خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

عذرخواهی

سلام 

بنده رو باید ببخشید چون چند روزیه یکی از فامیل ها به رحمت خدا رفته و یکم دستم بند بوده کمتر تونستم وبلاگ رو بزور کنم . 

ارادتمند 

رامین

نظرات 6 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:23 ق.ظ

سپاس و موفق باشید

سلا سعید عزیز
ممنون از نظرت
ارادتمند
رامین

شهرام سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:51 ق.ظ

خداوند رحمت کنه

خدا رفتگان شما رو هم قرین رحمت خود فرماید

مسیب پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:09 ق.ظ http://rahecanada.blogfa.com

خدا رحمت کنه

خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه

نیلوفر پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:42 ق.ظ http://www.neli-basi.blogfa.com

سلام رامین عزیز.
خدا رخمتشون کنه.کارا خوب پیش می ره؟بلیط هاتونو خریدید؟کلاسهای IOM شزکت می کنین؟
موفق باشی

سلام نیلو خانم
خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه
بدک نیست ... شرحش رو روی مبلاگ میگذارم
بلیطها هم رزرو شده ولی هنوز نرفتیم تحویل بگیریم
کلاس سازان مهاجرت رو هم که ۲ ماه رفتیم ... توی پستهای قبلی نوشتم براتون
ممنونم
ارادتمند
رامین

خسرو پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:48 ق.ظ

خدا رحمتشون کنه

سلام خسرو جان
خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه
ارادتمند
رامین

حامد پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:38 ق.ظ http://ab.canada@yahoo.com

سلام
خیلی ممنون
خدارحمتشون کنه.

خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد