خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

اطلاعات سازمان جهانی مهاجرت

سلام 

در پی درخواست های وسیع آدرس و شماره سازمان جهانی مهاجرت من اطلاعاتش رو براتون میگذارم : 

آدرس : ایران - تهران - خیابان ولیعصر - خیابان خرسند - کوچه لادن - پلاک ۳ 

تلفن :  

۲۲۰۴۵۳۶۴ 

۲۲۰۴۸۸۸۶

۲۲۰۴۸۸۸۷ 

فاکس : 

۲۲۰۴۴۹۲۹  

 

ارادتمند 

رامین

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:55 ب.ظ

سلام
با تشکر از اطلاعات مفیدی که در اختیار ما می گذارید

سلام محمد جان
اولا اطلاعات اندک بنده قابل حضرات عالی رو نداره
در ضمن اگر در کارم کمی و کاستی هست به بزرگی خودتون ببخشید و بهم گوشزد کنید تا رفع کنم.
ارادتمند
رامین

only canada جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:59 ب.ظ http://www.canada-pic.mihanblog.com

سلام .من شما رو لینک کردم شما هم می تونین منو با نام (عکس کانادائی)لینک کنینwww.canada-pic.mihanblog.com

سلام
بنده هم شما رو لینک کردم
ارادتمند
رامین

محسن چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:26 ب.ظ

سلام با بوی بهار خدمت دوست عزیزم . می بخشید یک سوال کوچولو داشتم شرایط شرکت توی کلاسهای سازمان جهانی مهاجرت چیه ؟ حتما باید ویزای اقانت دائم یک کشوری رو داشته باشی . با تشکر از مطلب قشنگت محسن

سلام محسن جان
بنده شرایط شرکت در کلاس مهاجرت دیگر کشورها رو نمی دونم ولی برای شرکت در کلاسهای مهاجرت کانادا باید ویزاتون آمده باشه یا حداقل مصاحبه رو قبول شده باشید و منتظر آمدن مدارک پزشکی (مدیکال) باشید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد