خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

صحبت

سلام خدمت دوستان عزیز


اولا بابت اینکه گفتم بعضی دوستان سوالات خارج و بی ربط میکنند بسیار ی از دوستان ناراحت شدند که باید بگم بنده منظور بدی نداشتم و فقط این رو برای این گفتم که یک دوستان نظر و موضع بنده رو هم متوجه بشند و و اگر میشه سوالات بهتری بکنند و دو اگر کسی یه همچین سوالی کرد و ما جواب ندادیم دلیل رو بدونه و ناراحت نباشه

دوما میخواستم برای چندمین بار تکرار کنم که این وبلاگ محلی برای اعلام نظرات شخصی منه پس اینجا منبع نیست و بنده هیچ مسئولیی ندارم .... من حرف میزنم تا شما متوجه بشید و برید تحقیق کنید ... اگر هم وبلاگی رو لینک میکنم برای اینه که با نظرات مختلف آشنا بشید و من ممکنه وبلاگ یک نفر رو اصلا نخونده لینک کنم یا اصلا نظراتش رو قبول نداشته باشم ولی لینکش کنم تا شما با نظرات اون هم آشنا بشید

ارادتمند

رامین


نظرات 9 + ارسال نظر
parisa شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:11 ب.ظ

bazam,salam,bebin man aslan naomid,shodam,man mikhastam tamae postat ro bekhonam,va nazar bedam amma hes mikonam,bnazarate sadeye man,dar beine in hame nazar aslan be cheshm nemiyad,badesh .....movafagh bashi

مرجان یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:08 ب.ظ http://ramisa56blogfa.com

سلام من تازه با شما اشنا شدم باید یه روز کامل بذارم و تمام مطالبتان را بخوانم
من تازه می خام برای مهجرت اقدام کنم من چگونه می توانم نامه دعوت به کار
بگیرم ؟مطلبتان خیلی کلی و مختصر بود که شما توضیح داده بودید در صفحات قبل
ایا می توانید در این زمینه کمکی به من بکنید ؟ممنون و خوش باشی

سلام مرجان خانم
همونطور که گفتم شما باید با مراکزی که شغل شما رو نیاز دارند تماس بگیرید
آدرس اونها رو از کتاب زرد پیدا کنید
اگر رشتتون یک چیز تاپ و سطح بالاست اقدام کنید وگرنه برای مشال معمولی این کار رو نکنید
ارادتمند
رامین

پریسان دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:09 ق.ظ

سلام اقا رامین خوشحالم از اینکه مثل خیلی از هموطنامون نیستید که تا پاشون میرسه به کانادا یادشون میره از کجا بودن و به کجا رسیدن خلاصه مرسی هنوز تحویل میگیرید :)
سوال من در مورد رشته همسرم هست ایشون کارشناس ارشد علوم ازمایشگاهی پارازایتولو‍ژی(انگل شناسی پزشکی) هستن

سوال من اینه که ایا شما اطلاع دارید واسه اینکه مدرکشون مورد تایید دولت کانادا باشه ایا باید دوره خواصی رو بگذرونن؟؟ و امتحان خاصی تا بتونن وارد بازار کار بشن؟
ممنون میشم اگه ر این مورد اطلاعاتی دارید در اختیار منم قرار بدید

سلام خانم پریسان
اولا ممنونم
در ثانی بنده بصورت انفرادی در مورد رشته شوهر شما نمیدونم ولی کلا رشته های حساس مثل زیر رشته های زیست شناسی وقتی میان اینجا باید حتما برای تبدیل مدرکشون یک سری دوره رو بگدرونند که حالا این دوره ها در رشته هایی مثل پزشکی که مستقیم با جان بیمار ازتباط دارند طولانی تر از رشته هایی مثل زیست شناسی هست که بطور غیر مستقیم به سلامت بیمار تاثیر مگذاره !
ارادتمند
رامین

مامان بهارک دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:18 ب.ظ

سلام آقا رامین سال نوتون مبارک من تازه وبلاگت رو یافتم.
راستش تا دوماه قبل من و همسرم و فرزندم داشتیم مدارکمون رو جمع می کردیم تا از راه فدرال برای مهاجرت اقدام کنیم . ولی به تازگی همسرم یه شغل دانشگاهی تو مونترال پیدا کرده و ما با ویزای کار به مونترال میرویم .
یه سوال دارم . اگر بخواهیم همون جا در کبک پرونده مهاجرت رو شروع کنیم مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه لازم هست یا نه؟ چون من فهمیدم که اگه کسی کار داشته باشه اونجا دیگه مدرکی برای تعهد مالی لازم نیست ولی زبان رو نمی دونم .

در ضمن اگه خودتون جواب رو نمی دونیند فکر می کنید از کجا بتونم جوابم رو پیدا کنم؟
خیلی ممنون از این همه اطلاغات مفید که تو وبلاگتون می گذارین.

سلام
نمیدونم ولی میتونید این رو از سایت www.cic.gc.ca یا وکلای مهاجرت تورنتو (شمارشون رو به راحتی در اینترنت میتونید پیدا کنید) جوابتون رو پیدا کنید
ارادتمند
رامین

مامان بهارک دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:58 ب.ظ

آقا رامین ممنون می شم اگه جواب من رو نمی دونید حد اقل بهم بگید. باز هم ممنون

سلام
نمیدونم ولی میتونید این رو از سایت www.cic.gc.ca یا وکلای مهاجرت تورنتو (شمارشون رو به راحتی در اینترنت میتونید پیدا کنید) جوابتون رو پیدا کنید
ارادتمند
رامین

پریسان سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:55 ق.ظ

ممنون از جوابت حالا با توجه به اینکه مسلما باید دوره رو بگذرونه تا مدرکش معادل مدارک اونجا بشه میتونه نامه دعوت به کار داشته باشه و با توجه به اینکه اون دوره ها رو نگذرونده نامه دعوت به کار اصلا اعتبار داره؟؟؟

یه سوال دیگم اینه که دعوت به کار حتما باید در رشته خودش باشه؟

سلام
اولا نامه دعوت به کار در هر شرایط اعتبار داره
خیر ... اگر ایشون در رشته ای دیگه اونقدر تبحر داشته باشند که بتونند ادعا کنند من از متخصصین داخل کانادا بهترم یا اقلا در اندازه اونها هستم میتونند در اون رشته هم دعوت به کار بگیرند ولی نه اینکه مثلا به عنوان صندوقدار نامه بگیرند

م.م جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:15 ب.ظ

سلام

راحیل سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:56 ب.ظ

سلام - آقا رامین
من فوق لیسانس علوم سیاسی هستم و دوست دارم در اونجا این رشته را در PHD ادامه بدم . دنبال یک دانشگاه مناسب و سهل الورود میگردم. دانشگاه فرانسه زبان راحت تره یا انگلیسی زبان؟ فایل مهاجرت رو باز کردم و تا 3 سال دیگه - ان شاءالله کارمون درست میشه. قبلا ممنون از راهنماییت.

سلام
بیشتر دانشگاه ها اینجا انگلیسی هستید حی توی مونترال
برید توی گوگل سرچ کنید
دانشگاه حسابی باشه بهتره تا سهل الورود باشه

علیرضا سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:42 ب.ظ

تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد