خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

پناهندگانی که از طرف دولت حمایت میشوند

سلام

 

پناهندگانی که از طرف دولت حمایت میشوند مستحق دریافت کمک های زیرزمیباشند : 

- پذیرش در فرودگاه و انتقال به اقامتگاه موقت .

- دریافت وام جهت پوشش دادن هزینه عزیمت به کانادا ، آزمایشات پزشکی و مخارج مربوط به نیازهای ابتدایی در دوران ابتدایی اسکان .

- کمک نقدی یا جنسی برای تهیه لوازم خانگی مانند منسوجات ، مبلمان و پرداخت سایر هزینه های لازم برای شروع زندگی .

- دریافت مقرری ماهانه برای 12 ماه .

 

کمک دولتی یک امتیاز دائم به شمار نمی رود . ممکن است این کمک به دلایل مختلفی از جمله امتناع از شرکت در کلاسهای زبان یا دوره های آموزش حرفه ای و عدم جستجوی فعالانه برای یافتن کار قطع گردد . اگر در بازپرداخت وام قصور بورزید ، این مبلغ از دستمزد شما کسر خواهد شد و از حق تضمین اعضای خانواده خود به منظور مهاجرت به کانادا محروم میشوید . همچنین اگر نسبت به بازپرداخت این وام با تاخیر اقدام کنید قادر به پایه گذاری سابقه اعتباری مناسب نخواهید بود که در آتی گرفتن وام برای خرید خودرو و مسکن را غیر ممکن خواهد ساخت .

 

منبع : به کانادا خوش آمدید (راهنمای قبل از عزیمت مهاجرین سازمان جهانی مهاجرت IOM)

 

منتظر نظرات شما هستم !

 

ارادتمند

رامین

نظرات 12 + ارسال نظر
گلبول قرمز شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:30 ق.ظ http://maghzeostokhan.blogfa.com

ممنون که وقت می ذاری.من بیشتر مطالبت رو خوندم.موفق باشی و ادامه بده دوست عزیز

سلام گلبول قرمز ( گلبولها مردند یا زن ؟!)
ممون که بهم سر زدی و مطالبم رو حوندی و نظر دادی !
ارادتمند
رامین

سعید شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:03 ق.ظ

درود
اقا رامین انقدر رو نظر دادن دیگران حساس نباش. شما هدفی داری از نوشتی مطالب که فکر نکنم اون نظر دادن دیگران باشه. بنابراین خیلی به اینکه کسی نظری می ده یا نه اهمیت نده شما کار خودتو ادامه بده. بالاخره خوانندگان شما هم خودشون می دونند چه موقع و در چه موردی نظر بدن و در چه موردی نظر ندن. به نظر من بهتره خیلی به این موضوع توجه نکنی و از اینکه اطلاعاتت رو با دیگران قسمت می کنی لذت ببری.

سلام سعید جان
خیلی خیلی ممنونم
لطف کردی
ارادتمند
رامین

حمید یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:34 ب.ظ http://www.canadiran.blogfa.com/

سلام خسته نباشید
پیشنهادم اینه که از سایتهایی که میشه در وبلاگتون آمارگیری اضافه کرد استفاده کنید
تا بدونید از مطالب شما استفاده میشه

بهراد دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:03 ب.ظ

سلام
خسته نباشی آقا رامین
ممنون از نوشته های خوبت.
راستی با کدوم هواپیمایی میرین و چرا اونو انتخاب کردین؟

سلام بهراد عزیز
ما با لوفتانزا میریم و چون سازمان جهانی مهاجرت این خط رو پیشنهاد کرد و بلیطش هم برای مهاجران با تخفیفه انتخابش کردیم .
ارادتمند
رامین

مسیب سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:52 ق.ظ http://rahecanada.blogfa.com

سلام رامین عزیز
انشااله موفق باشید
برای ما هم دعا کنید فقط یک هفته مونده تا مصاحبه
مطالبتون هم خیلی مفیدن
در مورد کمک هزینه بچه ها هم که دولت کانادا پرداخت میکنه بنویسید
ممنون

سلام مسیب جان
بنده که شما رو دعا میکنم ولی اگر شرایطتون مناسب باشه به کمک حضرت حق حتما قبول میشید.
اصلا نگران نباش
اون مطلبی رو هم که میخوای همین الان برات میگذارم.
ارادتمند
رامین

alireza چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:50 ب.ظ

با سلام
از اینکه صرف وقت میکنید و در وبلاگتون مطلب مینویسید و مشکل خیلی از بندگان خدا رو که قصد مهاجرت دارند و اطلاعات کامل ندارند رو حلمیکنید سپاسگزارم . لطفآ ادامه بدید .
با احترام - علیرضا

سلام جناب آقای علیرضا خرسندی
ممنون از لطفتون ... سعی میکنم ادامه بدهم !
ارادتمند
رامین

MORRIS شنبه 5 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:30 ب.ظ

سلام.
بسیار خوب و روشن توضیح دادید..گویا خود ما آنجا هستیم و این تجارب را از نزدیک حس میکنیم..امیدوارم در این کار پسندیده همیشه موفق باشید..
MORRIS

مهرداد یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:10 ق.ظ

سلام رامین عزیز ممنون از اینکه به یاد هموطنانت هستی.من شرایط مهاجرت ندارم.برای پناهندگی باید از کجا شروع کنم. ممنون میشوم اگر به من اطلاعات بدهی.در پناه حق باشی.

سلام
منم در مورد پناهندگی اطلاعات دقیقی ندارم ولی فکر کنم قدم اول اینه بری ترکیه

نیوشا یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:49 ب.ظ

سلام هم نام برادرم و شوهرم آقارامین
خیلی متشکرم از اینکه تجاربتونو در اختیار همگان قرار میدین.در خصوص مهاجرت میخوام ببینم از وبلاکتون کسی به من کمک میکنه.
در ۸ دسامبر ۲۰۰۹ فایل نامبرم برای فرصت ارسال مدارک ۱۲۰روزه اومده.یعنی من برای خودم ؛همسرم و دوفرزندم پذیرش اداره مهاجرت رو گرفتم .اما نمره کم دارم . اگه یه پیشنهاد کاری بگیرم (صرفا پیشنهاد کاری ضرورت ندارد کار باشد)تمام مشکلم حل میشه .اگر نیاز به کارمند هم نداشته باشند بهشون سند قانونی میدم که اومدم اونجا براشون تعهدی ایجاد نکنم .فعلاما تو ایران کارمند رسمی هستیم و تا جفت و جور شدن مسائلمون در اونجا مشکل کاری نداریم.خواهش میکنم راهنمایی و کمکم کنید تا بتونم شرایط اقامتم رو کامل کنم.یک دنیا ممنون از همه هموطنانم خواهم شد
شرایط من:۱۶سال سابقه کار حسابداری در سازمان دولتی؛۴۲ سال سن ؛زبان متوسط.البته تو شرایط زبان خارجی قرار بگیرم خیلی زود سطح اونم میاد بالا
پیشنهاد کار حسابداری تو هرگوشه ای از کانادا باشه هیچ فرقی نمی کنه حتی حسابداری تو فروشگاهها ؛پارچه فروشی نونوایی؛بانک ؛موسسات کشاورزی(دانشجوی ارشد کشاورزی هستم .برای کارآموزی هم بدم نمی یاد براشون کار کنم.باز هم ممننننننننننننننننننننننننون

سلام خانم نیوشا
من استثنا این کار رو برای شما میکنم
فقط یک متن قشنگ با آدرس ایمیلتون برای من بفرستید
یک نامه هم بصورت خصوصی براتون میدم یک پیشنهاد براون دارم
ارادتمند
رامین

نیوشا یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:03 ب.ظ

سلام آقا رامین
یه مطلب براتون فرستادم نمی دونم چطوری باید پیگیری کنم که دیدینش یا نه ؟
نیاز به پیشنهاد کاری داشتم !؟
اگه بتونید کمکم کنید منو یه عمر نجات دادین.

جوابتون رو دادم
برید بخونید

مهرداد یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:56 ب.ظ

دوست عزیز برای پناهندگی از کجا باید شروع کرد؟ممنون میشم اگه جواب بدی.

از ترکیه
اکثر افرادی که دیدم از اونجا شروع کردند

علی جمعه 22 دی‌ماه سال 1396 ساعت 03:05 ق.ظ

داداش دمتگرم مطالبت بعد از چندین ماه هنوز داغ و خوندنی واسه من

لطف دارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد