خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

من کی هستم ؟!

سلام  

با توجه به نظرات و ایمیل های رسیده واجب دونستم یه بیوگرافی از خودم و خانوادم بدهم :   

 

اسم : رامین 

تحصیلات : در حال گذراندن پیش دانشگاهی ( تو مایه های بی سواد ) 

رشته : ریاضی-فیزیک ( کشک )  

متولد : ژانویه ۱۹۹۱ میلادی ( دی ۱۳۶۹ هجری شمسی )  

 

من فرزند اول خانواده هستم و فقط یه برادر دارم که ۲ سال از من کوچیک تره . پدرم تحصیل کرده رشته برق و مادرم روانشناسی و سنشون تقریبا ۴۵-۴۸ ساله . 

 

ما برای استان کبک اقدام کردیم و اول وارد مونترال میشیم ولی به احتمال زیاد بعد از گرفتن کارت

PR ( حدودا یک ماه پس از ورود ) میریم تورونتو . البته تصمیم نهایی رو اونجا می گیریم . 

 

هر کس سوال دیگه ای درباره من داره مطرح کنه تا جواب بدم .  

 

ارادتمند 

رامین

نظرات 7 + ارسال نظر
مهاجر کانادا یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:42 ب.ظ http://voyageuseee.blogfa.com/

جدا به پشتکار پدر و مادرتون تبریک میگم
امیدوارم هرچه زودتر راهی بشید
ما که هنوز یکسال نشده خسته شدیم /.

سلام
ممنون از تشویقتون.
انشاالله شما هم به زودی راهی بشید.
سعی کنید تا ایران هستید خودتون رو تقویت کنید
ارادتمند
رامین

سایه یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:58 ب.ظ

سلام خوبی؟ مرسی که داری راهنمایی میکنی. ما مدارکمون رو خواستن برای مصاحبه.یعنی نوبت بررسی ما شده و گفتن یک سری از مدارک رو دوباره بفرستیم.می خواستم بدونم تو مصاحبه چی ازتون پرسیدن و شما چی جواب دادین.ممنونم.

سلام
در چند کلام مختصر اگر بخوام بگم باید بگم که شما وقتی میرید مصاحبه اونها فقط می خوان مطمئن شوند توانایی ها و مهارتهایی که گفتید را داشته باشید. شما باید دقیقا نسبت به اینکه چه مدارکی براشون دادید و چی ابراز کردید مسلط باشید تا دچار تناقض گویی نشید.
در ضمن زبان شما رو هم محک بزنند.
اگر می خواید خیلی عالی جلوه کنید یک نکته رو رعایت کنید : وقتی میرید مصاحبه یکی از سوالاتی که تقریبا از همه پرسیده میششه اینه که چرا می خواید برید کانادا و چرا برای مثال فلان استان رو برای اقامت انتخاب کردید ؟؟؟ شما باید کمی اطلاعات در مورد کانادا داشته باشید و کمی هم در مورد استان ( ایالت ) که برای اقامت انتخاب کردید ... برای مثال بگید چون کانادا کشور رو به پیشرفتیه و مهاجران توش به راحتی زندگی میکنند و به سرعت جذب جامعه میشند. و برای مثال استان کبک رو انتخاب کردم چون مثلا کار برای من توش زیاده یا من عاشق اب و هوای سر کبک هستم و ...
ارادتمند
رامین

اهورا از هند یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:28 ب.ظ http://ahouraindia.persianblog.ir/

موفق باشید .

ممنون و متشکرم
ارادتمند
رامین

سارا یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:40 ب.ظ

مرسی خیلی ساده وقشنگ همه چیز را توضیح می دی.

سارا جان خواهش میکنم .
امیدوارم اطلات بنده حتی اگر شده به اندازه ذره ای برای شما مفید باشد .
اگر امری باشد بنده در خدمتم .
ارادتمند
رامین

اشکان دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:39 ب.ظ

سلام چه طوری ؟
من 2 سال ازت کوچکترم و والدینم هم تقریبا هم زمان با شما اقدام کردند. و فقط امتحان ایلتس مادرم منده که بعد از اون همه چیز حله .!!!!
من میخواستم بدونم از مدرسه ایران به کانادا رفتن مشکلی تو تحصیل ایجاد نمیکنه من خیلی از این میترسم
ممنون میشم جواب بدی

سلام اشکان جان
من که هیچ مشکلی نداشتم
تا روزی که ایران بودم درسم رو خوندم
بعد هم گواهی اشتغال به تحصیل تا روز آخر گرفتم و ترجمش کردم
امروز هم مشاور مهاجرت بهم گفت باید یک امتحان تعیین سطح بدم و وارد کالج بشم یعنی دقیقا ادامه تحصیل بی دردسر
ارادتمند
رامین

parisa جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:22 ب.ظ http://moorcheyeman.mihanblogfa.com

salam,agha ramin khobi?
khosh be halet,manam khaharam oon jast,amma maman inam tamayoli be raftan nadarand...man mikhastam bara daneshgah eghdam konam,ama tafel mikhad ke man nadaram,...man alan pish hastam,va in konkor dare divoonam mikone,khosh hal misham bahat mashverat konam,albate age to mayel bashi,felan bye

ایمیل ramincanada@yahoo.com و ای دی ramincanada و بخش نظرات وبلاگ برای ارتباط با من خدمت شماست

parisa جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:24 ب.ظ

man kheili doost dashtam,tamame postat ro bekhonam,amma be dalile zighe vaght nemishe,

فدای سرتون
در این وبلاگ همیشه به روی شما بازه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد