خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

نظر خواهی

سلام دوستان عزیز 

دوستان گرامی پیشنهاد تغییراتی داده اند که بد ندونستم اونها رو به رفراندوم بگذارم :  

۱- آیا شما دوست دارید قالب وبلاگ عوض بشه ؟ 

الف) بله    ب) خیر 

(اگر پاسخ شما بله است قالب پیشنهادیتون کدومه ؟!!) 

 

۲- دوست دارید طریقه تایپ مطالب در وبلاگ بصورت :  

الف) یکنواخت و یکرنگ و با یک فونت و بدون جلوه باشد ! 

ب) بصورت متفاوت و رنگارنگ و با فونت های مختلف و با جلوه باشد ! 

ج) هرجور خودتان صلاح میدانید ! 

 

۳- لطفا موضوعات پیشنهادی که دوست دارید من در مورد آنها مطلب بنویسم را بفرمایید ... همچین بفهمی نفهمی دچار کمبود موضوع در ایران شدم ... البته گفته باشم که هر کدوم از موضوعات که در موردش اطلاعات داشته باشم رو می نویسم ! 

 

منتظر جوابهای شما هستم !!! 

ارادتمند 

رامین

نظرات 8 + ارسال نظر
شیوا چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:58 ق.ظ http://sunnygirl66.blogfa.com

بازم سلام
هرچند همین چند دقیقه پیش اینجا بودم!!!
من وبلاگتونو لینک کردم با همین اسمی که گفتید!گفتم که نگید نگفتی

سلام شیوا جان
ممنون از لطفت
به ما سر بزن
ارادتمند
رامین

محسن چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:33 ب.ظ

سلام دوست عزیزم خوب برای یکبار هم که شده به این مسائل جواب می دی و اما جواب سوال های شما :
1-در این مورد جواب من نه .
2-بصورت متفاوت و رنگارنگ و با فونت های مختلف و با جلوه باشد !
3-مهمترین سوال این پست هم همینه با عرض معضرت من تا حالا زیاد از شما مطلب خواستم و می دونم که شما پس از رفتن مطلب برای نوشتن زیاد پیدا می کنی اما تا قبل از رفتن و به قولی جاگیر شدن تو کانادا بهتر که به مسائل مهاجرتی بپردازید . شما دوبار در مصاحبه مهاجرت شرکت کردید لطفا سوال هایی که پرسیدند و نحوی برخورد افسر مصاحبه کننده مدارک درخواستی که ازتون خواستند رو بنویسید . باتشکر

سلام محسن عزیز
ممنون از نظرت
ارادتمند
رامین

شاهین چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:39 ب.ظ

الف . الف

سلام شاهین جان
ممنون و متشکرم
ارادتمند
رامین

علی جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:47 ق.ظ

آقا قالب رو عوض کن قشنگ تر میشه

سلام علی جان
چشم
ارادتمند
رامین

نیلوفر جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:24 ب.ظ http://www.neli-basi.blogfa.com

سلام رامین عزیز.به شما و خانواده محترمتون تبریک می گم که موفق شدین.من و همسرم هم یک دسامبر 2008 برای مصاحبه کبک به سوریه رفتیم و خوشبختانه قبول شدیم.ما هم تصمیم داریم بعد از ورود به کبک و دریافت PR به ونکوور بریم.توضییحات شما که تقریبا شرایط مشابهی با ما دارید و قصد موندن در کبک رو ندارید خیلی می تونه به ما کمک کنه.می شه لطفا بگی تو کدوم شهر قراره برید و برای اجاره موفق جا(مثلا 2 ماهه چیکار کردید؟ما تسمیم داریم به مونترال وارد بشیم و یه حای موفق بگیریم برای یکی دو ماه بعد هم بریم ونکوور
فعلا منتطر مدیکالهامون هستیم.بازم ادامه بدین.
موفق باشی
نیلوفر

سلام نیلوفر خانم
بسیار خوشحالم که شما هم دارید میاید پیش ما .
ما قصد داریم بعد از چند وقت اقامت در مونترال بریم تورنتو البته هنوز مطمئن نیستیم .
در مورد اجاره موقت هم باید یک پست بنویسم .
سعی هم میکنم به مرور تجاربمون رو براتون توضیح بدم .
ارادتمند
رامین

نونوش جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:51 ب.ظ

من نمیدونم چرا اینهمه بحث سر بد و خوب بودن کاناداست. ببنید موضوع سر مهاجرت از یک کشور پیشرفته به پیشرفته دیگه نیست. اینجا شرایط واسه کسی خوبه که اگه پول نداره حداقل از نظر کیفیت کاری ، کارش درست باشه. حالا ایشالا همه بیان و یه روزی نظر خودشون رو تو وبلاگهای تازه زاردین ببنیم.

سلام نونوش جان
بنده هم با نظر شما کاملا موافقم
ارادتمند
رامین

alireza چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:04 ب.ظ

با سلام
1- همینطوری خیلی خوبه مثل همه وبلاگهای دیگه هستش
2-طریق تایپ هم عالیه
3- لطفآ در مورد کار و شرایط کاری و پیدا کردن کار و مشکلاتی که هر تازه واردی ممکنه برخورد کنه بنویسید .
با احترام - خرسندی

سلام علیرضای عزیز
از نظرتون ممنونم
سعی میکنم در این بره براتون بنویسم
ارادتمند
رامین

ساسان افشاری چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:32 ق.ظ

من دو بچه دارو ...دخترم ۳.۵ سال و پسرم ۱.۵ سالشونه و خانم بنده...
تازه اقدام کردمبه عنوان کارگر متخصص
زندگی با چقدر توی ونکوور راه میفته و میشه درآمد داشت
و زندگی کرد.؟؟؟ البته میدونم سیوال سخت یا مبتدیانه ای کردمولی من تنها گرانیم کارم در اونجاست
من ناظر عملیات حفاری نفت و گاز هستم....میتونم پول در بیارم؟؟؟؟
چاکر قربوووون

سلام
اولا سن بچه ها برای اومدن به کانادا که عالیه
در ضمن در مورد هزینه ها در ونکور خبر ندارم ولی هزینه زندگی در تورنتو از ۲۰۰۰ دلار در ماه به بالاست
اگر کارتون استخراج نف و گاز هست بهترین جا براتون آلبرتاس که معدن نفت و گاز کاناداست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد