خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

انواع ویزا

ویزای موقت


ویزای تحصیلی: یکی از معمول ترین نوع ویزاهای موقت ویزای تحصیلی می باشد

       ویزای ویزیتوری:  می تواند به شهروندان کانادایی و یا مقیمان کانادا کمک کند تا از خویشاوندان خود که در خارج از کانادا زندگی می کنند دعوت کنند

ویزای اقامت


 خانوادگی
 کار
 تجارت

 ویزای خانوادگی: تمام شهر وندان مقیم کانادا ممکن است از همسر یا والدین خود حمایت کنند تا به کانادا مهاجرت کنند

 ویزای کار: اگر شما حداقل یک سال سابقه کار دارید. اگر شما منابع مالی کافی برای شروع یک کار را دارید. اگر شما امتیاز کافی در کلیه بخش های ششگانه امتیاز بندی را کسب کنید، ممکن است صلاحیت لازم را برای قرار گرفتن در یکی از طرق مهاجرت که در بالا ذکر شد، داشته باشید

 ویزای تجارت: این نوع از ویزا شامل سه قسمت می شود

کار آفرینان: اگر شما دو سال سابقه کار در امر تجارت دارید و ارزش خالص منبع مالی شما حداقل 300000 دلار کانادا می باشد، شما ممکن است صلاحیت لازم برای مهاجرت از این طریق را داشته باشید

سرمایه گذاری: اگر شما دو سال سابقه کار در امر تجارت دارید د و ارزش خالص کل دارائی های مالی شما حداقل 800000 دلار کانادا می باشد و می توانید مبلغ 400000 دلار کانادا در کانادا سرمایه گذاری کنید. شما ممکن است صلاحیت لازم برای قرار گرفتن در این گروه را داشته باشید

 شغل آزاد: اگر شما دو سال سابقه کار در اداره کردن یک مزرعه را دارید و یا سابقه فعالیت حرفهای ورزشی و ، فرهنگی یا تربیتی دارید (مثلاًا موسیقی دان) شما ممکن است صلاحیت لازم برای قرار گرفتن در این گروه را داشته باشید. 

 

ارادتمند 

رامین

نظرات 3 + ارسال نظر
کیارش پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:10 ب.ظ

سلام ،ممنون از اینکه وقت میگذاری و آپ میکنی
شاد باشی

سلام کیارش عزیز
من هر چی برای بینندگانم ( مخصوصا مشتری های دائم مثل شما ) وقت بگذارم و اپ کنم بازم کمه .
خیلی خیلی ارادتمند
رامین

بهار شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:54 ب.ظ

سلام رامین جان
میشه در رابطه با شغل آزاد بیشتر توضیح بدی؟ مثلا اگرکسی موسیقیدان باشه چطور میتونه از این طریق اقدام کنه؟ ممنون.

سلام بهار جان
از طریق شغل آزاد فقط میتونید از طریق سرمایه گذاری اقدام کنید که راه تقریبا سریعیه ولی خوب باید پول داشت !
اگر کسی موسیقیدان باشه یا بصورت حرفه ای کار می کنه که اون موقع بهترین راه گرفتن یک دعوت نامه و دعوت به کار از یک گروه موسیقی یا نهاد های مرتبط به موسیقی و معتبر در کانادا هست یا همون راه سرمایه گذاری .
ارادتمند
رامین

محسن چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:49 ب.ظ

سلام خوب بود با تشکر محسن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد