خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

مطلب جالب کانادا جون ۱

سلام اینم یه مطلب جالب دیگه از کانادا جون در وبلاگش :  

من قبلن هم این رو گفتم که مهاجرت ریسک بزرگیه.  لزومن همه مهاجرها آدمهای موفقی نیستن. طبق آمارهای رسمی اداره مهاجرت درصد قابل توجهی از مهاجران (حدود 30 درصد) ظرف کمتر از سه سال این کشور رو ترک می کنن. یعنی تقریبن از هر سه تازه مهاجر به کانادا یک نفر خیلی زود و قبل از سیتی زن شدن کانادا رو ترک می کنه و به کشور خودش یا .....  

ادامه مطلب رو میتونید در آدرس زیر بخونید : 

http://canadajoon.blogfa.com/post-164.aspx 

 

ارادتمند 

رامین

نظرات 4 + ارسال نظر
کیارش جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:52 ق.ظ

بسیار ممنون از پاسختون ، روز های خوبی رو برای شما در کانادا آرزو میکنم .
موفق و پیروز باشید

سلام کیارش جان
ممنون و متشکرم
ارادتمند
رامین

محسن چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:26 ب.ظ

با سلامی دوباره خدمت دوست عزیزم. اولا من یک موضوع رو نفهمیدم اگه کانادا به همین شکل پیش بره با تا صد ساله دیگه هم جمعیتش به 50 میلیون نفر نمی رسه با ور کن راست می گم شما خودت یکبار سر انگشتی حساب کنی می فهمی .
این مسئله از یک طرف خوبه و از طرفی هم خیلی بده . شما می دونید برای اینکه سیستم مهاجرتی کانادا بتونه مهاجر هایی رو انتخاب کنه که واقعا بتونن برای همیشه توی ان کشور زندگی کنند چه فکری کرده ؟ ولی می دونم که این سیستم جدید شون هم نتیجه نداره که یک سری مشاغل خاص رو بگیرن برای این حرف هم جواب منطقی دارم فعلا تا بعد .
با تشکر محسن

نسترن چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 07:30 ب.ظ

سلام دوست عزیز ممنون از مطالبی که گذاشتی واقعا خوش ب حالت ک داری تو کانادا زندگی میکنی سفر به کانادا بزرگ ترین آرزوی منه اقدر موقعیتت رو بدون

رویا دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 02:54 ب.ظ

چقدر خوبی تو وچه با حوصله وبی حس حسادت در پی پیشرفت دیگران مگه میشه مگه داریم من از اون اول وبت رو میخوندم چون میخاستم بیام نشد هنوزم میخونمت و لذت میبرم بنویس هیچ وقت خسته نشو

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد