خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

نگران دلتنگی نباشید

سلام

کامنت ها رو که داشتم میخوندم خیلیا از این مینالیدند که میترسند بیان اینجا و غم غربت بگیردشون

اگه میاید تورنتو که اینقدر ایرانی هست که اصلا نگران نباشید

اگرم میرید ونکور که بازم نگرانش نباشید چون اونجا هم ایرانی زیاده

کلا از نقطه نظر بنده کانادا بزرگترین و استاندارد ترین کشور مهاجر پذبر دنیاست و بسیار محیط مناسبی برای افراد تازه وارد فراهمه

اینجا که میاید به هر صورت باید زندگیتون رو تغییر بدید و به زندگی جدید به صوری عادت کنید

دوستای ایران رو کمرنگ کنید و دنبال دوستای اینجایی بگردید

اینجا افراد تا بفهمند که شما تازه واردید حتی بیشتر هم رعایتتون رو میکنند و کمکتون میکنند

الکی به کسی اعتماد نکنید که بدبختتون کنه ولی از هر کسی که میخواد کمکتون کنه کمک بگیرید

اینجا کلاپ های زبادی برای آشنا شدن با افراد جدید هست ... جاهایی که برید و با افراد مختلف از ملیتهای مختلف آشنا بشید و حرف زدن و گوش کردن به لهجه های مختلف رو هم تمرین کنید

فقط در یه همچنین جمعها و فعالیت هایی سم و کشنده استعداد اول خجالت و دوم نژادپرستیه .... اولی رو با یکمی جرئت و شهامت حل میشه و دومی هم خدا نکنه به جونتون بیفته .... افغان و عرب و هندی و چاینیز و اروپایی و روسی و کانادایی اینجا همه برابرند ... در ضمن اینکه توهین به بقیه نژادها جرم بزرگیه

سعی کنید وقتی میاید خودتون رو با محیط تطبیق بدید ... اصلا سخت نیست فقط سعی کنید به همه احترام بگذارید و با همه زود دوست بشید

سعی کنید دور خودتون رو شلوغ کنید با دوستای کانادایی (منظورم فقط کانادایی از نظر زیست شناسی نیست ... همه افراد دور و برتون در کانادا)

البته میتونید با ایرانی ها هم دوست بشید ولی حواستون باشه توی محیط 100% فارسی و ایرانی بازی قرار نگیرید

اینجا برنامه رایگان زیاده ... سعی کنید برید توی برنامه های رایگان تا فقط دوست پیدا کنید و زبانتون خوب بشه

من به شخصه اینجا توی برنامه هایی رفتم که توی ایران اصلا فکرشم نمیکردم

از کلاس رقص گرفته تا کلاسهای زبان و میزگردهای تازه واردها برای اطلاع از موضوعات مختلف

اینجا هیچ کس به شما که تازه واردید به چشم یک انگلیسی زبان حرفه ای نگاه نمیکنه پس با تمام احساس و استعدادتون انگلیسی حرف بزنید

هر جا حرفی از مملکت شد از ایران با افتخار فراوان صحبت کنید و برای همه از وطنتون با احترام و سربلندی صحبت کنید


بازم مینویسم

ارادتمند

رامین

نظرات 6 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:31 ب.ظ http://www.persiangirl.blogsky.com

خیلی خوبه که این مطالبو می نویسی . واقعا عالیه. من هم دارم واسه کبک اقدام می کنم و این نوشته ها منو دلگرم می کنه.موفق باشی .

سارا پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:34 ب.ظ http://www.persiangirl.blogsky.com

راستی با اجازت وبلاگتو گذاشتم رو وبلاگم !

حجت پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:20 ب.ظ http://andaruni.blogspot.com/

سلام رامین جان مطالبت واقعا جالب و در عین حال آموزنده هست.
من هم دارم خاطراتم رو مینویسم البته هنوز اولشم خوشحال میشم از وب من هم دیدن کنی.
من وبلاگ تو رو لینک میکنم اگه امکانش هست وب من رو با نام "این اندرونی منه پس رازدار باش!" لینک کن. ممنون
با امید روزهای خوش برای تو

سام جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:59 ب.ظ

خسته نباشید من یک سئوال داشتم اگر ممکنه منو راهنمایی کنید متشکرم
سلام بر همه من یک نقاش هستم و در ترکیه زندگی میکنم .نقاشیهایم بد نیست .نسبتن خوب فروش میره در آینده نزدیک به کانادا میرم میخواستم در مورد کارم درکانادا اطلاعات داشته باشم . ممنون میشم اگر در مورد کار نقاشی و کم و بیش وضعیت درامد توضیح دهید.درضمن من روی بوم و رنگ رغن کار میکنم . در ضمن من قاب ساز حرفه ای هم هستم.با تشکر

سلام
بنده در مورد حرفه شما اطلاعات خاصی ندارم ولی در کل اینجا به هنر اهمیت زیادی میدند و خیلی ها هستند که پولهای زیادی برای آثار هنری میپردازند !

نادیا شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:28 ق.ظ

مرسی رامین جان از مطالب واقعا خوبت.من همیشه مطالب وبلاگتو می خونم.از اینکه تجربیاتتو بی دریغ در اختیار بقیه قرار میدی بی نهایت ممنونم.

مهدی چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:17 ب.ظ

سلام
ممنون از مطالب دلگرم کننده و راهنماییهات.
من تا زمستون میام کنادا، شهر رجینا. بورسیه ی تحصیلی گرفتم، اما ته دلم یخورده نگرانم که آیا میتون با غم غربت کنار بیام یا نه؟!
اگه بیشتر بتونی راهنماییم کنی ممنون میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد