خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

کانادا جون ... گرفتن دعوت به کاربرای مهاجرت به کانادا

این روزها به دلیل محدود شدن رشته های تحصیلی برای مهاجرت به کانادا یکی از روشهای تثبیت مهاجرت برای قشر تحصیل کرده اینه که از طرف یک شرکت کانادایی دعوت به کار داشته باشن.


این دعوت به کار یکی از شرطهای پذیرفته شدن پرونده مهاجرتی شماست. البته اگر رشته تحصیلی شما توی لیست مهاجرت هست نیاز به چنین دعوتنامه ای ندارین [لینک]. اگه سری به سایت مهاجرت کانادا بزنین اطلاعات زیادی در این زمینه نداده .... 

 

ادامه این مطلب جالب رو میتونید در لینک زیر در ویلاگ شخص کانادا جون بخونید و حالش رو ببرید : 

http://canadajoon.blogfa.com/post-171.aspx

 

ارادتمند 

رامین

نظرات 2 + ارسال نظر
شهرام چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:08 ب.ظ

رامین جان سوالی برام پیش امده که نه در وبسایت استان ساسکچوان هست نه وکلا اطلاع درستی دارن و اون اینه که من دو سال و نیمه اقدام کردم و منتظرم ولی از طرفی میخوام بصورت کارافرین در ایالت مذکور اقدام کنم اما رشته من جزو رشته های رگیولیتد میباشد(داروسازی) و باید لایسنس بگیرم که اونم مستلزم گذراندن ۳ تا امتحان مبیاشد.میخواستم ببینم که من میتونم داروخونمو احداث کنم و مسئول لایسنس دار استخدام کنم تا خودم لایسنس بگیرم؟ جون طبق قانون بمن دو سال وقت میدن تا کارمو شروع کنم وگرنه دپازیت و پی ار میپره. ممنون میشم اگه اطلاعی داری بمنم انتقال بدی.

شهرام جان
تا اونجایی که من میدونم شما در کانادا میتونید با سرمایه هر کاری رو شروع کنید و برای انجام کار از افراد متخصص و مورد تایید استفاده کنید .
برای اطلاعات بیشتر با خانم محمودی در سازمان جهانی مهاجرت در تهران تماس بگیرید .
ارادتمند
رامین

محسن چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:28 ب.ظ

سلامی گرم به گرمی مهربانیت . اصل این مطلب رو از وبلاگ کانادا جون خوندم خوب شد که شما هم این مطلب رو گذاشتین با تشکر محسن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد