خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

سایت ارتباط مهاجران کانادا

سلام 

امروز یه سایت پیدا کردم که مخصوص مرتبط شدن مهاجران با هم است ... باور نمی کنید !!! خوب کلیک کنید ! 

http://www.loonlounge.com/ 

توش ایرانی هم زیاده 

اول باید عضو بشید و بعد میتونید با دوستان مهاجر به کانادا از هر قوم و کیش و با هر شغل و مکانی به تفکیک شغل و کشور مادری و محل سکونت در کانادا و ... ارتباط برقرار کنید. 

ارادتمند 

رامین

نظرات 6 + ارسال نظر
مرتضی سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:57 ب.ظ

سلام.یه سری به ایمیلت بزن

سلام
ایمیل رو خوندم
ممنون و متشکرم
ارادتمند
رامین

omid پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:56 ب.ظ

من میخواستم بدونم چه نوع اطلاعاتی میشه دریافت کرد در باره شغل و نضایر اینها و چطوری باید به اطلاعات دسترسی ÷یدا کرد من زبانم خوب نیست و برای مهاجرت اقدام کرده ام

سلام جناب امید
اول سوال دوم رو جواب میدم :
شما میتونید تا قبل از مصاحبه زبانتون رو قوی کنید ولی باید در زمان مصاحبه اون حدی که در فرمهای تقاضای مهاجرت اظهار کردید زبان بلدید حتما بلد باشید و بتوانید حرف بزنید .
برای اطلاع در مورد کار و نظایر اون هم بهترین جا سایت www.cic.gc.ca هست که خودش سایتهای جانبی رو معرفی کرده .
ار زبانتون در حدی که اون سایت رو هم بخونید نیست میتونید اطلاعات محدودی از سایت ایرانتو که لینکش در جعبه لینک وبلاگ هست بگیرید و به وکلای مهاجرت سطح شهر مراجعه کنید .
ارادتمند
رامین

omid جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:42 ب.ظ

از ÷اسخگویی شما تشکر میکنم

محمد شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:06 ب.ظ

سلام رامین عزیز
ویلاگ ساده ودر عین حال پر محتوایی داری که اطلاعاتش و نوشته هات خیلی برام مفید بود و به من دلگرمی داد.
موفق باشی

سلام محمد عزیز
ممنون و متشکرم
ارادتمند
رامین

آذر دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:59 ق.ظ

سلام رامین جان
من آذر هستم ۲۹ ساله و یک ترم از درسم مانده همزمان یکسال هم هست که زبان فرانسه میخونم. برای آبان ۸۸ میخوام امتحان A2 را بدهم میخواستم بدونم که توی مصاحبه قبول میشوم یا خیر(برای شهریور سال بعد میخوام اقدام کنم)
لیست کاریابی مونترال رو داری برای send کنی

merci beacoup mon cheri
a bientot
azar

سلام
بله ممکنه بتونید قبول بشید
بنده لیست کاریابی مونترال رو ندارم
ارادتمند
رامین

حمید یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 06:31 ب.ظ

سلام.رامین خان من چندین و چندتا سوال ذهنمو مشغول کرده ک تصمیم گیری در مورد مهاجرت رو برا من سخت میکنه.من و همسرم فرم ارزیابی ک خود سایت مهاجرت کاندا هست رو پر کردیم و بما گفتن ک ازطریق federal skill worker میتونید اقدام کنید.با این اوصاف ما اگه اقدام کنیم بنظرتون پیدا کردن کار اونجا قطعی هست؟! مسکن چطور بعد از ورود بهت میدن یا خودت باید دنبالش باشی؟و اینکه اگر سرمایه انچنانی هم نداشته باشی با حقوقی ک میدن ایا میشه امورات زندگی رو گذروند؟و ی سوال دیگه اینکه ما ی وکیل توی کانادا پیدا کردیم ک خود سایت مهاجرت کاندا معرفی کرده بود ایا میشه بهشون اعتماد کرد ؟یا ازوکیلایی ک توی ایران هستن استفاده کنیم

باید جواب شما رو به تفسیر در یک پست بدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد