خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

شکایت

سلام 

 

آخه دوست عزیز رفیق گرامی 

این رسمشه 

تشریف میارین ... قدمتون سر چشم 

دیدن میکنید ... خدا رو شکر

چرا یه نظر نمی گذارید ؟! 

اقلا یه سوالی پیشنهادی انتقادی چیزی بکنید تا ما هم دلمون خوش بشه !!! 

ارادتمند 

رامین 

نظرات 12 + ارسال نظر
مسیب شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:46 ب.ظ http://rahecanada.blogfa.com

سلام
خیلی ممنون که سر زدین
ولی من را چرا با نام داوود خوانده بودی؟
اون هم چشم
شما را لینک کردم.

سلام دوست عزیز
ممنون که من رو لینک کردی
من هم شما رو لینک کردم
ارادتمند
رامین

shhn یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:25 ق.ظ

ببین ..
خودت گفتی انتقاد و پیشنهادا .. من کاری نداشتم ....
1. لطفا قالب وبلاگت رو ( شرمنده ! ) عوض کن چون تو دراز مدت چشم رو میزنه !
2. فونتت رو هم اگه زحمت بکشی همون با مشکی تایپ کنی خیلی بهتره برای آسایش ما !

با تشکر

سلام دوست عزیز
همه توصیه های شمما رو اجرا می کنم .
ارادتمند
رامین

تا ونکوور یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:06 ق.ظ http://tavancouver.blogfa.com

سلام . ما هم اردیبهشت میریم. امیدوارم موفق باشی . در ضمن لینک شما را در وبلاگ قرار میدهم.

سلام دوست گرمی
من هم شما رو لینک کردم
ارادتمند
رامین

بهار یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:59 ق.ظ

سلام رامین جان
شکایت کرده بودی که چراسوال نمی کنیم. اینم چند تا سوال توپ:
man ham aknoun moghime malezi hastam va mikham ba hamsaram baraye quebec skilled workers eghdam konam, man az sefarate canada dar malezi soal kardam va anha goftand tebghe ghanune jadid, digar sefaratha madareke skilled workers haro nemigiran va bayad madarek mostaghiman be canada feresde shavand, aya baraye quebec ham be hamin surat mibashad

2. aya baraye quebec bar khalafe federal, hamrahe application form va fishe money order hameye madareke khodam va hamsaram ra ham bayad befrestam ba tavajjoh be inke man principal applicant hastam?

3. agar az yek karfarma dar canada job offer dashte bashim, cheghadr tul mikeshe ta kare ma dorost she va berim unja? faseleye zamanish cheghadre?

4. inke hamsare man 3 bar az tarighe student visa eghdam karde va reject shode cheghadr dar nadadane visa be ma mohemme?

5. chetor mishavad az tarighe provincial nominee eghdam kard va aya ma mitavanim in kar ra bekonim va che tafavoti ba eghdam az rahe federal ya quebec dare?

6. ghanune jadide federal ke az sale 2009 umade va faghat 38 ta shoghl ro ghanuni daneste baraye kasani ke mikhand az tarighe "federal skilled worker" aya baraye quebec ham be hamin surate? Man khodam daneshjuye foghe lisanse amuzeshe zabane English dar malezi hastam va hamsaram ham daneshjuye foghe lisanse tourism dar daneshgah azade iran.
Ba sepas


سلام بهار جان
جواب ۱ : بنده که چیزی در این باره نشنیدم . اما تنها بعضی از سفارتها قسمت کبک و دارند که شما باید از طریق اونها اقدام کنید .
جواب ۲ : نمی دونم ... با یک مشاور مشورت کنید .
جواب ۳ : طبق اخرین موردی که یکی از دوستان ما به این طریق رفت اگر کارفرمای کانادایی واقعا به شما نیاز داشته باشه و شما رو ساپورت کنه به سرعت میتونید ویزا بگیرید .
جواب ۴ : می دونم که تاثیر منفی داره ولی اینکه چقدر بطور دقیق نمی دونم .
جواب ۵ : ‌نمی دونم ... با یک مشاور مشورت کنید .
جواب ۶ : ‌نمی دونم ... با یک مشاور مشورت کنید .
ارادتمند
رامین

بابک کیوان یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:45 ب.ظ

سلام؛ وقتتون در بلاد کفر بخیر
من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم؛ از این که پست هاتون رو اینقدر راحت و خودمونی می نویسین خیلی خوشم اومد.
راستی یکی از اساتید ترم پیش دانشگاهمون الان در جوار شما هستند(استاد امین میلانی فرد»» دانشگاه SFU ونکوور).
حتما دوستای خوبی می شین.
ایرانی بمانید...

سلام جناب کیوان
متاسفانه من هنوز نرفتم !
امیدوارم وقتی رفتم بتونم در جوار این استاد عزیز باشم .
ارادتمند
رامین

فهیمه دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:27 ق.ظ

سلام رامین خان ممنون از نوشته هات اینجور که بوش میاد شما اصلا قصد موندن در مونترال را ندارید ایا اطلاعاتت در مورد مونترال هم همین قدر کامل هست یا نه ؟ برای ما هم که قراره بریم مونترال بنویس .

سلام بهاره خانم
در اولین فرصت پستی در مورد مونترال می نویسم .
ارادتمند
رامین

امید دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:29 ب.ظ http://www.bia2canada.blogfa.com

سلام
وبلاگ خوب و قشنگی داری ؟
اگه با تبادله لینک موافقی منو با نام "اخبار مهاجرت به کانادا " لینک کن و به من هم بگو تو رو با چه نامی لینک کنم
با تشکر
www.bia2canada.blogfa.com



سلام امید عزیز
من شما رو لینک کردم .
امیدوارم شما هم منو لینک کنید .
ارادتمند
رامین

پوریا سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:20 ب.ظ http://hi-vancouver.blogfa.com

سلام؛ می دونی استادی که دوستمون "بابک کیوان" در کامنت بالا گفت صاحب وبلاگ "راه پیش رو" است؟
مؤید باشید.
با هم پشت ما کوهه

سلام دوست عزیز
بنده این مطلب رو نمیدونستم .
ارادتمند
رامین

مریم سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:31 ب.ظ

خسته نباشی .میخواستم بیرسم چطور باید بارمان واثاثمان راببریم کانادا مثلا ۳۰۰ کیلو ۳ نفر هستیم چند کیلو با هواییما میتوانیم ببریم وبقیه را چکار کنیم.خیلی متشکرم

سلام
بسته به خط هوایی که دارید میرید تا ۲۵ کیلو در چند چمدان برای هر نفر می تونید ببرید .
بهترین کار اینه که بارها رو با کشتی بفرستید و خودتون برید اونجا و تحویلش بگیرید .
ارادتمند
رامین

فریدون پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:06 ق.ظ

سلام
شما میدونین این روزا بعد از اینکه مصاحبه کبک رو قبول میشی چند وقت باید منتظر مذیکال و ویزا باشی؟
ممنونم

سلام
تقریبا هر ۱۸ ماه بعد از مصاحبه البته اگر قبول بشید که نتیجه قبول شدن یا نشدنش رو بعد از مصاحبه بلافاصله میگند .
ارادتمند
رامین

محسن چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:53 ب.ظ

با سلام خدمت رامین جان عزیزم . البته که این حق شما است که از خوانندگان بخواهی که نظرات ارزشمندشون رو حتی بصورت یک انتقاد تند برات بنویسند تا به بهتر شدن این وبلاگ کمکی کرده باشند نمی دونم چرا بعضی از ما ها ...
با تشکر محسن

محمد نوری پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:52 ب.ظ

سلام رامین جان
از راهنمایات ممنونم
مام داریم میایم کانادا واقعا همه چیز عالی توضیح دادی من فکر نمیکردم ۱۸ سالت باشه!
راستی اضاع بازار کار روانشناسی و درامدش اونجا چه طوره؟
بازم دمت گرم

سلام محمد عزیز
من هنوز نرفتم که از اوضاع بازار کار اطلاع داشته باشم .
من اواسط اردیبهشت میرم .
ارادتمند
رامین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد