خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

آزمون ارزشیابی برای مهاجرت به کانادا

 دوست خوبم کیارش خان لطف کردند و در جهت بهبود وبلاگ بنده رو یاری نموده نظر زیر رو ارسال کردند :

 

برای اینکه دوستان یک ارزیابی اولیه از خودشون داشته باشن و به عبارتی بدونن که اصلا تو رنج امتیازی  هستند یا نه به این لینک مراجعه کنن به صورت فارسی اقدام به ارزیابی کنن البته برای
Skilled workers
اینم لینکش:
http://www.farsiguide.com/Self_AssessmentTest.aspx
بعدم ممنون که جواب سوالم رو دادی ، فعلا
بدرود

نظرات 3 + ارسال نظر
کیارش چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:10 ب.ظ

درود بر رامین عزیز

بوی جان می آید اینک از نفس های بهار

دستهای پر گل اند این شاخه ها ؛ بهر نثار

با پیام دلکش ” نوروزتان پیروز باد ”

با سرود تازه ” هر روزتان نوروز باد ”

شهر سرشار است از لبخند ؛ از گل ؛ از امید

تا جهان باقی ست این آئین جهان افروز باد

فرارسیدن نوروز و سال نو را شادباش میگم.
برایت تندرستی و نیکروزی
در سال نو آرزو دارم.
باشد که سالی سرشار از شادی
و کامروایی داشته باشی.
روز و روزگار خوش ، فعلا
بدرود

سلام کیارش جان عزیز
بنده هم به نوبه خودم این عید باستانی و فرا رسیدن بهار زیبای طبیعت رو به شما تبریک میدهم و آرزو دارم با نو شدن طبیعت در دل شما و همه مردم دنیا نیز گلهای نو بار آید .
بنده بعدا پست مربوط به تبریک عید رو در وبلاگ خواهم گذاشت .
ارادتمند
رامین

شهرام پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:44 ق.ظ

رامین جان سال نو را بهت تبریک میگم بیصبرانه منتظر خواندن وقایع لنددت هستم که امیدوارم بزودی با سلامتی صورت

سلام شهرام جان
عید شما و خانواده محترمتون هم مبارک باشه !
انشالله دو ماه دیگه به محض رسیدن خاطرات لندینگم رو هم براتون می نویسم .
ارادتمند
رامین

محسن پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:13 ب.ظ

سلام رامین جان من هم وظیفه خودم دونستم که هم این عید باستانی رو خدمت شما و خانواده محترمتان تبریک عرض کنم و از خداوند متعال سالی خوب همراه با رسیدن به همه اهداف شرعی و قانونی را مسالت مینمایم و هم یک خسته نباشی جانانه برای این زحماتی که در طی این دو ماه برای بهتر کردن این وبلاگ کشیدی و نظرات و خواسته های ما رو بی پاسخ نگزاشتی عرض میکنم. صمیمانه برای همچیز تشکر می کنم.

سلام محسن جان
ازتون بخاطر لطفی که به من دارید ممنون و متشکرم .
عید بر شما دوست عزیز و یار گرامی و خانواده این دوست عزییز هم مبارک باشه .
ارادتمند
رامین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد