خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

نمادهای کانادایی

نمادهای کانادایی 

برگ افرا :

برگ افرا از سال 1700 به عنوان نماد کانادا بکار رفته است . این نماد علاوه بر روی پنی ( سکه یک سنتی ) میتوان بر روی پرچم کانادا که در سال 1965 برای اولین بار به اهتزاز در آمد مشاهده کرد . نوشیدنی ویژه کانادایی شربت افرا نیز از درخت افرا بدست می آید .

 

سگ آبی :

در فاصله قرون 17 و 18 که استفاده از کلاههای پوستی بسیار رونق یافته بود ، اقتصاد کانادای معاصر حول محور تجارت همین کلاههای از جنس پوست سگ آبی شکل گرفته است .

 

کانادا کلمه ی KANATA برگرفته از زبان Huron-Iroquois به معنای روستا میباشد . در سال 1535 دو جوان بومی راه رسیدن به روستایشان Kanata را به ژاک کارتیه ، کاوشگر فرانسوی نشان دادند . به دلیل نبودن نامی بهتر ، ژاک کارتیه این نام را برای کل منطقه انتخاب کرد . همزمان با اکتشاف سرزمینهای جدید توسط کاوشگران و اسکان یافتن اروپائیها در این سرزمینها وسعت کانادا نیز افزایش یافت .

 

ارادتمند 

رامین

نظرات 11 + ارسال نظر
شیوا شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:14 ق.ظ http://sunnygirl66.blogfa.com

سلام رامین جان!
مرسی از اطلاع رسانی هات.راستی منم آپم

سلام شیوا خانم
ممنون از الطافت
ارادتمند
رامین

کیارش شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:43 ق.ظ

سلام رامین جان
خیلی کار خوبی کردی قالب وبلاگ رو عوض کردی ، واقعا عالی شد .خیلی بهتر از قبل .من خودم عاشق رنگ آبی هستم
ممنون که به نظر خواننده هات عمل کردی .
شاد باشی

سلام کیارش جان
ممنون از لطفت
عمل به نظرات شما بزرگواران وظیفه این چاکر است .
ارادتمند
رامین

کیارش شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:47 ق.ظ

راستی بالای وبلاگ نوشتی من خاطرات و روزنامه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .
فکر کنم منظورت روزانه ها بوده .
ببخشید فضولی کردم ها.

سلام کیارش جان
ممنون از تذکرت
ارادتمند
رامین

محسن شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:27 ق.ظ http://besharatfilm.persianblog.ir

سلام رامین عزیزم
جالب بود. اطلاعات جدید و خوبی بدست آوردم
شاد باشی.

سلام محسن عزیز
بسیار بسیار خوشحالم که یه فایده ای داشتم .
ممنون از نظرت
ارادتمند
رامین

مرتضی شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:38 ب.ظ

خیلی خوب و عالی.مرسی

خواهش میکنم مرتضی جان
ارادتمند
رامین

حامد شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:36 ب.ظ http://ab.canada@yahoo.com

سلام
آقا رامین آیا شما از نحوه جذب حسابدار در کانادا چیزی میدونید؟

سلام حامد جان
متاسفانه بنده در این باره اطلاعی ندارم
ارادتمند
رامین

سمیرا دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:11 ق.ظ

ممنون..

خواهش میکنم .
قابل نداشت
ارادتمند
رامین

شبنم دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:15 ق.ظ

سلام
می شه لطفا در مورد مصاحبه تو ضیحاتی بدید . من ۵ روز دیگه مصاحبه دارم سوریه .
ممنون می شم.

سلام
شما میتونید یک سری اطلاعات از پستهای قبلی بگیرید .
در ضمن اینکه اگر سوالی دارید بپرسید اگر تونستم جواب میدم.
ارادتمند
رامین

سعید دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:30 ق.ظ

درود
آقا زدی تو هدف! درست راجع به همون چیزی نوشتی که من هم دارم در موردش بررسی می کنم. یه سوال
چرا برای مهاجر تازه وارد گست هاوس رو پیشنهاد نکردی؟ به نظرت مناسب نیست؟

سلام سعید عزیز
اولا بسیار خوشحالم که تونستم مطلب جالبی بنویسم .
درضمن بنده راحت ترین راه رو پیش پای مهاجران تازه وارد گذاشتم و نه ارزانترین اون رو !
گست هاوس چون فضای خودمونی تری داره و کمتر حریم خصوصی درش هست یکمی برای تازه واردان سخته !
ارادتمند
رامین

خسرو دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:59 ب.ظ

سلام رامین خان
مرسی از این که متعهدانه و باپشتکار زیاد اطلاعات آپدید شده برامون مینویسی انشاء الله موفق باشی

سلام خسرو جان
این کارها برای من بسیار دلپذیره .
ارادتمند
رامین

نازنین دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:22 ب.ظ

مرسی از بابت توضیحات خوب و کار آمدتون.
میگم اگه یه لطفی بکنید و یک کمی هم در مورد نحوه ی بردن اسباب و اثاث هامون بنویسید ممونو میشیم.
مثلا اینکه چجوری میتونیم یخچال و گاز مون رو ببریم.یا حتی ماشینومن رو :)

سلام نازنین خانم
برای بردن اثاثیه خانه مثل چیزهای کوچیک که میتونید همراهتون با هواپیما برید .
برای بردن چیزهای بزرگ مثل یخچال و گاز و ماشین هم باید کانتینر بگیرید و اثاث رو بچینید توش و با کشتی یا هواپیما ببرید .
جز چیز هایی که دوست دارید و چیزهای بسیار با ارزش ( مثل مبلهای با قدمت بالای ۱۰۰ سال یا کتابهای قدیمی سنگین ) بقیه چیزها همه اونجا با کیفیت بهتر و قیمت کمتر از ایران هست .
باز هم گر سوالی بود بنده پاسخگو هستم .
بیشتر به من سر بزن !
ارادتمند
رامین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد