خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

گلایه

سلام 

خیلی نامردید ! 

آخه بینندگان عزیز من بنده که مرض ندارم وقت بگذارم مطلب بنویسم که شما اصلا بهش توجه نکنید ! 

هدف من از زدن این وبلاگ این بود که اطلاعاتی رو که دارم در اختیار شما بگذارم ولی الان میبینم با وجود اینکه بازدید وبلاگ بد نیست ولی هیچ کدوم از بینندگان زحمت یه نظر خشک و خالی رو به خودشون نمی دهند ! 

نمی گم در وبلاگ من هم مثل وبلاگهای معروف و مشهور زیر هر پستی هر بیننده یه نظر بده ولی اقلا هر دفعه یه نظر بدید که من بدونم اینی که مینویسم یه بازتابی هم داشته ! 

یک سری مطالب نوشته شده گذاشتم توی وبلاگ گفتید لحنت تغییر کرده و لحن خودمونی خودت قشنگتره ... ما هم به لحن خودمون مطلب نوشتیم ولی نه اینکه ما چشم و وقت و هزینمون رو بگذاریم و شما حتی زحمت یه نظر خشک و خالی رو هم به خودتون ندید ! 

منتظر نظرات شما هستم  

ارادتمند 

رامین

نظرات 24 + ارسال نظر
حسین شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:03 ق.ظ http://kashefedezfuly.blogsky.com

سلام
بسیار عالی بود.
عجله نکن. یواش یواش نظر می دن
موفق باشی

سلام حسین عزیز
ممنون که دلداریم دادی .
امید ما به خدا و شما دوستان عزیزه !
ارادتمند
رامین

باربد شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:04 ق.ظ http://barbod.blogsky.com

چه خوب . خوش حال میشم با هم تبادل داده داشته باشیم .

سلام باربد جان
وبلاگت رو دیدم جالب بود .
ارادتمند
رامین

فروردینی شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:06 ق.ظ

باشه چشم.
اولین باره می ام اما هر وقت خوندم حتما نظرم رو می نویسم.

سلام فروردینی جان
ممنون که نظر دادی
بیشتر به بنده سر بزن
ارادتمند
رامین

محسن شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:45 ب.ظ

سلام رامین جان امیدوارم که حالت خوب باشه من بازهم از خوندن این پست متاثر شدم و امیدوارم که خوانندگان عزیز به درخواست شما جواب بدن و حداقل یک نظر کوتاه بگزارن بازهم تشکر می کنم برای مطالبی که می نویسی .اما یک سوال داشتم شما که الان نزدیک رفتن هستید مشغول چه کارهایی هستید؟ با تشکر

سلام محسن عزیزم
فعلا ما مشغول برداشتن لوازم ضروری برای کانادا و انبار کردن دیگر لوازم خانه و البته خرید یک سری لوازمی که نداشتیم هستیم .
البته این چند وقته تا حد ممکن به خدا حافظی با دوستان هم هستیم .
البته ناگفته نماند که کارها خیلی کند پیش میره !
ارادتمند
رامین

mohammad شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:48 ب.ظ

mamnoon az saite jalebtoon oon matlabe ke yki donbal adam biad donyai arzesh dareh ma 20 farvardin azem hastim

سلام محمد جان
اولا بسیار خوشحالم که دارید میرید .
در ضمن رفتی اونجا از ما هم یاد بکن و با من در تماس باش .
ارادتمند
رامین

علی شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:12 ب.ظ

سلام رامین جان چرا فحش میدین
وبلاگت مورد توجه هست که این همه بازدید کننده داری
بقیش رو بزار به حساب ...گشادی ما ایرانیا
من که هر روز به سایتت سر میزنم اما خوب بقل تو نامرد و بقول خودم ...گشادم که نظر نمی دم
دستت درد نکنه وبلاگ توپی داری قربونت

سلام علی جان
ممنون که از من حمایت میکنی !
بینندگان من زیاد هستند ولی معلوم نیست کدوم ها فقط صفحه وبلاگ رو یه نگاه میکنند و زود ازش خارج میشند و کدوم مشتری دائم وبلاگند و این معلوم نمیشه بجز با نگاه به نظرات !
ارادتمند
رامین

پارسین شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:45 ب.ظ

مرسی که می نویسی

سلام پارسین جان
نوشته های من قابل شما رو نداره !
ارادتمند
رامین

مروارید شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:27 ب.ظ

رامین جان درود بر تو و نوروزت مبارک
من و همسرم از خوانندگان همیشگی وبلاگت هستیم فقط یک کمی تنبل هستیم ولی مرسی خیلی زیاد از نوشته های با حالت و ایول بسر خوب
ما هم مثل شما آماده رفتنیم ولی الان ۶ ماه از مصاحبه کبکمون میگذره و مدیکالمون نیومده یه کم دلشوره داریم
شاد یاشی و سرفراز

سلام مروارید جان
بسیار خوشحالم که همراهانی مثل شما داریم !
اگر ۶ ماه گذشته از مصاحبتون هنوز برای أمدن مدیکال دیر نشده !
البته شاید پروسه جدید تغییر کرده .
ارادتمند
رامین

[ بدون نام ] یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:57 ق.ظ

الا

حمید یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:59 ق.ظ

رامین جان ما مخلصتیم . همیشه به وبلاگت سر می زنیم . موفق باشید

سلام حمید جان
شما به بنده لطف دارید که بهم سر میزنید .
ارادتمند
رامین

علیرضا یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:56 ب.ظ http://www.arakguys.blogfa.com

سلام آقا رامین.من هم یکی دیگه از کسانی هستم که قصد دارم به کانادا بیام.فعلا قصدم ادامه تحصیله بعدش رو نمیدونم.
همین دیروز بعد از ظهر با وبلاگ شما آشنا شدم(از طریق وبلاگ شانتمیس).ولی خوب چون دیروز وقت نداشتم نظر بدم این کارو به امروز موکول کردم.
یه سوال دارم:کانادا کشور خوبی برای ادامه تحصیل تو رشته ی دندانپزشکی هست؟؟در ضمن برای ورود به دانشگاه تو کانادا مهاجران باید چه کاری بکنن؟

خیلی ممنون.همیشه موفق باشید.در ضمن جواب شوال من فراموش نشود.لطفا تو قسمت نظرات وبلاگم جواب رو بنویسید(بازم خیلی ممنون)

سلام علیرضا جان
اولا بسیار خوشحالم که میاید کانادا .
در ثانی کانادا برای تحصیل در رشته دندانپزشکی هست ولی برای اینکه آن رشته رو در آنجا ادامه بدید باید واحد هاتون رو تبدیل کنید و واحد هایی رو که اونها قبول نمیکنند دوباره بگذرونید و زبانتون رو تقویت کنید .
در ضمن باید چند واحد اضافه هم برای رسیدن به استاندارد کانادا بگذرونید .
ارادتمند
رامین

حامد یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:10 ب.ظ

سلام
خیلی ممنون از مطالب بسیار مفید شما.
من یک سوال داشتم و اگه کمکم کنید ممنون میشم.

برای ورود به کانادا واقعا داشتن حساب بانکی و نشان دادن موجودی الزامی هست یا می تونیم پول نقد ببریم.
اگه از مراحل باز کردن حساب از اینجا اطلاعاتی دارید می تونید راهنمایی کنید.

با تشکر

سلام حامد عزیز
در نخست ابراز تشکر !
شما میتونید پول نقد همراهتون ببرید یا یک حساب در بانکی کانادایی باز کنید و پولتون رو بریزید به اون حساب و در موقع رسیدن بخواهید که از بانک موجودی شما رو استعلام کنند .
برای باز کردن حساب هم بهترین راه مراجعه به سایت رویال بانک کانادا میباشد :
http://www.rbc.com/index.html
از طریق این سایت میتونید آنلاین و بدون هیچ مدرک خاصی حساب باز کنید .
ارادتمند
رامین

باربد یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:08 ب.ظ http://barbod.blogsky.com

دوست گرامی . شما رو پیوند دادم...

سلام باربد جان
ممنون
ارادتمند
رامین

میترا یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:42 ب.ظ

سلام
من اولین باره وبلاگ میبینم.وبلاگ جالبی.

سلام میترا خانم
ممنون از تعریفتون
ارادتمند
رامین

علیرضا دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:11 ق.ظ http://www.arakguys.blogfa.com

خیلی ازتون ممنونم.در ضمن شما لینک شدید

علیرضا جان سلام
بنده هم از شما ممنون و متشکرم .
ارادتمند
رامین

یک ایرانی در ادمونتون دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:31 ب.ظ

سلام
نظر دادن خوبه ولی به شرط اینکه به آن عمل بشه
چند وقت پیش یکی از دوستان از شما خواست که دکور سایتتان را عوض کنید و شما فرمودید چشم
ولی هیج تغییری نکرد و ما هنوز همین دار و درختها و بوته ها را می بینیم

سلام دوست گرامی
اولا نظر دادن باید در سطح خودش باشه و تعیین تکلیف برای بنده جزو نظر دادن نیست !
در ضمن بنده ننشستم که شما امر کید و بنده اطاعت ... اگر در موردی بین بینندگان دائم و فعال وبلاگ اتفاق نظر وجود داشت مطمئن باشید که بنده به نظرشون احترام میگذارم و بهش عمل میکنم .
اومدیم و هر رو یه بیکاری اومد و یک نوع تعیین تکلیفی برای بنده کرد ... بنده باید برای خوشآمد اون یک نفر اوامرشون رو اطاعت کنم و خلاف نظر جمع عمل کنم ؟!!!
هروقت چند نفر که افراد فعال و معتبری باشند نظر خاص و یگانه ای دادند و در ضمن گفتند هم که چه بکنم ( مثلا برای تغییر قالب وبلاگ گفتند که کدوم قالب رو جایگذین کنم ) بنده هم اطاعت میکنم .
ارادتمند
رامین

محمد آقا سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:28 ق.ظ

رامین عزیز سلام و سال نو و حال نو مبارک
ما در انتظار آمدنیم و این لیست جدید مشاغل اسباب درسر شده .بهرحال در دوران انتظار خواندن وبلاگ هایی مثل شما مایه دلگرمی است. ضمن قدردانی از اینکه وقت میذاری به سوالها جواب بدی اگر فرصت کردی کمی هم از خاطرات اتفاقات و روند کارهای خودت یا پدر و مادر بنویسی باعث میشه ما با نوع مسائلی که ممکنه پیش بیاد آشنا می شیم. مثلا اینکه دنبال خونه گشتن چه جور بوده و چیکار کردین. اینکه پدر و مادرت برای معادل سازی مدراک چه کردند و چی شده.
پیروزباشی

سلام محمد آقای عزیز
بنده هنوز اونور نرسیدم تا تجربیاتم رو براتون بگم ولی سعی میکنم حالا ماجراهای اینور رو تعریف کنم تا اونجا که رفتم ماجراهای اونجا رو تعریف کنم .

ارادتمند
رامین

محسن سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:13 ق.ظ

سلام رامین جان امیدوارم که خوب باشی چرا مطلب جدید نمی نویسی ؟

سلام محسن عزیز
اولا از اینکه همواره به وبلاگ من توجه کردی ممنونم .
سعی میکنم بیشتر مطلب بنویسم .

ارادتمند
رامین

یک ایرانی در ادمونتون سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:05 ب.ظ

یکی از دوستانتان در یکشنبه 11 اسفند ماه سال 1387 ساعت 01:25 AM این رانوشته بود:
shhn
ببین ..
خودت گفتی انتقاد و پیشنهادا .. من کاری نداشتم ....
1. لطفا قالب وبلاگت رو ( شرمنده ! ) عوض کن چون تو دراز مدت چشم رو میزنه !
2. فونتت رو هم اگه زحمت بکشی همون با مشکی تایپ کنی خیلی بهتره برای آسایش ما !

با تشکر
و جواب شما این بود:
پاسخ:
سلام دوست عزیز
همه توصیه های شما رو اجرا می کنم .
ارادتمند
رامین

این را که من ننوشتم
شما قبلا هم قول تغییر را داده بودید و قبول کرده بودید پس چه شد؟
در ضمن شما می توانستید مودب تر پاسخ خود را تنظیم می کردید ما که با هم خدای نکرده جنگ و دعوا نداریم.
برای ادامه کار در وبلاگ نویسی باید صبور بود صبور برادر من !!

سلام دوست عزیز
اولا بنده هیچ وقت قول تغییرات بنیادی بدون پایه و اساس رو نداده بودم .
در ثانی پاسخ بنده به دور از هرگونه بی ادبی بود .
در ضمن بنده کاملا صبور هستم و هیچ مشکلی با این کار ندارم .
بنده بهترین روش رو برای حل مشکل پیدا کردم .

ارادتمند
رامین

شیوا چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:21 ق.ظ http://sunnygirl66.blogfa.com

سلام رامین جان
قبل از هر چیز سال نو رو بهت تبربک میگم..امیدوارم سال خوبی رو شروع کرده باشی!
از آشنایی اتفاقی با وبلاگت هم خوشحالم...بازم بهت سر میزنم
گله هم نکن ما هم این تجربه ها رو داشتیم/میان و میرن اثری از آثارشون باقی نمیذارن!!!!
تا بعد

سلام شیوا جان
ممنون که بهم سر زدی .
خیلی خیلی وبلاگ زیبایی داری
دوست دارم باهات تبادل لینک کنم .
ارادتمند
رامین

محسن پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:25 ب.ظ

من الان با وبلاگت آشنا شدم ... بزار همرو بخونم یه نظر درست و حسابی تو پست آخرت میدم:ی

ساسان افشاری چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:24 ق.ظ

سلام
کلی شرمنده شدم . من خیلی هاشو خوندم و برای خانمم چاپ هم کردم
ممنون از همه چیز مخصوصا وقت گرامی شما که خرج من و امثال میکنید
لطفا ادامه بدید......متشکریمممممممممممممم

سلام
خوشحالم که اینقدر نوشته هام طرفدار دارند
ارادتمند
رامین

pich یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 ب.ظ

دمت گرم وبلاگت عالیه خودتم ادم با حالی هستی.دمت گرمممممم

صبا یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:04 ق.ظ http://cheshmandaz-farhang

سلام رامین جان من اولین باری که وب شما رو می بینم برات بهترین ها رو آرزو می کنم و امیدوارم همیشه خوشحال باشی ،بچه زدن نداره باشه نظر میدم عزیزم خودت و ناراحت نکن من دانشجوی علوم اجتماعی هستم و رشته تحصیلیم و خیلی دوست دارم در مورد فرهنگهای مختلف هم تحقیق می کنم در مورد فرهنگ کانادا هم بنویس خیلی حرف زدم عادت بچه های علوم اجتماعی دیگه ببخش موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد