خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

وکیل

سلام 

دلم براتون یک ذره شده 

وقتی میام و اظهار لطف بعضی از دوستان رو میبینم واقعا سر ذوق میام 

 

مطلب اینبار رو خلاصه میگم 

خانمها آقایون 

وکیل معجزه نمیکنه برای مهاجرت ... وکیل فقط به روال کار اداری و زبان رسمی انگلیسی وارده و میتونه دنبال کارهای مهاجرت شما باشه تا چیزی رو از دست ندید یا نامه ای رو بی جواب مناسب نگذارید 

اخیرا شنیدم بعضی ها اومدند داخل کشور و گرد و خاکی به هوا کردند ... حواستون باشه حرف باد هواست ... اگر کسی ادعا کرد که من فلان چیز و فلان مدرک و فلان مجوز رو از دولت کانادا دارم فقط ازش مدارک کامل و اسناد معتبر بخواید و شمارش مدارک رو ازش بگیرید و با وزارت مهاجر کنترل کنید ... خیلی از دوستان به ظاهر وکیل اینجا با پولهای شما پادشاهی میکنند 

اگر در مورد وکیل اطلاعات میخواید سایت http://www.cic.gc.ca و به خصوص قسمت Immigration representatives – Choose carefully رو ببینید و بعد تصمیم بگیرید 

 

اینم وزارت مهاجرت انتاریو : 

http://www.citizenship.gov.on.ca/english

اینم وزارت مهاجرت کبک : 

http://www.immigration-quebec.gouv.qc.ca/en/index.html 

 

در ضمن لطفا سوال کلی یا ایمیل طولانی نفرستید 

آخه یعنی چی بعضیا اینطوری ایمیل میدند : 

سلام 

من میخوام بیام کانادا .... میشه یکم برام توضیح بدی 

کی آنلاین میشی ؟ 

بای 

نام  

 أخه این سوال جوابش یک طوماره 

جانم سوال تخصصی و موردی بکنید 

استفاده از منابع کانادایی یادتون نره 

ارادتمند 

رامین

نظرات 17 + ارسال نظر
جواد نعیمی یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:57 ب.ظ http://ketabshenasi.blogfa.com

سال نو بر شما مبارک. یک صدمین اثرم با عنوان "شیما و لبخند کتاب" منتشر شد. برای آگاهی از مشخصات این کتاب به وبلاگ کتاب شناسی مراجعه فرمایید.
http://ketabshenasi.blogfa.com

فرنام یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:10 ب.ظ http://se7enboys.blogsky.com

ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \____________________
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\
ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ\ تبادل لینک کنیم؟؟!! ִ \
ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ۞ּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲
ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
ּּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ\
ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \ּ ּ ּ ۞۞
ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \ּ ּ ּ ּ۞۞
ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ּ ּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\¯¯¯¯¯¯¯¯
ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִִִ ۞ִ۞ ִִִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ \


سلام دوست عزیز...
وبلاگ جالبی دارین....
اگه تمایل به تبادل لینک بودین لطفا منو با اسم وب عاشقان دل شکسته لینک کنید بعد بهم خبر بدید تا من هم شما رو لینک کنم!
در ضمن اگه می خوای چزو پر بازدید کننده ترین وب ها باشی یه سر به وب من بزن تا راهنماییت کنم ...
ثبت نام در بین 150 موتور جستوجوگر (رایگان)
www.se7enboys.blogsky.com
شاد باشی دوست من

تشریف بیارین منتظرم!

mohamad gorgani یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:03 ب.ظ http://www.canada.blogsky.com/

سلام به عزیز دلم رامین جان ! سال نو شما مبارک عزیزم بد خواه مدخواه تو ایران داری اسم بده جنازه تحویل بگیر ها.خواهرومادرشون . . . نازنین من با وبلاگ تو حال میکنم اسیدی. با تموم قوا به راهت ادامه بده بگذار اهریمن دون خسته بشه.یه سوال هم دارم من میخوام از طریق کبک اقدام کنم از بستگان هم توی کانادا چند نفری هستن.یه تقاضای پیشنهاد به کار میخام بخاطر امتیازی که داره بستگان رو چطوری راهنمایی کنم برام از کجا میتونن تهیه کنن.لیسانس شیلات دارم با 2سال سابقه و مدیر عامل یه شرکت پیمانکاری در زمینه عمرانی و خط انتقال اب و یکمی هم گاز بودم با رزومه قوی با سابقه 3-4 سال.اگه زحمتی نبود از راهنماییتون من رو هم بی نصیب نگذار. میبوسمت یه بوس داغ به امید دیدارت در کانادا شک نکن

سلام
از لطفتون که ممنون
شما با شرکتهای شیلات اینجا و کم÷انی هایی که شغل شما رو نیاز دارند خودت تماس بگیر
یک نامه قشنگ و پاکیزه به انگلیشی به علاوه رزومت برای همه شرکتهای شیلات بفرست و کل ماجرا رو براشون بگو
این نامه رو برای 40 تا شرکت بده 5 تاشون باهات تماس میگیرند و انشا الله یکیشون میگه ما شما رو نیاز داریم
ارادتمند
رامین

ایرانتو یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:43 ب.ظ http://iranto.ca

با سلام و تبریک سال نو، یکی از مطالب زیبای شما در سایت ایرانتو درج شد. منتظر نوشته های دیگرتان هستیم.
موفق باشید:
http://iranto.ca/Fa/index.php?option=com_content&view=article&id=2607:ttc&catid=89:from-weblogs

حسام یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:57 ب.ظ

حقوق کارگر ممکنه از رئیس بیشتر باشه ولی درآمدش نه.این چه مقایسه ای بود که کردین.تو ایران هم حقوق کارگرهای استاد کار خیلی زیاد هست.مثلا ابزار ساختمون تا متری ۲۰۰ هزار تومان(۲۰۰$) هم هست. گچ بری تو اصفهان که دیگه اصلا قیمتشو نگم بهتره. یعنی ۱۰ متر یه روز کار کنه ببین چند میشه؟!

جانم بنده حقوق کارهای سخت و جان فرسا رو میگم نه کارهای تخصصی رو

سورنا دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:59 ق.ظ

واقعا نمی دونم اینا چطوری پول از گلوشون پایین می ره!سر هموطنانشون رو چه در اینجا و چه در ایران کلاه می ذارند.


سال نو هم مبارک و سال خوبی داشته باشی.

داود دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:29 ب.ظ http://wegocanada.persianblog.ir

آقا دمت گرم، در مورد نحوه سوال پرسیدن بعضی از دوستان دقیقاْ دست رو دل من گذاشتی!

مستانه سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:04 ق.ظ http://nikancanada.blogfa.com/

مرسی حق با شما بود ما فقط مصرف کنند اطلاعات هستیم از راهنمائی شما ممنون

marie چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:11 ق.ظ

سلام . من ماری هستم. تازه فایل نامبرم اومده ولی هنوز نه cv درست کردم و نه توسایت های کاریابی موفق شدم چیزی پیدا کنم. میخواستم ببینم شما میتونید کمکم کنید؟ ضمنا اگر سوالات احتمالی رو با جواباشون به فرانسه دارید ممنون میشم
my mail address is : marie4ever2005@yahoo.com
marie25mary@yahoo.com

سلام
بنده سوالات رو ندارم
برای اطلاعات کاریابی هم در وبلاگ یه نگاهی بکنید

مجید پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:45 ب.ظ

سلام سال نو مبارک
من دفعه اوله از وبلاگت بازدید میکنم تقریبا میشه گفت همه مطالبو خوندم خیلی برام باحالو جذاب بود چون منم مثل خیلیای دیگه از این قفسی که توش زندگی میکنیم خسته شدم و تصمیم دارم مهاجرت کنم کانادا ای کاش میشد هر از گاهی که وقت داری با هم صحبت کنیم

parisa جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:37 ب.ظ

agha ramin?shoma ham?hala teflak shayad kheili karesh gire!1vay manam ye commente hamin joori 4min pish gozashtam,to ro khoda fohsham nadi????????

سلام خانم پریسا
اولا دیتون درد نکنه مگه بنده فحش میدم
در ضمن این نکاتیه که اگر برای شما یک نفر فقط چند دقیقه وقت تلف میکنه من روزانه چندین کامنت و آف در یاهو به این صورت دریافت میکنم
این رو گفتم که اگر جواب کسی رو ندادم بدونه چرا
ارادتمند
رامین

آرمان شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:50 ق.ظ

سلام
بار اولی هست که وبلاگتون رو میخونم
کاش زودتر از اینها با وبلاگتون آشنا میشدم.راستش منم در تب و تاب اقامت در خارج از ایران هستم و همش دارم سرچ میکنم.یکی میگه خوبه یکی میگه بده.خلاصه هاج و واج موندم.البته تصمیمم اگر بخواد عملی شه سالهای آینده عملی میشه چون هنوز دانشجوام و دوسالی مونده تا مهندسی بگیرم.البته میدونم که مدارک تحصیلی داخل ایران اونور آب ارزشی نداره و باید مجددا دوره های خاص رو گذروند.اما چیکار کنیم بهرحال باید خوند شاید قسمت نشد بیایم اونور آب،بعد از همینم میفتیم.
اگر ارتباط ایمیلی با مخاطبین وبلاگت داری که ما هم تو لیست جا بده اگه نه که خلاصه یجوری یه فرصت گپ خودمونی بده بما.
نوروز 89 رو تبریک میگم بهتون،امیدوارم سال خوشی داشته باشی.بدرود

از طریق وبلاگ که هستم
ای دی یاهو رو هم میتونید ادد کنید تا اگر شد صحبت کنیم

نادیا یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:20 ب.ظ

سلام با بهترین ارزوها و تشکر از مطالب مفیدی که می نویسید . مابا روش استانی اقدام کرده (استان نیوبرانزویک) وقبول شده ومنتظر مدیکال هستیم . دخترم امسال دیپلم میگیره وما تصمیم گرفتیم به جای پیش دانشگاهی به تقویت زبان بپردازه تا هم استرس زبان را کمتر داشته باشه وهم اونجا به دبیرستان بره ودیپلم کانادایی داشته باشه هرچند ممکنه وقت بیشتری صرف بشه .لطفا شما نظر خودتان را با توجه به تجربه ای که دارید برای ما بنویسید. متشکرم

سلام
اولا کاملا موافقم
در ضمن بنده هم دقیقا توی این شرایط بودم و اگر به نوشته های من رجوع کنید بارها همین روش رو توصیه کردم

نادیا دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:50 ب.ظ

با سلام وتشکر ازجواب شما .حدود ۳ ماه پیش مدرسه ای در تهران تاسیس شده که مجوز از استان بریتیش کلمبیا برای برگزاری کلاسهای دبیرستان ودادن دپیلم کانادایی داره .اونها بعد از تطبیق واحدها که در کانادا انجام میشه تعداد واحدهای باقی را به ما اعلام میکنند وکلاسها به زبان انگلیسی برگزار میشه (بعد از کسب اطمینان نسبت به مجوز انها ) اگر دخترم در این مدرسه ادامه بده تعداد واحدهایی که می گذرونه با توجه به مجوز استان بریتیش کلمبیا در استان نیوبرانزویک که ما قراره بریم قابل قبوله؟
(وقتی از صحت مجوز مطمئن شدم با اجازه شما ادرس مدرسه را برای استفاده دوستان می نویسم ) .
باارزوی بهترین روزها وموفقیت شما وهمه کسانی که برای فردایی بهتر تلاش می کنند و از تغییر نمی ترسند.

سلام خانم
بنده هم در مورد این مدرسه بسیار کنجکاو شدم و به شما توصیه میکنم صحت مسئله رو مستقیما اول با وزرات آموزش و پرورش ایالتی و بعد سفارت کانادا در تهران برسی دقیق کنید (سعی کنید بیشتر با خود کانادا تماس بگیرید تا با سفارت کانادا در تهران)
تا اونجا که من میدونم دیپلم دبیرستان ایالتی هست ولی ایالت ها مدارک یکدیگر رو تا حد بسیار زیادی قبول دارند پس بر فرض صحت این جریان دختر شما با مدارک بریتیش کلمبیا میتونه بدبینانه با یک امتحان زبان و ریاضی یا خوشبینانه بدون اون امتحان ادامه بده و اگر دیپلم رو بگیره بدون هیچ مشکلی خیلی راحت در نیوبرانزویک بره دانشگاه یا کالج !
هرچه سریعتر صحت و سثم جریان و شرح کارهایی که کردید رو به من اطلاع بدید !
ممنونم
ارادتمند
رامین

روشن شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:43 ب.ظ http://SAMENAYATI.BLOGFA.COM

سلام
ممنون اقا رامین
اطلاعاتت هم مفیده هم دل آدمو به مهاجرت گرم می کنه
ما تازگیها تصمیم به مهاجرت گرفتی تا ببینیم خدا برامون چی می خواد
یه سئوال داشتم : شما از طریق وکیل یا شرکت خاصی اقدام کردید؟ چقدر هزینه دادید؟ موسسه KAP به ما گقته حول و حوش 5 میلیون واسه کارامون می گیره ؟ مرسی اگر جوابمو بدید

ما از طریق موسسه عالم رایزن اصفهان اومدیم
البته بیشترش رو خودمون دنبال بودم
5 میلیون هم نفری دادیم.... جمعا 20 میلیون

پویان شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:31 ب.ظ http://http://pulse.yahoo.com/y

سلام دوست عزیز ممنونم از وبلاگ ژربارتان
من جهت ثبت نام در لیست مهاجرت دنبال سایت دولتی هستم
سایتی که بدون وکیل اونجا ثبت نام کنم
چون شنیدم و دیدم بعضی ها از این طریق مهاجر شدن
ممنونم

www.cic.gc.ca

saeed جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:18 ب.ظ

salam age lotf konid ye lotf konid shomare telfoni az khodetoon vasam email konid ke betoonam ye tamas ba shoma begiram mamnoon misham. thanks

سلام سعید جان
میدونید که نمیتونم شماره تلفن خدمتتون بدم ولی از طریق ایمیل ramincanada@yahoo.com اگر کار ضروری دارید آماده پاسخگویی هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد