خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

سوال در مورد هزینه ها

سلام

دوباره یکی از دوستان چندتا سوال کردند که صلاح دونستم جوابش رو بصورت عمومی بدم.


"اول اینکه شرایط تلفن و اینترنت چه جوریه؟مثلا من اگه بخوام اونجا توی خونه م اینترنت داشته باشم چقدر باید هزینه کنم ؟و در مورد موبایل و سیم کارت و هزینه ی تماس با ایران تقریبا چقدر میشه؟هزینه های به روز منظورمه...نسبت به چند سال پیش تغییر کرده؟

دیگه اینکه قیمت بنزین اونجا تغییر داره؟من شنیدم در فصل سرما افزایش زیادی داره!درسته؟یا همون یک دلار و نیمه؟

و در آخر اینکه خونه هایی که دانشگاه به متاهلین میده معمولا شرایطش چیه؟(میدونم دانشگاه با دانشگاه فرق داره ولی به طور کلی میخوام یه چیزی دستم بیاد)مثلا تقریبا چند درصد اجاره باید پرداخت کرد و معمولش چیه؟"


شما میتونید با سی دلار در ماه توی خونتون اینترنت داشته باشید ولی یه سرویس خوب پنجاه تا شصت دلار هزینش میشه.

موبایل از ماهی چهل دلار شروع میشه که کار شما رو راه میندازه و تا ماهی هـشتاد تا صد دلار میتونه باشه.

هزینه برای تماس با ایران دقیقه ای چهار تا بیست سنت نسبت به سرویسی که استفاده میکنید و جایی که زنگ میزنید میتونه باشه.

قیمت بنزین امروز لیتری یک دلار و سی سنت بود و این قیمت بدون ارتباط با فصل بسته به قیمت جهانی ده سنت تغییر میکنه. 

http://www.torontogasprices.com

در مورد خونه های دانشگاه بصورتی که ایشون گفتن من بی خبرم. اینجا معمولا امکانات خاصی بخاطر تاهل به کسی نمیدن. معمولا میتونید یه سویت توی خوابگاه دانشگاه بگیرید یا یه آپارتمان یه خوابه از کسایی که خونشون رو خصوصا به دانشجوها اجاره میدن بگیرید و فکر کنم جز اینکه از وام دانشجویی مثل OSAP استفاده کنید هزینش رو باید کامل بدید.


ارادتمند

رامین

نظرات 2 + ارسال نظر
من فروتن سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:10 ق.ظ

سلام .
خوبین

یه سوال
راسته که میگن دختر مجرد نمیتونه مهاجرت کنه؟ و فقط باید متاهل باشه؟
یا اینکه رضایت نامه پدرشو داشته باشه؟

بنده همچین چیزی رو بعید میدونم
اینجا فرقی بین زن و مرد و پیر و جوون و مجرد و متاهل وجود نداره.
شما اون رو برای خارج شدن از ایران احتیاج دارید.

یه زن سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:24 ق.ظ

ممنونم از اطلاعاتی که دادین
خیلی خیلی مرسی و تشکر زیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد