خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

بلیط هواپیما

سلام 

امروز داشتم یه دوری توی سایت شرکت های هواپیمایی میزدم . 

اولا بلیط برای کانادا ( مونترال ) زیر ۸۰۰-۹۰۰ دلار  ( کانادا ) پیدا نمیشه . در ضمن قیمتها خیلی متفاوته . البته خیلی از شرکت ها اصلا پرواز از تهران ندارند و فقط شرکت هایی مثل بریتیش ایر ویز (British Airways) و لوفتانزا (Lufthansa) از تهران پرواز دارند . معمولا پرواز ها در اروپا عوض میشه و از اونجا همه شرکت های هواپیمایی پرواز دارند .

اینم لینک چند تا پرواز تهران-مونترال :  

پرواز British Airways 

پرواز Lufthansa 

یک پرواز از KLM 

یک پرواز از SAS و Air Canada

نظرات 5 + ارسال نظر
آیسان جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:22 ب.ظ http://golbaghali.blogsky.com

سلام رامین جان٬خوش به حالت که از ایران میری منم بعد از گرفتن لیسانس از ایرن میرم البته مامانم میگه نمیذارم بری شوهرت میدم که بمونی من از دوریت دق میکنم(آخه من تک فرزندم)٬راجع به قیمت نون بربری از نوع کنجدی یا بدون کنجد کلی خندیدم٬ایشالا اونجا موفق باشی و به تمام خواسته هات اگه صلاح خداست برسی٬پیش منم بیا و حتما نظر بده٬منتظرتم دیر نکنیا

سلام
خیلی خوشحال میشم ببینت
بسیار وبلاگ زیبایی داری
باز هم به من سر بزن
ارادتمند
رامین

سعید شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:01 ق.ظ

با درود
در رابطه با پرواز چند تا مشکل تکراری ایناست:
1- تاخیر در پرواز اول(از تهران) که ممکنه باعث بشه پرواز بعدی از اروپا به کانادا رو از دست بدی!
2- گم شدن چمدون ها و ساک ها در طی پرواز و از دست دادنشون واسه همیشه!
3- دیر رسیدن چمدون ها و وسایل!

سلام سعید جان
در مورد مشکلاتت جواب من اینه :
۱- چون پکیج بلیطی که از شرکت هواپیمایی میخری یکجا هست در صورت تاخیر پرواز از تهران خود شرکت هواپیمایی ( مثلا بریتیش ایر ویز ) مسئوله که یک پرواز دیگر به عنوان پرواز دوم در اولین فرصت به شما بده و شما را هر چه زودتر به مقصد برسونه و در صورت تاخیر بیش از چند ساعت در مقصد میان راهی امکانات راهی ( مثل جای استراحت و غذا و ... ) رو برای شما تهیه کنه و کلی هم از شما معذرت می خوان که البته این مشکل کلا کمتر در پرواز های خارجی پیش میاد .
۲- اگر گم بشه اولا شرکت هواپیمایی تا حدی که بتونه برای پیدا کردنش سعی میکنه و در ضمن اگر کلا گم بشه و چیز قیمتی توش باشه بهاش رو بهتون میدن ( چون بیمه هم جزو هزینه بلیط هست )
۳- دیر رسیدن وسایل بیش از ۲۴ ساعت نمیشه !
ارادتمند
رامین

مهاجر کانادا شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:53 ق.ظ http://www.voyageuseee.blogfa.com/

من یک ایمیل زدم واستون اگه میشه نگاه کنید

سعید...رامین یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:29 ق.ظ

با درود
رامین عزیز حق با شماست در مورد بلیط هواپیما و مشکلاتی که گفتم ولی اینها که گفتید همش رو کاغذه. در عمل شرایط به گونه ای دیگر است. البته نه اینکه اینها که گفتید اجرا نمیشه چرا اجرا میشه ولی ... در هر حال امیدوارم هیچکدومش برای شما پیش نیاد.

سلام
ممنون از دلسوزیتون برای ما.
ما رو دعا کنید .
ارادتمند
رامین

سارا یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:30 ب.ظ http://ba-charter.ir

شرکت های ایرانی پرواز به کانادا ندارن؟؟؟؟

تا جایی که من میدونم خیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد