خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

عکسهای کانادا

سلام

این هم یک سری عکس که توسط شخص خودم گرفته شده

بابت کیقیت کم ببخشید چون باید توی کادر جا میشد

توضیحات هر عکس زیرشه

بقبه عکسها رو هم در ادامه مطلب گذاشتم که جا بشه

دعا کنید دوربین بخرم تا همش براتون عکس بذارم

در ضمن امروز کامنت نداشتم عصبانیما 



پارک لزلی در تورنتو (طبیعت پاییز تورنتو - سپتامبر 2009)



پارک لزلی در تورنتو (طبیعت پاییز تورنتو - سپتامبر 2009)



خیابانی در مونترال (می 2009)



تورنتو (تابستان 2009)



تورنتو (تابستان 2009)



تورنتو (تابستان 2009)



تورنتو (تابستان 2009)



تورنتو (تابستان 2009)



تورنتو (تابستان 2009)



تورنتو (تابستان 2009)



تورنتو (پاییز 2009)



تورنتو (پاییز 2009)



تورنتو (پاییز 2009)



در جانبی یک کاندو هاوس در تورنتو (پاییز 2009)



نمای عمومی کوچه های محله بورک شمالی در تورنتو (پاییز 2009)



نمای دریاچه میان جزیره مرکزی تورنتو (Toronto Center Island) (تابستان 2010)

در جنوب تونتو و کنار دریاچه کشتی های کوچکی هست که شما رو به جزیره می بره 

و توی جزیره هم یکی از تفریحات (که خیلی هستند) سوار شدن 

به تله کابین سراسری جزیره و چرخیدن روی جزیرست در حالی که پاهاتون از صندلی آویزونه 

همینطور که میبینید برج تورنتو (CN Tower) که در کنار دریاچه هست هم در پس زمینه دیده میشه



ساحل کنار دریاچه در تورنتو (تابستان 2010)



ساحل کنار دریاچه در تورنتو (تابستان 2010)



نمای کنار دریاچه تورنتو و اسکله قایقها و دریاچه از بالای برج تونتو (Toronto Center Island) (تابستان 2010)



نمای کنار دریاچه تورنتو و فرودگاه وسط درباچه از بالای برج تونتو (Toronto Center Island) (تابستان 2010)



این هم برای یادی از ایران گذاشتم

این عکس رو دو شب قبل از اومدنم توی خیابون کریم خان در تهران از بالای پل عابر پیاده گرفتم

(پاییز 2009)



ارادتمند

رامین

نظرات 39 + ارسال نظر
جلیله جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 ق.ظ http://mylovevancouver.blogspot.com/

رامین جان برات آرزوی موفقیت و شادی میکنم و خوشحالم که از انتخاب مهاجرتتون راضی هستی. فقط از فرصت ها استفاده کن البته میدونم عاقل تر از این حرفاها هستی. همیشه میخونمت. عکس های زیبایی هم بود. ممنون

سلام
ممنونم
لطف کردید

همونی که شناسنامه اش پشت جیبشه شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:28 ق.ظ

سلام
لذتی عظیم بردیم داداش رامین
خیلی مخلصیم

سارا چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:57 ب.ظ

با سلام
خیلی خوب بود
با آرزوی موفقیت

ممنونم سرکار خانم

محبوبه پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:32 ب.ظ

چه عکسهای جالبی..... همین دوربین که باهاش عکس انداختی مگه چشه؟ خیلی این عکسها خوب شده. منم عکاسی میکنم. کلا تو این وبلاگها هم کیفیت عکس داغون میشه. کادر بندی عکسها هم خوبه . به نظر میاد که واردی.....

سلام
این تعریفا که میکنید پر رو میشما
بابا این دوربین مبایلمه که 2 مگا پیکسل بیشتر نیست
از این به بعد بیشتر براتون عکس میگیرم

محمد شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:06 ب.ظ

سلام دوست عزیز امیدوارم که همیشه موفق باشی فقط عکس تهران را خوب اومدی ولی این را که گرفتی زیاد خوب نیست بد تر از این هم هست.

بابک دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:33 ق.ظ

گوشی موبایلت دلخواه منه سونی اریکسون z710

مرتضی شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:20 ب.ظ

بازم از این کارا بکن!!!

حالا هرچی پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ق.ظ

په خودت کوشی؟
.
.
ببین از خودت هم عکس بزاری بد نیست...اینجوری دیگه کسی فکر نمی کنه عکسا سرقتیه

.
.
.
آقا رامین گل، بد میگم دادش...

فاطیما دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:01 ب.ظ http://siavashgomashi.blogfa.com

عالیه به وبلاگ منم سری بزن

سروش یکشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:07 ق.ظ

مـــــمنون رامین عزیز
دوستت دارم برادر
sorooshsarafraz@gmail.com

پیمان دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:54 ب.ظ

سالاری
دمت گرم بازم ازاین کارا بکن

Laya جمعه 29 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:42 ب.ظ

عالی

سلام
توی اینستاگرام حتما من رو دنبال کنید

ramincanada

کتی جووووووووووووووووون پنج‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:03 ق.ظ http://فقتس

زهرا کارگر دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:54 ب.ظ http://www.9167bligfa.com

سلام
خوبىن؟
واى من چقد دوس دارم بىام کانادا.....
شما چطورى رفتىن؟؟
خىلى پولدار بودىن ىا ن....
من خىلى سوال دارما..
خوشبحالتون

رضا دوشنبه 9 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:10 ب.ظ

سلام
خوبىن؟
واى من چقد دوس دارم بىام کانادا.....
شما چطورى رفتىن؟؟
خىلى پولدار بودىن ىا ن....
من خىلى سوال دارما..
خوشبحالتون

ممنونم

رزیتا سه‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 06:26 ب.ظ

رامین جون عکسات خیلی قشنگه خوش به سعادتت التماس دعا برای ما هم دعا کن دستمون به ضریح برسه

رزیتا چهارشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:08 ق.ظ

چرا کامنت منو نمایش ندادی دیگه برات کامنت نمیزارما

سلام
ببخشید
نتونستم کامنتتون رو پیدا کنم که ببینم چرا نمایش پیدا نکرده

عاشق کانادا جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:40 ب.ظ

خوش به حالت داداش من از اینجا متنفرم خیلی ارزو دارم کانادا زندگی کنم یه جایی به دور از این همه محدودیت

yasamin سه‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:20 ق.ظ

کانادا ااااااااااااااااااااااا من دارم میام

nasataran سه‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:26 ق.ظ

سلام من نسترنم دعا کنید که برای دانشگاه برم کانادا پولشم جور کنم ایشالا

زهرا دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 05:53 ب.ظ

عااااالی کیفیتشم خوبه ک
دوربین توپم بخری ایشالا

زهرا شنبه 23 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:34 ق.ظ

عکساتون عالی بودن

کیان شنبه 19 دی‌ماه سال 1394 ساعت 05:27 ب.ظ

تا اخره برج ۳ کانادا هستم.ونکوور.عاشقتم کانادا میااااااام

حامد پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:05 ب.ظ

سلام اقا رامین گل،خوبی؟عکسا عالی بود انشا الله دوربین خوبی هم میخریما هم قصد مهاجرت داریم به کشور زیبای کانادا،لطفا اگه از شرایط جدید با خبری به ما هم کمکی بکن،قربان شما

اینترنت

سحر دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:05 ب.ظ

چقد باحال موفق باشی همیشه:

محمدرضا دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:47 ب.ظ

واقعاخوده به حالت که اونجاهستیکاش منم اونجابودم

فاطمه شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:14 ب.ظ grvatar.comhttp://

منم خیلی دوس دارم برم کانادا

ایرانی پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 02:29 ب.ظ

منم با بچه هام میام خیلی زود

رامین غریب زاده شنبه 10 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 01:09 ب.ظ

سلام رامین جان
امیدوارم همیشه خوش باشی در هر جایی که هستی
من دانشجوی ارشد روانشناسی هستم و دارم تموم میکنم و به دنبال گرفتن اسکولارشیپ و فرصت مطالعاتی در کانادا هستم.
خیلی خوشحال میشم که یخورده در مورد کانادا و فرهنگش اطلاعات بدی بهم.
09149697416 .... تلگرامم.

سوالتون خیلی کلیه
برای اطلاع در مورد کانادا در ویکی پدیا کلمه ی Canada رو جستجو کنید

mohsen شنبه 15 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 05:15 ب.ظ http://www.farsweb.net

سلام عکس ها فوق العاده زیبا بود من خیلی دوست دارم به کانادا مهاجرت کنم از اطلاعاتی که بی منت گذاشتی خیلی ممنونم .

مهدی حسنی شنبه 6 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 12:05 ق.ظ

Dorod
Khob hastin
Mn mikham b canada mohajerat konm
Kh soal darm
Mishe ba Hm hrf bznim?
I'd telegramm:
@mahdi_mono
Merc kheili

متاسفانه از طریق تلگرام نمیتونیم ارتباط داشته باشیم
با اینستاگرام با من تماس بگیرید

من شنبه 27 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 10:18 ب.ظ

منم میخوام بیام اونجا کار هست ادم هاش با فرهنگ با احترام هستند؟

سلام
هم کار هست هم به فرهنگ افراد احترام گذاشته میشه

محمدرضا چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 02:51 ب.ظ

به به آقا رامین....من تازه یک روزه با وبلاگتون اشنا شدم.....و برام جالبه هنوز بعد از این همه سال باز هم جواب دوستان رو میدید....واقعا اگه همچین افرادی مثل شما در ایران بود، الان از کانادا ایران وضعش بهتر بود....واقعا حال کردم.....دوستون داریم

خیلی مخلصیم
لطف دارید

یاسمین شنبه 10 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 06:18 ب.ظ

سلام ، امیدوارم ایام به کام باشد ، عکس ها عالی ، میخواستم بدونم راسته اونجا خبری نیست فقط آواز دهل ه ؟! و آیا برای سه زندگی آرام و پر از آرامش اونجا مناسب ه ، چون ما قصد مهاجرت داریم اما می ترسیم همه ی آنچه تا به حال با زحمت بدست آوردیم نابود بشه و بعد ... از مهاجرت پشیمون بشیم و برگردیم اونهم از صفر بخوایم شروع کنیم یه دختر و دو قلو پسر دارم آیا اونجا فرصتی بهتر برای زندگی بچه ها هست ؟ متشکرم

در وبلاگ به تفصیل توضیح دادم

مرتضی سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 06:05 ب.ظ

اقا رامین سلام

علیک سلام

مرتضی سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 08:22 ب.ظ

سلام اقا رامین

علیک سلام

خوشکله چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 06:58 ب.ظ

اره منم یه بار واسه مسافرت رفتم عالى بود

الهه جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 12:33 ب.ظ

سلام آقا رامین
عکسهای قشنگی گذاشتین. من آرزوم تحصیل در یکی از دانشگاه های کانادا بود مث خیلی از دوستام که هرکدوم به یه کشوری رفتند ولی حیف که باید این رویا رو به دست فراموشی بسپارم. براتون آرزوی موفقیت و خوشحالی دارم.

ش،ب چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 03:56 ق.ظ

سلام. خیلی زیبا بود، خوش بحالت، من ودوپسرم وهمسرم آرزومندیم که به کانادا بیاییم ولی اومدنش سخته، من دوتا ازبرادرهام ونکوور کانادا زندگی میکنن، خوش به سعادت همه تون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد