خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

امشب قرصم رو خریدم

سلام

امشب اولین خواب راحتم رو دارم

بالاخره تونستم قرص نورتریپتلین که واسه خوب خوابیدن ایران برام تجویز کرده بودند رو اینجا بخرم

کلی دویدم تا دکتر پیدا کردم و بعد دکتر برام نوشت که قرص بگیرم

امشب اولین خواب راحتمه

گفتم هر طور شده یه پست امشب بنویسم

ارادتمند

رامین

نظرات 11 + ارسال نظر
حامد پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:54 ب.ظ http://limoosh.blogfa.com

سلام رامین جان
من چند وقته به سرم زده که به جای تورنتو بیام مونترال ولی شنیدم استان کبک قوانین خاص خودشو داره و می خواستم بدونم آیا زبان انگلیسی بلد باشی میتونی بری کبک؟؟؟ و دانشگاهی میشناسی یا سایتی که مرجع باشه البته به انگلیسی
مرسی

با زبان انگلیسی در شهر های کبک نمیتونی زندگی کنی ولی دانشگاهای کبک درساشون رو کاملا به زبان انگلیسی هم ارائه میدهند
ارادتمند
رامین

رضا جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:09 ب.ظ http://ddreza.persianblog.ir

نورتریپتلین مال اعصابه؟

بله ولی با دوز کم برای خواب عمیق اسفاده میشه
من چون خوابم عمیق نبود در روز با یکمی فشار سرم درد میگیرفت

حسین جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:40 ب.ظ

علیکم السلام
سفرهای دور دور

پسرآریایی یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:35 ق.ظ

سلام کاپیتان .
چیه این قرصارو میخوری بزن تو خط داروهای گیاهی که خیلی مفید تره

عزیزم بخاطر ضعف چشمم لازمه

معصومه دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:33 ب.ظ http://khani52.blogfa.com

سلام
من آدرس شما رو از وبلاگ کانادا سرزمین فرصتها پیدا کردم
چطور میتونم در مورد بازار کار رشته تحصیلیم که آماره اطلاعاتی کسب کنم
زما ن کمتر از یک ماه تا تاریخ مصاحبه دارم

خودم دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:51 ب.ظ http://www.ruzhaye-khakestari.blogfa.com

سلام. واقعا ممنون از راهنماییتون. باید به ایران برگردم و درسم رو تموم کنم. امیدوارم این کارت که می گی رو زود بدن!
واسه مدیکال هم رفتیم. جالب بود!
حالا منتظریم دیگه.
شما راضی هستی؟ واسه دانشگاه هم می خوای همون کانادا بمونی؟ من شنیدم می شه به آمریکا بری.

سلام
لطف دارید
بله من راضی هستم و برای دانشگاه هم به احتمال زیاد کانادا میمونم
ارادتمند
رامین

حمید سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:45 ق.ظ

سلام آقا کمرنگ شدی تازه قرار بود واسمون مطلب بنویسی‌ خدای نکرده کسالتی که نداری ، ما واقعا به نوشتهات احتیاج داریم لطفا تا جایی‌ که میتونی‌ برامون بنویس

شاهرخ سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:14 ب.ظ

رامین خان سلام.میشه در مورد آقای عطایی بیشتر بگید>کدوم شهر هستند>اگه اشتباه نکنم دبیر بنده هستند.مرسی

سلام
آقای بهمن عطایی
بین ۵۰-۶۰ ساله
اصفهانم دبیر زبان انگلیسیند

afshin چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:52 ق.ظ http://tabidneveshte.blogspot.com

salam chetori
afshinam
bebin begoo emsal che cours hayi vardashti nomrehat ham begoo , baad begoo kodoom daneshgah mikhay beri ke man behet begam mitooni beri ya inke bayast bishtar dars bekhooni
dar panahe hagh

سلام
Business and IT
Computer engineering
ESL B
Math 11 Academic
برداشتم
میخوام برم یک دانشگاه معتبر برای ای تی یا مهندسی کامپیوتر یا اول کالج و بعد دانشگاه
منتظر جوابم
رامین

شایان چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:45 ب.ظ

راجع به سرعت و قیمت اینترنت اونجا هم بنویسی خوبه .مرسی

تقریبا ماهی بین ۲۰ تا ۳۰ دلار هزینشه
سرعتشم چیزی بین ۵۰ تا ۱۰۰ مگابایت در ثانیه

[ بدون نام ] جمعه 20 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 ب.ظ

۱۰۰ mb?

مطمئنید ؟

چی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد