خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

نمونه امتحان DELF و DALF

سلام کسایی که مهاجر کبک هستند و میخوان امتحان دلف بدهند میتونند از اینجا نمونه این امتحان رو ببینند .  

 

در ضمن یه نظری - پیشنهادی یا انتقادی مرحمت بفرمایید خوشحال می شم !!!

 

ارادتمند 

رامین

نظرات 7 + ارسال نظر
حمید دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:53 ب.ظ

رامین جام ممنون به خاطر همه ی اطلاعات خوبت. می خواستم یه لطفی بکنی و راجب به مدیکال و اینکه چه آزمایشاتی انجام دادید و کلا سیر آزمایشات پزشکی را برامون توضیح بدهید. ممنون می شم.

سلام حمید جان

جواب شما رو در وبلاگ میدم .

رادتمند
رامین

محسن دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:51 ب.ظ

سلام رامین جان خیلی ممنونم که این لینک رو گزاشتی اما نمی دونم چرا نظراتم رو ثبت نمی کنی با تشکر محسن.

سلام محسن جان
بنده هر چه از درخواتهای شما کهدر توانم باشه رو انجام میدم ولی سعی میکنم تنها نظر کسانی رو ثبت کنم که یا دفعه اولشونه تشکر میکنند یا اینکه سوالاتی با پاسخ کوتاه دارند که زیر همون نظرشون جوابشون رو میدم و نظرشون رو ثبت میکنم .
اگر شما دستور میدید بنده ز این به بعد همه نظرا رو ثبت میکنم .

ارادتمند
رامین

محسن دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:00 ب.ظ

سلام رامین جان ممنون از اینکه جواب دادی راستش من قصد دخالت در کار شما رو نداشتم و هر کاری که خودت صلاح دونستی همون رو انجام بده . با تشکر محسن

نیما چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:39 ب.ظ

سلام اقا رامین خسته نباشی در مورد نمونه امتحان تافل کمی بار صحبت میکنی

متشکرم نیما

سلام نیما جان
یکمی متنی که نوشتی نامفهومه ولی اگر نمونه امتحانات تافل رو میخوای اگر پیدا کردم برات میگذارم .
ارادتمند
رامین

schahrzad شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:49 ق.ظ

سلام....میشه راجع به رشته هایی که دانشگاه های کبک بورسیه میدن هم یه سری اطلاعات بدید؟؟

نمیدونم

بهروز دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:35 ب.ظ http://beherouz.blog.fr

موق باشین

ممنونم

سلمی شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:08 ب.ظ

salam
khaste nabashid

ye soal dashtam!
man ham mikham baraye mohajerate Canada apply konam - Quebec

man 11 sal switzerland zendegi kardam va madrake ALLIANCE e zaban faranse daram ke moadele DELF e. aya bayad hatman madrakam khode DELF bashe? akhe too europe madrake ALLIANCE e France kheyli mo'tabare.

agar mohabat konid email bezanid mamnoon misham

movafagh bashid
Salma
--

سلام
بنده از جواب بیخبرم
میتونید با خود منابع کانادایی از طریق ایمیل ارتباط داشته باشید و جوابتون رو از خودشون بگیرید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد