خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

مصاحبه کار

سلام

امروز صبح رفتم مصاحبه برای یک کار

این کار ماله یک موسسه مالی بود

کار این موسسه این بود که وام با بهره کم میده و میتونی سرمایه گذاری کنی با بهره بیشتر از بانکها

توجیحشون هم اینه که برای موفقیت در کارشون مبلغ کمتری سود از سود سرمایه شما بر میدارند

از اون طرف هم بهره کمتری روی وام شما میکشند

معلوم نیست باهاش کار کنم یا نه ولی فعلا روش تحقیق میکنم

یکی دیگم صبح زنگ زد و یه قرار ملاقات برای چهارشنبه عصر با من گذاشت

اون رو هم باید ببینم

من فقط رزومم رو گذاشتم توی یک سایت ولی هر روز برام پیشنهاد کار میاد

یا خیلی خوش شانسم یا اینا من رو نیاز دارند یا شرایطم خوبه و یا کارهایی که میگند الکیه

فردا هم دوباره مدرسست

مدرسه خیلی خوش میگذره

یعنی اگر آدم توان بدنیش اجازه میداد میشد ویکند ها رو هم رفت مدرسه

دیشب با دوستان بیرون بودیم

اونم خوش گذشت

امروز صبح با یک دوست خیلی عزیز از ایران داشتم چت میکردم بعد برای اینکه برم برای مصاحبه مجبور شدم ازش خداحافظی کنم

خیلی ناراحت شدم

بعد از خیلی وقت داشتیم چت میکردیم

فعلا برم

ارادتمند

رامین

نظرات 12 + ارسال نظر
رزیتا سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:37 ق.ظ

رامین جان در چه وب سایتی میشه رزومه رو گذاشت؟مرسی عزیزم بیشتر بنویس

craigslist

باران پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:50 ق.ظ http://www.baranincanada.persianblog.ir

سلام رامین جان ! راستی توی چه وبسایتی رزومه ات را گذاشتی؟؟

craigslist

رضا پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:19 ق.ظ http://ddreza.persianblog.ir

ایشالا که یه کار خوب و باحال گیرت بیاد.البته به شرطی این آرزو رو برات میکنم که همیشه برامون مطلب بنویسی.

چشم
ممنونم
ارادتمند
رامین

mishel پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:05 ب.ظ

سلام آقا رامین من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم میخواستم بدونم رشته تحصیلی شما چیه

من الان که اینجا دبیرستانم ولی توی ایران تا پیش دانشگاهی ریاضی خونده بودم

فرزاد جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:57 ب.ظ

ایوللللللللللللللللل اگی واقعاْ درست باشه که خیلی خوبه

سلام
منم نمیدونم

خودم یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:11 ب.ظ http://www.ruzhaye-khakestari.blogfa.com

سلام. وبلاگ شما رو از تو سرچ گوگل پیدا کردم. راستش دنبال اینم که یکی بهم کمک کنه. یکی مثل شما که تو کاناداس.
من تو ایران دانشجوی سال چهارم پزشکی هستم. چند وقت پیش واسه پدر من که استاد دانشگاس و متقاضی مهاجرت به کانادا، نامه ی مدیکال اومد و ما همین فردا قراره بریم تهران تا آزمایشات لازم رو بدیم.
حالا مشکلات من زیاده!
من به دلایلی نمی خوام تو کانادا بمونم. به هیچ وجه! می خوام برگردم درسم رو تموم کنم اما نمی خوام این موقعیت رو هم از دست بدم. شاید شما بتونین به من کمک کنین و منو راهنمایی کنین. واقعا ازتون ممنون می شم اگه یه چنین لطفی رو در حقم بکنین.
شنیدم گرین کارت رو یک هفته هه می دن و می تونم بعد از گرفتن گرین کارت به ایران برگردم. از طرفی نامزدم هم این جاست که دوست ندارم تنهاش بذارم. راه حلی که به ذهنم رسید این بود که من 1 هفته بیام کانادا و گرین کارت رو بگیرم و برگردم. تو فاصله ای هم که تا سیتیزن شیپ مونده می رم و بر می گردم! و بعد از اینکه سیتیزن شدم ازدواج می کنم و اون موقع واسه تخصص و تحصیل با همسرم می رم.
حالا می خوام ببینم این می شه؟ امکانش هست؟
فاصله ی بین مدیکال تا رفتن چقدره؟
چقدر طول می کشه گرین کارت رو بدن؟
می تونم بیام ایران؟
اگه بدونم نمی تونم برگردم و درسم نصفه می مونه و نامزدم رو دیگه نمی تونم ببینم حاضرم نرم و از لیست حذف بشم!!! واسه ی من اولویت نامزدم و درسمه. می تونم خودم بعدا با همسرم برم. اما فکر کردم شاید بتونم از این موقعیت استفاده کنم. خواهش می کنم منو راهنمایی کنین. واقعا ازتون ممنونم. مرسی.

سلام
فاصله مدیکال تا ویزا تقریبا سه ماهه ولی تقریبا
گرین کارت که اینجا میگند پرمننت رزیدنت Permanent Resident کارت هم بین یک هفته تا یکماه معمولا میاد ولی مثلا مال ماها سه هفته ای اومد و مال پدرم بعد از شش ماه هم هنوز نیومده
شما برای اینکه همسرت رو بیاری هم فقط لازمه طی مراحلی که طی میکنی (تقریبا شش ماه طول میکشه) تو در کانادا باشی و میتونی وقتی کارت PR داری هم اقدام کنی که در نتیجه همسرت هم PR میگیره و میشه مقیم دائم کانادا.
میتونی برگردی ایران ولی من میگم اول کارتت رو بگیر و بعد برگرد

رامین به امیر سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:46 ق.ظ http://www.canada.com

سلام
بنده همون رامینی که شما میفرمایید هستم ولی برای اینکه اسمم منتشر نشه نظر شما رو حذف کردم
شما میتونید از طریق ایمیل ramincanada@yahoo.com یا ای دی یاهو ramincanada با من تماس بگیرید
لطف کنید خودتون رو کامل معرفی کنید
ارادتمند
رامین

نازی چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:55 ب.ظ http://baran38.blogfa.com/

سلام
واقعا وبلاگ خوبی دارید .
من چند سوال دارم
در باره مدرسه است . آیا مدارس اونجا 2 زبانه هستند ؟فرانسه .انگلیسی ؟
آیا درباره مدارس دبستان هم اطلاعتی دارید که به من بدهید
آیا الان در تورنتو زندگی میکنید؟
زندگی تو مونترال را چطور دیدید ؟
ممنون

سلام
در مدارس کبک فقط فرانسه و در خارج از کبک فقط انگلیسی دریس میشه ولی میونی انگلیسی یا فرانسه رو به عنوان زبان دوم و فقط برای ادبیات بخونی و درسها به زبان اصلی ارائه میشه
در مورد دبستان هم سوال کنید اگر چیزی بدونم جواب میدم
از زندگی در تورنتو کاملا راضی هستم
زندگی در مونترال رو بصورت کامل تجربه نکردم ولی با همون تجربیاتم در همون چند وقت بازم تورنتو رو به مونترال ترجیح میدم

صبا سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:39 ب.ظ http://immigrantdoctor.wordpress.com

جالبه تا حالا فکر می کردم قبلاً لینکت کردم! اما گویا نیستی! الان لینکت کردم، موفق باشی

سلام سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:27 ق.ظ

سلام

خیلی خوشحال شدم که شما را پیدا کردم من از طریق سرچ با سایت شما اشنا شدم من می خوام از طریق فدرالی اقدام کنم لطفا در رابطه با رزومه منو راهنمایی کنید خیلی ممنون lمن مهندس شیمی شاغل در شرکت پتروشیمی هستم

sepehr

سلام
با یک جسجو در گوگل میتونید انواع نمونه های رزومه رو پیدا کنید

نادی پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:41 ب.ظ

با سلام-به خاط راهنماییهات ممنون

رامین جان من مهتدس کامپیوتر هستم ومنتظر ویزای کبک هستم.به نظرت با ورود به مونترال براحتی می تونم کار شبکه پیدا کنم یا در ارتباط زبان بایستی چند ماه باشم تا با لهجه اونجا آشنا بشم .
ممنون

سلام
من در این مورد نظری نمیدم ولی یکی از دوستان با توه به زیان خوبی که داشت و تخصصش در کامپیوتر در کمتر از یکماه از ورودش به مونترال توی یک شرکت کامپیوتری اسخدام شد.

منم کشاورز جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:40 ق.ظ http://imfarmer.blogfa.com

سلام
مطالبتون جالب بود
متشکرم
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد