خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

اینستاگرام

سلام

به پیشنهاد دوستان وبلاگی اینستاگرام ساختم

روی اینستا من رو دنبال کنید

@ramincanada


دوستان من اونجا در خدمتم

عکس هم سعی میکنم زیاد بزارم

سوال خاصی هم اگر باشه اونجا جواب میدم

نکته: این اکانت شخصی من نیست, برای دیدن پرفایل من روی عکس آبیه که پایین همین پسته و قراره شکل دوربین باشه کلیک کنید.


ارادتمند

رامین

Instagram
نظرات 7 + ارسال نظر
ایمان سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:53 ب.ظ

سلام سال نو مبارک
یعنی دیگه وبلاگ رو آب دیت نمیکنی ؟

اصلا اینستا چی هست ؟

سلام
به نوشتن هم ادامه میدم
ولی اینستاگرام خیلی راه ارتباطی سریعتر و راحت تریه
اینستاگرام یه چیزیه شبیه به فیس بوک و توییتر ولی اصلش عکس گذاشتنه
اونجا میتونید سوال هم بپرسید و نظر بدید

مهدی چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:11 ب.ظ

من باهاتم هر جابری

ایمان پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:52 ب.ظ

سلام
روز چهاردهم تا شنبه در ایران تعطیل بود .من هم بودم ما فکر کردیم کلی زمان بوده که از وبلاگ سر نزدیم کلی مطلب گذاشتی یا اینکه برای عید برنامه ویژه ای داری دیدیم نه شما هم مثل ما رفتی تعطیلات من خودم که چند روزی از لپ تابم دور بودم اون روز جبران کردم و خود من چند بار در یک روز به وبلاگت سرزدم !! شاید از اون باشه که آمار وبلاگت رفته بالا ؟؟!!!

شهرزاد شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:24 ق.ظ

سلام
اینستاگرامی که گذاشتید خیلی ایده ی خوبیه فقط لطف کنید عکسای خاص بزارید ،میدونید این جور عکسای مناظر رو زیاد میشه پیدا کرد لطفا از خیابونا و جاهای عمومی یا رستوران و کافه و ... عکس بزارید
جاهایی که جریان عادی زندگی رو نشون بده

چشم

یه زن یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:30 ق.ظ

مرسییییییییییییییی خیلی خوبه
بالاخره یه منبع عکسای به روز!!

شهرزاد یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:31 ب.ظ

بازم سلام
من یه سوال داشتم که فکر کنم شما بتونی جواب بدی البته سوال خیلی ساده ایه اما وکیل و مشاور دم دستم نیست که بپرسم
دارم پستاتون رو از اول میخونم میام یه جا دیدم نوشته بودید رفتید مدرسه بزرگسالان برای دیپلم کانادایی
میخواستم بدونم این مدرسه از بالای 18 سال تا چه سنیه ؟
بعد کلا برای ورود به دانشگاه محدودیت سن داریم یا نه؟ مثلا اینجا یه نفر بهم گفت اونجا بالای 25 سال برای رشته های شاخه پزشکی دیگه قبول نمیکنند
و در کل تو این چند سال که تو نظام اموزشی کانادا بودید محدودیت خاصی برای ادامه تحصیل دیدید ؟
خیلی لطف میکنید اگه به این چند تا سوالم جواب بدید

سلام
من تا بحال مانع خاصی برای تحصیل ندیدم
خیلی هم تشویق میکنند
به احتمال زیاد چیزی که شنیدید به این خاطره که برای رشته پزشکی شما اول باید یه لیسانس پایه بگیرید و بعد یه امتحان خاص (مثل کنکور ارشد) بدید و یه مصاحبه بکنید. شاید توی اون مصاحبه هیئت مصاحبه کننده روی سن حساس باشند ولی با این حال هم نمیتونند بصورت علنی بگن ما شما رو بخاطر سنتون رد میکنیم
ولی مطمئنا در بقیه رشته ها تمرکز خاصی روی سن نیست
در ضمن دبیرستان معمولی سقفش بیست و یک ساله و بعد از بیست و یک سالگی باید برید همون درسها رو توی مدرسه بزرگسالان بخونید

مهدی شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:32 ب.ظ

سلام رامین جان خسته نباشی از اونجا که مطالب وبلاگتو دنبال میکنم وبارها کفتی که وکیل مهاجرت نیستی... ولی از اونجا که من ادم ترسویی هستم وشرایط خوبی ندارم میخواستم راهنماییم کنی
1: سی و یک سالمه برام دیره یا نه؟
2:یه فرزند معلول دارم این یه مانع به حساب میاد؟
3:برا اول کار تنها بیام کانادا بهتره یا با خانوادم؟
اگه راهنمایی دیگه ای داری که به من بکنی ممنون میشم
ممنون از مطالب جالبت
مهدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد