خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

افتتاح حساب و انتقال پول به بانکهای کانادایی

سلام به دوستان عزیز و گرامی 

فی الحال یکمی خستگی دروس بر ما چیره شده و مجال نوشتن از این خادم خاکسار گرفته ولی به زودی سعی در نوشتن میکنم . 

همونطور که مستحضار هستید کشورهای غربی و به خصوص کشورهای آمریکای شمالی بانکهای داخلی چه دولتی و چه خصوصی رو تحریم کردند . 

خدا پدر این صرافان و دلالان گرامی را بیامورزه که امکان ازتباط اقتصادی بین المللی رو فراهم کردند .  

البته از طریق صرافی ها میتونید حسابی در بانکهای کانادایی باز کنید و از طریق همون صرافی ها به آن پول واریز کنید . 

در ضمن رویال بانک کانادا امکان افتتاح حساب از طریق اینترنت رو فراهم کرده . 

اما مشکلی که داره اینه که باید برای امکان دخل و تصرف در حساب باید یک مراجعه حضوری به یکی از شعبات این بانک بکنید . البته فکر کنم بشه قبل از مراجعه به حسابتون پول بریزید و بعد با مراجعه و ثبت حساب ازش برداشت کنید . برای افتتاح حساب میتونید به لینک زیر برید و اطلاعات کامل بگیرید : 

http://www.rbcroyalbank.com/personal.html  

دو نکته : 

۱- جان من نرید پیش این دلالای میدون فردوسیا ... برید پیش افراد معتبر ... گرچه ممکنه پول کمتری دستتون بیاد ولی معتبره و دردسر کلاه برداری و بی پول موندن در ولایت غریب رو نداره ! 

۲- من هیچگونه مسئولیت قانونی در مورد این مقاله قبول نمیکنم . اینها فقط راهنمایی و نه دلیلی بر مسئولیت . 

 

ارادتمند 

رامین

نظرات 4 + ارسال نظر
مروارید دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:59 ق.ظ

درود پسر خوب مهاجر
من یکی از کارهام حسابرسی چند تا صرافی معتبره همونطور که گفتی از طریق صرافیها به راحتی میشه به هر کجای دنیا که خواستی پول حواله کنی و همه تحریمها رو دور بزنی !!!!!
شاد باشی

سلام
ممنون که بنده رو تایید کردید .
ارادتمند
رامین

نازنین دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:16 ب.ظ

چی شد ؟
به همین زودی از خبر رسانی و کمک به هموطن هات پشیمون شدی و جواب ؛نمیدونم؛ برامون تو آستینت کیپ کردی؟
باشه.باشه...

سلام نازنین خانم
اولا بنده خسته نشدم ولی یک سری اطلاعاتی در مورد کانادا هست که من ازش بی خبرم و ممکنه بخاطر همین بی خبری جوبهای نادرست بهتون بدم .
بهتر دونستم تا رسیدن به کانادا و کسب اطلاعات کامل از جواب دادن به همه سوالات خودداری کنم تا باعث سر در گمی خوانندگان نشم .
در ضمن جواب سوالاتی که اطمینان بهش دارم رو میدم .
ارادتمند
رامین

Parisan چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:57 ب.ظ http://pariisan.blogfa.com

تا چقدر پول رو میشه با پرواز و با خودمون وارد کانادا کنیم ؟

تا اونجا که من میدونم هر کسی که وارد کانادا میشه میتونه تا نفری ده هزار دلار بیاره
ولی انگار مهاجرا میتونند واسه دفعه ی اول هرچقدر پول میخوان با خودشون بیارن، ولی اگر بیش از نفری ١٠،٠٠٠ باشه فقط باید اعلام کنند ولی مالیاتی بهش تعلق نمیگیره.
www.cic.gc.ca/english/immigrate/skilled/funds.asp

امیر سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 08:16 ق.ظ

برای باز کردن حساب بانکی در کانادا به چه صورت باید عمل کنم ممنون

وقتی اومدید تشریف میبرید به شعبه ی بانک با یک سری مدارک و راحت براتون حساب باز میکنند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد