خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

چت در یاهو

سلام  

از امروز اگر خواستید میتونید در ساعاتی که در وبلاگ هستم با یاهو مسنجر با من چت بکنید و یک مناظره از نزدیک داشته باشیم . 

منتظر تماسهای شما هستم . 

برای تماس با من از لینک یاهو مسنجر که در زیر کنتور سایت در زیر جداول سمت راست قرار داره استفاده کنید . 

ارادتمند 

رامین

نظرات 2 + ارسال نظر
حامد پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:55 ق.ظ

سلام آقا رامین
خیلی ممنون از مطالب بسیار آموزنده شما.
می خواستم تجربه شما رو در مورد خرید بلیط بدونم و آیا اطلاعی دارید که تهیه بلیط از IOM چه طوریه و این تخفیف که میگن صحت داره یا نه و اصلا چقدر تخفیف داره.

با تشکر
حامد

سلام حامد جان
ما از سازمان مهاجرت بلیط رو خریدیم .
انگار کمی روش تخفیف میدهند ولی دقیقا چقدر نمیدونم .
اینطور که من میدونم بلیط ها رو هر نفر ۸۲۰ دلار کانادا خریدیم .
شما یه تماس با یه اژانس مسافرتی بگیر ببین اونها چند میدند .
ارادتمند
رامین

bahar جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:53 ب.ظ

سلام
می خواستم بدونم برای مهاجرت به کبک داشتن بیمه کار الزامی است یا ارائه یک گواهی معتبر کافی می باشد.

ضمنا برای ورود به کانادا چه میزان پول باید به همراه داشته باشیم

با تشکر

اگر برای برامه کارگر ماهر میپرسید زمان ما که اصلا لازم نبود ولی در کیسهای دیگه نمیدونم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد