم ولی شما اگه واقعا اینجا نیاز بهش ندارید بگذارید ونجا بخرید چون اونجا سیستم های بالاتر با قیمت کمتر میتونید بخرید .
برو به سایت :
http://www.futureshop.ca/home.asp?logon=&langid=EN
این یک فروشگاه لوازم کامپیوتری که میتونی قیمت ها و سیستمها رو با هم مقایسه کنی !
ارادتمند
رامین

نیلوفر یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:20 ب.ظ http://www.neli-basi.blogfa.com

سلام رامین جان.بابا کی تورواذیت کرد:)))))
لینک های مربوط به مهاجرت رو من تو قسمت پیوندهای روزانه گذاشتم که انقدر تعدادش زیاده که وقتی کلیک کنی رو ارشیو پیوند روزانه کلشو نشون می ده و مطمئنا شما هم از خیلی وقت پیش توش هستین.:)
موفق باشی و ممنون از توضیحاتت در خصوص لپ تاپ

سلام نیلوفر جان
شوخی بود
ممنون و متشکر
ارادتمند
رامین

hossein-dubai جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:08 ب.ظ http://canada.hee.ir

salam ramin gan man dost gadid hastam tamam veblagto khondam ...khili kamel va besiar...jaleb bod........ramin jan man faghat yek khanande nistam man daram darbari mohgeratm be canada tahgig mikonam ...man dost daram bahat dar tanas basham.........yek bar dige ham baraiat emil zadam gavab nadadi ..albateh az roy yahoo barat emil zadam ...ama emroz dashtam akharin neveshtato mikhondam raftam gesmat nazarat didam az inga mitonam barat emil bezanam ...dar hal hazer man mogim dubai hastam ....montazer gavabet hastam ramin gan........2009\09\14..........

HOSSEIN-DUBAI شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:36 ب.ظ

SALAM RAMIN GAN LOTFAN GAVAB BEDAHID

سلام حسین جان
من در خدمتم
امری هست بفرمایید !
ارادتمند
رامین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد