خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

O Canada

سلام 

به دستور آقا محسن گل گلاب لینک دانلود سرود ملی کانادا (O Canada) رو در زیر تقدیم می کنم :

  http://www.pch.gc.ca/pgm/ceem-cced/symbl/anthem-eng.cfm 

 

ارادتمند 

رامین

نظرات 2 + ارسال نظر
شهرامت چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:01 ب.ظ

رامین جان سلام. امیدوارم موفق باشی .از این لینک بسیار محظوظ شدیم.

سلام
خوشحالم که لینک سروزد ملی کانادا مورد توجه قرار گرفت .
ارادتمند
رامین

محسن چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:12 ب.ظ

سلام رامین جان واقعا که من رو شرمنده کرده شما برای من یک دوست راستین و برادری ارجمند هستی به دوستی با شما افتخار می کنم با تقدیم احترام محسن ناطق ۲۱/۱۲/۱۳۸۷

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد