خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

روابط دختر و پسر در کانادا (برنامه صوتی ٢)

سلام

توی این برنامه صوتی مختصری در مورد روابط دختر و پسر در کانادا حرف زدم

ببینید خوشتون میاد

زمانش ده دقیقه و حجمش تقریبا پنج مگابایته

چندجای مختلف هم آپلودش کردم براتون

Uplooder

Picofile

Uplod.ir

توی SoundCloud هم گذاشتمش

برای دانلود یا گوش کردن به مضبوطات من روی خود لینکها کلیک کنید.

ارادتمند

رامین

نظرات 10 + ارسال نظر
سینا دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:00 ق.ظ

سلام - آقا این بدیهیات خیلی چرند بود

ممنون
هرکس نظری داره
متفکر، اگر تو این به قول خودت بدیهیات رو میدونستی پس این پست برای تو نبود، چرا اعصاب خودت و من رو خراب میکنی. من نمیدونم مثلا فکر کردی من قراره از جزئیات نبرد تخت خوابی کانادایی ها برات حرف بزنم یا شماره دختر بزارم برات؟!!!

خدا یه بصیرتی به تو بده، یه صبری به من!

یه زن دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:06 ق.ظ

مرسی مفید بود

ایمان دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:00 ب.ظ

سلام
از پست صوتی تون ممنونم . جالب بود و منتظر بقیش هستم .

عمو سینا چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:11 ق.ظ

رامین جان ممنون میشم درباره قانون سوشیال کانادا یکمی برام توضیح بدی

مرسی

منظورتون از قانون اجتماعی چیه؟

من فروتن شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:57 ق.ظ

ممنون.خوب بود.اما کم بود.
راستی اگه میخواین عکس بذارین ادرس اینستا توییتر یا قیس پوکتونو بذارین
تا بریم اونجا ببینیم

رفتم توی اینستاگرام
ramincanada

سجاد یکشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:30 ب.ظ

ممنون عالی بود موفق باشید

وحید چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:06 ق.ظ

سلام
خوب بود ،
به شخصه هر چند وقت یبار که بحث مهاجرت میشه به وبلاگ شما سر میزنم
خواستم ازتون بخوام فایل بعدی رو راجب این موضوع یه سری اطلاعات تجربی بدین
اینکه، ایرانی هایی که اونجا میان بخاطر دینشون یا کلا بخاطر ایرانی بودنشون دچار تبعیض یا موردی از این قبیل نمیشن؟؟؟
یه سوال دیگه : درسته کانادا دیگه مهاجر نمیپزیره؟؟

دوست من انگار شما متوجه جریان نشدی، اینجا تبعیض به هیچ عنوان به چشم نمیاد و شدیدا هم باهاش مقابله میشه!
در ضمن بنده فکر نمیکنم کانادا دیگه مهاجر نپذیره، ولی احتمالا شرایط مداوم عوض میشه

مهدی چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1394 ساعت 04:56 ب.ظ

سلام تشکر از پست تون یک سوال داشتم تو یک سایت دیگه خوندم برای مهاجرت به کانادا باید 3 گروه باشی ورزشکار و مربی و هنرمند و،،، حالا آگه جزء این ها نباشیم بیایم کانادا بهمون اقامت میدن

محمد چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:25 ب.ظ

با سلام
من الان 17 سالمه قصد دارم در اینده برم کانادا یعنی بورس بگیرم
ابا خیلی در بورس دادن به افراد سخت میگیرن؟
و ی چیز دیگه کلیپ ص.تی بسیار جالبی بود لطفا بیشتر فعال باشید

آرین دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 07:30 ب.ظ

سلام. عالی بود . لطفا بیشتر فایل صوتی بگذارید.

چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد