خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

درد و دل خودمونی

سلام

بعد از چند وقت اومدم یه سری بزنم

150 کامنت و 25 تا میل

90% هم دقیقا هموناییه که من دلم نمیخواد

عزیزانم من وقت برای چت کردن ندارم

همگی عزیزای دل منید و نمیخوام دل کسی رو بشکنم ولی من که نمیتونم با همه دوست بشم و یه چت دوستانه و یه دوستی خفن و ....

بابا من اونقدرا هم که نشون میدم احمق و احساساتی نیستم که با گذاشتن چند تا شکلک بتونید احساساتم رو تحریک کنید که شماره تلفنم رو بهتون بدم و از فردا دقیقه ای یک تماس که (( من میخوام بیام کانادا .... به نظرت چطوری بیام ؟! )) یا (( نیگاه کن من نه سواد دارم و نه پول ... چطوری میشه سر دولت کانادا رو کلاه بذارم و بهشون بگم من فوق دکترا دارم و چند سالی هم توی ناسا کار کردم ؟!! )) به جون خودم شوخی نمیکنم من یه همچین سوالایی داشتم از طرف خواننده ها !

اول میگفتند زود آپ کن ... بعد گفتند کامنت جواب بده ... بعد گفتند ایمیل بده آف یگذاریم .... بعد گفتند بیا چت کنیم .... حالا میگند شماره بده مشاوره تلفنی بگیریم ... فردا هم میگند خونتون جای خواب اضافه واسه دو سه شب ندارید ؟!!!!!!

نظر یا لطف کنید فقط تذکر و تشکر و نظر یک جانبه باشه که جواب نخواد یا سوالای قوی که بتونم جواب کوتاه بدم و با در موردش یک پست بنویسم


دوستتون دارم اندازه تمام وجودم

امیدوارم موفق باشید

ارادتمند

رامین

نظرات 4 + ارسال نظر
سمیرا یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 ب.ظ

سلام
اولین بار که مطالبتون رو می خونم خیلی روان و خوب می نویسید دلیلش هم این بود که از کاریابی kapنمیدونم بشناسید یا نه ؟برای ما که فارغ التحصیل شیمی هستیم همایش کار وزندگی در کبک را گذاشتن و من و خواهرم سخب مشغول فکر کردن به این موضوعیم و هم مشتاقیم و هم نگران...نمی دونم اصلا باید چه کنم برای شما راحت تر میشه گفت چون ...هم مخارج آمدن برام زیاده و نگران این موضوعم و از خونواده هم نمی تونم کمک بگیرم و هم فکر می کنم حتا اگه با قبول یسری سختی ها بتونم بیام اونجا میتونم دوام بیارم یا نه؟!!چون ما هر دومون مجردیم و به هر حال باید بتونیم تنهایی از پس خودمون بربیایم ...اگه برم جوا ب بذارین خیلی ممنون میشم همین جا بیام چک کنم یا برام ای میل میفرستین؟

شما خیلی راحت میتونید بیاید اینطرف چون تنها هستید و وابستگی خاصی به کسی ندارید
نگران نباشید و با امید اقدام کنید
وقتی هم بیاید اینجا ادامه تحصیل و زندگی شیرینی رو در پیش دارید

یوسف یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:18 ق.ظ

سلام رامین جان، این پستت خیلی با حال و توپ بود.
دمت گرم

سروش دوشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:28 ق.ظ

نا امید شدم چون من از شکلک ها زیاد استفاده میکنم و معمولا احساسات خودمو به طور واقعی باهاشون نشون میدم اما شما میگین که شکلک رو باور ندارید!
خب لطفا کمک کنید!
دیگه شکلک نمیدم...

این آخریش بود

شهرزاد شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:25 ق.ظ

اخ افتاد دستمون دیگه
پس از این سوالا بدت میاد
هموطن میشه لطف کنی رو ویزای خودت یه ویزا واسه ما هم بگیرید
اقا ببخشید من که بیست سالمه به نظر شما چطور میتونم به دولت کانادا ثابت کنم که من 40 سال سابقه کار دارم ؟؟؟
اقا میشه واسه من یه بلیط بگیری اخر هفته بیام کانادا دور هم باشیم ...
ولی حالا از این حرفا گذشته شما لطف کن کد پستی و ادرس محل زندگیتون رو بدید من میخوام براتون یه هدیه بفرستم فقط شماره موبایلتون رو هم بدید بی زحمت که بتونم روند ارسال کادو رو پی گیری کنم ،
دوستان یاد بگیرند ادم اینطوری از یکی اطلاعات میگیره

شما فکر کن یه درصد !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد