خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

مهمانسرای ارکید

 سلام 

میدونید و میدونم که تبلیغات چی نیستم 

این رو یکی از خواننده ها برام فرستاده گفتم منتشر کنم برای استفاده عمومی 

هیچگونه مسئولیتی هم قبول نمیکنم 

 

سلام باتشکر از سایت زیبا و مفیدتان
من از چند ماه پیش از وارد شدن به تورنتو دنبال جایی برای اسکان موقت در تورنتو می گشتم از طریق یکی از دوستانم در تورنتو با مهمانسرای ارکید آشنا شدم. کارمندان و مدیران مهمانسرا خیلی خوش برخورد و مهربان بودند یعنی دقیقاً آن چیزی که یک تازه وارد به تورنتو به آن نیاز دارد. منم خواستم از این طریق کمکی به کسانی که شرایط من را دارند کرده باشم. راستی می تونین از تهران مستقیم و مجانی باهاشون تماس داشته باشین. 23981564 بازم ممنونم.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد از نارمک جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:55 ب.ظ

سلام
امیدوارم تورنتو بهت خوش بگذره و اگرچه هوا سرده ولی در کنار خانواده بگرمی از زندگیت لذت ببری . ما هم مثل شما تصمیم داریم خانوادگی بیایم کانادا . برنامه مون تقریبا ۲۰ ماه دیگه تموم میشه (اکتبر ۲۰۱۱) از طریق سرمایه گذاری- میدونیم که این فرصت خوبیه برای یادگیری زبان ولی هر کار میکنیم پیشرفت نمیکنیم و در جا میزنیم.
بنظر شما ما تو این ۲۰ ماه چیکار کنیم بهتره؟ من بابای خانواده هستم و بچه هامم دو تا پسرند که ۱۵ و ۲۰ سالشونه .

سلام آقای محمد
از بنده میشنوید یک حرفه مثل نجاری یا نقاشی یا تعمیر وسایل برقی و یا اتومبیل توی فنی و حرفه ای بگذرونید و مدرکش رو ترجمه کنید که اینجا خیلی به درد میخوره
در ضمن زبان رو هم که بخونید
تا میتونیدم غدای ایرانی بخوید که اینجا دیگه اون طعم پیدا نمیشه

بهروز یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:28 ق.ظ http://www.dalvandi.ir/blog

سلام
من قبلا باهات چت کرده بودم و گفته بودم که میخوام بیام کانادا، الان هم یه ماهیه که اومدم کانادا.
من تجربیات زیادی در کامپیوتر دارم از خیلی ابتدایی بگیر تا خیلی پیشرفته، تسلط به انواع سیستم‌عامل‌ها، چند زبان برنامه‌نویسی، انواع دیتابیس‌ها، طراحی وب‌سایت، بسیاری نرم‌افزارها و ...

می‌خوام ببینم چطوری می‌تونم این توانایی‌هامو معرفی کنم به جاها و آدمای مختلف تا بتونم کم کم کارهای پارت‌تایم از لا به لاش در بیارم؟
در ضمن من توی شهر بزرگ نیستم که خیلی بازار کار خفن داشته باشه، من توی«prince george» هستم.

در ضمن اگه جوابمو با ایمیل بدی خیلی بهتره، اما اگه همینجا هم جواب بدی میام میخونم. ممنون.

آقا بهروز گل سلام
از اینکه یکی دیگه از خواننده هام اومد کانادا خیلی خوشحالم
به نظر من اول اینه که بری توی سایهای کاریابی شهرتون (کی جی جی و کراگ لیست همه شهرها رو دارند) و بعد برای اونهایی که تخصص شما رو میخوان اقدام کنی
یواش یواش دست میاد که چه مدرکی و از کجا نیاز داری
بعد برای گرفتم مدرک با موسسه مربوطه (معمولا کالج) تماس میگیری و اگر مدرکییا سابقه کاری از ایران داری براشون رو میکنی و یک سذی هم ساعهای آموزش تکمیلی میگدرونی و مدرک کانادایی میگیری.
بعد دیگه باید برای کارهای مختلف با مدرکت اقدام کنی
توضیح بیشتر اگر میخوای بگو تا بگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد