خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

در حال رفتن ۲

سلام 

امروز رفتم کپی کارت معافیم رو دادم مدرسه ... باورتون نمیشه چی شد : برای اولین بار توی این چهار سال توی مدرسه بسیار با احترام باهام صحبت کردند ... این مدیر و ناظم گرامی فکر کنم من رو با یک نفر دیگه اشتباه گرفته بودند که اینطوری باهام حرف میزدند ! 

من همیشه توی مدرسه محترم و موقر بودم و هیچ موقع بهم توهین نکردند و باهام بد حرف نزدند ولی چیزهایی مثل ( بفرمایید ) یا ( تشریف آوردید ) یا مثلا ( لطف کردید ) یا ( خوش اومدید ) بهم نگفته بودند . 

راستی امروز توی نت یه چیز جالب دیدم که بد ندونستم بهتون نشون بدم :  

  

 

معرفی میکنم ... حنا خانم ... اولین بز شبیه سازی شده که اتفاقا همشهری هم در اومدیم ... این بزغاله چموش دیشب خواب رو از متخصصان پژوهشکده رویان اصفهان گرفته و ساعت ۱ بعد از نصف شب تشریف اورند اینور ! 

تولدشون مبارک ... قدم نورسیده رو به خانواده محترم و بخصوص مادر گرامشون تبریک میگم !!!! 

 

ارادتمند 

رامین

نظرات 3 + ارسال نظر
کیارش پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:19 ق.ظ

سلام رامین جان
یک سوال داشتم ، سال تحصیلی تو کانادا برای دانش آموزان ابتدایی از چه ماهی شروع میشه ؟
شاد باشی

سلام کیارش جان
شرع مدارس ابتدایی اوایل ماه سپتامبر هست .
منبع : http://www.cic.gc.ca/english/resources/publications/welcome/wel-12e.asp
ارادتمند
رامین

نازنین چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:55 ب.ظ

سلام رامین جان

اول از همه به خاطر مطالب خوبت ممنونم.اطلاعاتت راجع به پناهندگی خوب بود فقط نگفته بودی که شرایط پناهندگی چیه؟به طور مثال پناهنده سیاسی باید چه شرایطی داشته باشه؟

در آخر هم می خواستم بگم این قدر حرص نخور .افرادی که قدر زحمت تو و وقتی را که می گذاری بدانند حتماْ نظر میدهند و آنهایی که نظری نمیدهند خودت می دانی ....

منتظر اطلاعات کامل تر در مورد پناهندگی هستم.
باز هم ازت ممنونم که این اطلاعات خوب و موثقت راshare می کنی.

موفق باشی

سلام نازنین جان
ممنون از نظرت
بنده هم شرایط رو بصورت درست نمیدونم ولی در اولین فرصت یه تحقیقی براتون میکنم و بهتون میگم .
شما بسیار به بنده لطف داری
ارادتمند
رامین

Parisan چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:54 ب.ظ http://pariisan.blogfa.com

کم کم که دارم مطالب گذشترو میخونم داره یادم میاد که قبلا هم خواننده بلاگتون بودم خیلی واسم جالبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد