خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

در حال رفتن ۳

ففتن سلام 

این هفته دیگه تقریبا با همه خدا حافظی میکنیم ولی خوب بالاخره حدود ۱۰ روز دیگه مونده و فامیلهای نزدیک رو دوباره هم میبینیم . 

راستی این هفته اوریون ( بیخ گوشی عامیانه ) گرفتم و صورتم کج و معوج شده آخه برای رفتن رفتیم یک سری واکسن زدیم که یکیش هم واکسن اوریون بود که البته به گفته دکتر با اینکه من توی بچگی یکبار این بیماری رو گرفتم ولی چون ویروس این بیماری رو نهفته توی بدنم داشتم با زدن واکسن این ویروس فعال شده و ما دوباره اوریون گرفتیم ... البته خدا رو شکر خیلی خیلی بی خطره و مشکلی برام پیش نیامده ! 

هفته دیگه پدر میره تهران بلیطها رو بگیره و آخر هفته یا اول هفته بعد میریم تهرون که یه ۲-۳ روزی هم از تهرونی ها خدا حافظی کنیم و بعد بریم بطرف کانادا و آینده ای مثبت ! 

یک نکته ای که برای من پیش اومده اینه که همه موقع خداحافظی به ما میگند ( مواظب مادر و پدرتون باشید ها ... رفتید اونجا درس بخونیدا .... نرید اونجا الوات بشید و درس نخونید ) 

هیچکی نیست بگه مواظب خودتون باشید ... اونجا حتما موفق میشید ... این ۱۰۰ تا از بچه های فامیل که رفتند و یه مدرک در پیت از کالج گرفتند و بعد اومدند ایران بهشون میگند اقای مهندس و آقای دکتر خوب ما هم میریم یه خاکی مثل اونا به سرمون میکنیم دیگه ... انگار توی کل این فامیل فقط ماییم که اگه بریم ناموفق میشیم . 

ارادتمند 

رامین

نظرات 8 + ارسال نظر
محمد جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:44 ق.ظ

موفق باشید.

ممنونم

نیلوفر جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:39 ب.ظ http://www.neli-basi.blogfa.com

سلام رامین عزیز.به روزای رفتن به سوی سرنوشت جدید نزدیک شدین.من مطمئنم شما با اطلاعاتی که جمع کردین و سن کمی که دارین به زودی با محیط جدید اخت می شین و به خوبی پیشرفت می کنین.حتما موفق می شید.:)
نگران چیزی نباشین و به خدا توکل کنین.

سلام نیلوفر خانم
ممنونم
باز هم برای ما دعا کنید
ممنون و متشکرم
رامین

علیرضا جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:52 ب.ظ http://www.arakguys.blogfa.com

سلام آقا رامین.ببخشید یه چند روزی نبودم.خوش به حالت داری میری کانادا.ایشاالله خدا نصیب من هم کنه.
در ضمن این جمله که گفتی یعنی چی؟من فقط انگلیسی بلدم.فرانسه سرم نمیشه

بازم میام.فعلا

سلام علیرضای عزیز
انشاا.. خدا نصیب شما هم بکنه .
معنی این جمله اینه ( وطن من در قلب کسانی است که دوستشان میدارم )
برای ما هم دعا کنید که اونجا موفق بشیم
ارادتمند
رامین

حمید شایگان جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:28 ب.ظ

ای پرنده مهاجر
سفرت سلامت
اما...
به کجا میری عزیزم
قفست تموم دنیاست

فقط میتونم بگم ممنون

خسرو شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:35 ب.ظ

سلام
آقا موفق باشی .اونجا رفتی یادت نره وبلاگو ادامه بدی چون ما به اطلاعات خوب شما نیاز داریم.مرسی/اصفهان

سلام خسرو جان
بنده که اگر قسمت شد و رفتم حتما وبلاگ رو ادامه میدم .
ارادتمند
رامین

امید شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:53 ب.ظ http://bia2canada.blogfa.com

سلام
وبلاگ خوب و قشنگی داری ؟
اگه با تبادله لینک موافقی منو با نام "اخبار و اطلاعات مهاجرت به کانادا" لینک کن و به من هم بگو تو رو با چه نامی لینک کنم
با تشکر
www.bia2canada.blogfa.com

به سوی کانادا یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:44 ب.ظ http://www.ashoo1970.blogfa.com

سلام رامین خان
یه چیزی رو میخام بهت بگم از نوشته های شما و از روی تجربه معلمی مطمئنم شما از اون دست جوونهایی هستی که نه در کانادا بلکه تو کره ماه هم اگه بری موفقی.
وبلاگت رو پیگیری میکنم تا شاهد موفقیت هات باشم.
خیر پیش

سلام دوست عزیزم
شما و بعضی از دیگر دوستان خیلی خیلی به من لطف دارید .
میترسم با این همه تعریف یهو جو بگیردما !!!!!
خیلی ممنون و متشکرم
ارادتمند
رامین

Parisan چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:52 ب.ظ http://pariisan.blogfa.com

تا الان دکتر شدید یا مهنس :d

خصوصیه
نمیتونم بگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد