خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

میام

سلام 

میدونم خیلی تنبل شدم 

قول میدم به زودی بازم بنویسم 

فعلا بای تا های (نشانه غرب زدگی)  

در ضمن شمیرا خانم به بنده خبر دادند از منابع آگاه شنیدند که قانون آوردن بارها بعد از ورود بدون پرداخت مالیات هنوز سر جاش هست

ارادتمند 

رامین

نظرات 2 + ارسال نظر
محمدصدرا جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:11 ب.ظ

سلام آقا رامین.وبلاگ خوبی داری اگه بیشترازفرهنگ اونجا بنویسی فکرکنم بهتره
راستی ۱سوال داشتم .من الان فارقالتحصیل رشته متالوژی ازدانشگاه آزاد هستم ویک سری اطلاعات درباره نحوه تحصیل ومهاجرت به کانادارومی خواستم اگه راهنمایی بفرمایید ممنون می شم.راستی فامیلی شما چیه؟

سلام
بنده بطور کلی اطلاعاتی دارم و میونید با یک وکیل مهاجرت به رایگان مشور کنید تا اطلاعات دقیقی به دست بیارید
ارادتمند
رامین

رضا جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:06 ب.ظ http://ddreza.persianblog.ir

تنبل خان!!!!!!!!!!!باید با پستای زیاد جبران کنی.

سلام
چشم
ارادتمند
رامین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد