خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

بزن بریم تهران

سلام 

دیگه یواش یواش داریم اماده میشیم که بریم تهران !!! 

تهران چرا ؟! چون باید بریم تهران برای یک سری کارها :  

۱- کلاسهای سازمان بین المللی مهاجرت که برای مهاجرین به کانادا گذاشتند و خیلی خبلی هم موثر است رو بریم . این کلاسها یک سری ویژگی جالب داره : خلاصه است یعنی کلا دو تا صبح تا بعد از ظهر طول میکشه - خیلی خیلی اطلاعات قابل اعتماد و به روزی میده - بروشور هایی میده که بسیار جالبه - شنیده ام میشه از طریق این دفتر یک سری بلط بسیار ارزان برای رفتن تهیه کنید - ( در ضمن نهار هم مهمان سازمان مهاجرتید که یک سری ساندویچ های بسیار خوشمزه میدند  !)  

۲- خریدن بلیط  

۳- خرید لباس مناسب برای اونجا ( البته در حدی که فقط اونجا که رسیدیم بتونیم چند روزی بریم و بگردیم و لباس فروشی های مناسب رو پیدا کنیم ) 

۴- اگر شد میخوام یه سری هم به باشگاه تیراندازی مهام بزنم ( اخه من عاشق تیراندازیم ولی توی ایران هر چی زور زدم جای مناسبی رو برای آموزش و تمرین پیدا نکردم ولی به جاش توی کانادا خیلی خیلی امکانات برای این ورزش زیاده ) 

۵- غیره ... 

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:18 ب.ظ

با درود
متوجه نشدم شما الان در کانادا هستید یا در تهران؟!

سلا سعید جان
بنده الان نه در تهرانم و نه در کانادا ... من الان اصفهان ساکنم ولی من الان همه کارهای مهاجرتم شده و حتی الان قانونا اقامت دائم کانادا رو دارم ولی برای اینکه کارهای ایرانمان برای رفتن تمام نشده کمی رفتنمون رو به تعبیق انداختیم ( ما باید مهر ماه ۸۷ میرفتیم ولی اردیبهشت ۸۸ می ریم )
اگر بازم سوالی باشه در خدمتم !

سارا جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:16 ب.ظ

سلام مبارک.میشه بگید چه شرایطی داشتبد که کارتون زود درست شد.متشکرم

سلام
ما چون کار پدرم فنی بود و مدارک زیادی مبنی بر کار عملی زیاد داشتیم و زبان همه هم با مدرک و در سطح متوسط بود کمی زودتر کارمون به نتیجه رسید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد