خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

تیراندازی و شکار در کانادا

سلام 

 

در پستهای قبلی هم گفته بودم که من به ورزش تیراندازی علاقه دارم برای همین هم سعی کردم اطلاعاتی در مورد تیراندازی در کانادا پیدا کنم که فکر کردم شاید شما هم به دونستنش علاقه داشته باشید :

در کانادا تیراندازی یکی از ورزشهای اصلی محسوب میشه و خیلی رونق داره . باشگاه های زیادی در کانادا به آموزش و تمرین تیراندازی می پردازند که البته بهای این ورزش در کانادا نیز مثل سایر کشورها بالاست .

تا جایی که بنده توانستم اطلاعات کسب کنم هزینه یک جلسه تمرین ازاد در یک سالن تیراندازی در حدود 50 دلار کانادا و به علاوه هزینه سلاح و مهمات است و اگر آموزشهای لازم ( که بصورت رسمی در کلاسهای تئوری و عملی و در ازای تقریبا 70 دلار کانادا به افراد داده میشه و در اخر هم به تیرانداز مدرک خاصی مبنی بر گذراندن دوره داده میشه ) رو ندیده باشید باید یا تحت یک نفر خبره و یا با مربیان و مسئولین باشگاه به تیراندازی بپردازید .

در ضمن هزینه عضویت یک ماهه بصورت تقریبا نامحدود هم در حدود ماهیانه 150 تا 200 دلار کانادا میشه .

باشگاه ها معمولا دارای فروشگاه سلاح و مهمات و سلاح های کرایه ای و امکاناتی همچون استراحتگاه و کمد وسایل شخصی می باشند.

در ضمن در فروشگاه های عرضه سلاح ، سلاح بصورت آزاد و در ازای مبلغ بسیار کمی ( تقریبا 10% قیمت ایران ) و به همراه مجوز فروخته میشه .

در ضمن شکار گاه های بسیاری در کانادا وجود داره که حیواناتی مثل کاریبو ، انواع گوزن و خرس گریزلی برای شکار هست .

مجوز شکار هم به راحتی و توسط فورشگاه های عرضه سلاح فرخته میشه .

نظرات 9 + ارسال نظر
مرتضی دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:06 ب.ظ

سلام.من تازه با وبلاگت آشنا شدم.زبون نوشته هات خیلی صمیمی و روان هست. منم مث تو (پیش دانشگاهی) هستم.تابستون امسال واسه انگلستان اقدام کردم. اما با یه سری مشکلات برخوردم. مهمترینش سربازی بود. می شه بگی تو چطوری این مشکلو نداری؟؟؟؟؟ امیدویرم هرجا هستی موفق باشی.

اولا سلام آقا مرتضی
دوما خیلی ارادتمندم
سوماتو اگه منو می دیدی سه سوت ی فهمیدی چطوری مشکل سربازیم رو رفع کردم ... من بخاطر ضعف چشم معاف شدم !!!
اگر سوال دیری هم بود امر بفرمایید
اینم ایمیل من : ramincanada@yahoo.com
باز هم به من سر بزن
ارادتمند
رامین

سعید چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:39 ق.ظ

درود
امیدوارم همیشه بزنی وسط خال ولی هیچوقت هدفت موجودات زیبا و شگفت انگیز طبیعت نباشند!

ممنون و متشکرم
ارادتمند
رامین

زینب على اکبرى سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:57 ق.ظ

سلام دوست عزیز, من همین الان این مطلبو خوندم, خیلى عالى بود واسم, من مهندس کامپیوتر هستم و 2 ساله تیراندارى میکنم, جدیدا با همسرم قصد مهاجرت به کبک رو کردیم, مطلبت بسیار برام مهم بود و هیچ جا مطلبى در رابطه با رشته تیراندازى در کبک پیدا نمیکردم. واقعا ممنونم. شما اطلاعى از استخدام تیرانداز در لیگ هاى کشور کانادا دارید؟ من در سطح حرفه اى تیراندازى با تفنگ رو انجام میدم و چندین مدرک داورى این رشته و کار با فدراسیون معلولین رشته تیراندازى و فدراسیون کل تیراندازى رو دارم, فوق العاده برام مهمه که بدونم بعد از ورود به کانادا میتونم از این راه درامد داشته باشم یا خیر ؟ باز هم فوق العاده ممنون.

چیز سختی پرسیدید
من در مورد استخدام تیرانداز یا داور اطلاع خاصی ندارم
ولی میدونم تیراندازی در کانادا چیز مرسومی محسوب میشه و خیلی ها برای تفریح سمت تیراندازی و شکار و ورزش تیراندازی میرن!

شهرام سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 01:18 ق.ظ

درود بر رامین، اگه کسی حالا از پناهندگی یا ویزا اقامت بگیره میتونه اسلحه شکاری بخره و به شکار بره؟ ممنون میشم جواب بدید؟

بی خبرم
اگر اقامت دایم بگیرید میتونید

شهرام یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:36 ق.ظ

سلام آقا رامین اگه شکارچی باشی جواب منو میدی؟ در کانادا اگر من اقامت کانادا رو بگیرم میتونم مجوز شکار بگیرم یا اسلحه شکاری بخرم، از قیمت اسلحه شکاری ساچمه زنی و گلوله زنی و فشنگش اطلاع دارین، واقعآ خیلی برام مهمه که بفهمم ممنون میشم جواب بدید؟

من شکارچی نیستم یک
شما وقتی مقیم باشید همه این کارها رو تحت قانون میتونید انجام بدید دو
از طریق اینترنت قیمتها قابل دسترسه سه

شهرام شنبه 5 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 01:19 ق.ظ

سلام من میخاستم بدونم اگه در کانادا اقامت حالا از طریق ویزا یا پناهندگی بگیری اجازه خرید اسلحه شکاری و شکار کردن رو میدن ممنون میشم جواب بدید

بله

شهرام شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 10:42 ب.ظ http://Canada

درود، میشه یه کم درباره شکار در کانادا برای کسی که اقامت کانادا رو بگیره توضیح بدید و کدوم شهر بهتره هزینه هاش چطوریه و... ممنون میشم،

از طریق اینستاگرام تماس بگیرید تا خدمتتون توضیح بدم

یوسف شنبه 28 دی‌ماه سال 1398 ساعت 01:52 ب.ظ

سلام
عرض ارادت
دمت گرم من همه ی اینترنتو زیرورو کردم ولی درمورد اذاد بودن وقانونی بودن تیراندازی وخرید اسلحه توی کانادا مطلبی پیدا نکردم اگه لطف کنید یه ادرس ارتباطی بدین بسشتر صحبت کنیم.
ممنون

سلام
از طریق تلگرام مسیج بدید
ای دی من هست
@ramincanada

احسان دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 03:56 ب.ظ

خاک بر سر هر انسانی که وسط این همه تفریح در دنیا به شکار حیوانات بی گناه رو آورد

من علاقه ای به شکار ندارم ولی نظر افراد برام محترمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد