خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

بالاخره اومدم تورنتو

سلام 

ارادتمند همه دوستان قدیم و جدید هستیم . 

بالاخره بعد از یک ماه اومدیم تورنتو ! تورنتو در نگاه اول شهر شلوغی به نظر رسید با ساختمونای بلند که فقط توی مرکز مونترال میشد مانند اونها رو دید ولی بعد فهمیدیم نه بابا فقط شلوغ نیست و امکانات هم در اون فراوونه ! 

اینجا بر خلاف مونترال که اتوبوسها تقریبا ۳۰ دقیقه یکبار میومدند اتوبوسها تقریبا ۵ دقیقه یکبار میان (تجربه شخصی) 

توی مونترال همشون سیاه پوست بودند چون زبان کشورهای آفریقایی فرانسه هست و برای همین بهشون خیلی راحت ویزای کبک رو میدند ولی اینجا مثل مور و ملخ چشم بادومی از جنوب شرقی آسیا و ژاپن اومده ! مهم ترین مشکلی که با جوامع چشم بادومی پیدا میکنید اینه وقتی با یک کدوم حضوری قرار میگذری و بعد میری و بر میگردی نمیتونی تشخیص بدی با کدوم قرار گذاشتی چون همشون شکل هم هستند . همه ی این چشم بادومی ها نه ابرو دارند و نه چشم و نه بینی و این که برای ما ایرانی ها بین خودمون مثل رادار میمونه اینجا مشکل ایجاد میکنه ! 

خونه ما تقاطع یابون یانگ و فینچ توی یک مجتمه آپارتمانی با چهار آپارتمان ۲۰ طبقه که ما توی یکی از آپارتمانها طبقه هشتم میشینیم ! 

اینجا کلا همه چشم بادومیند ! بعضی از این چشم بادومی ها مهربون و خون گرمند و بعضی دیگه مثل برج زهر مار ! 

البته اینجا نژادهای دیگه هم هستند که شاخص ترین بعد از چشم بادومی ها هندی ها هستند ! 

بقیه نژادها که مشتمل از اروپایی ها و مردم خاور میانه میشند تقریبا غیر قابل تشخیصند و از نظر چهره و لباس با هم یکدستند ! 

اینجا با هر کسی حرف میزنی باید اول ازش به فارسی بپرسی که فارسی بلده یا نه چون توی همین چند روز ۳-۴ مورد برای من پیش اومد که با یارو انگلیسی حرف زدم و تا با خانواده فارسی حرف زدم یارو هم شروع کرد فارسی حرف زدن ! 

این چند روز کارهای اساسی کردم و مثلا توی کتابخونه عضو شدم یا بیمه درمانیم رو درست کردم یا امتحان زبان دادم ! 

امتحان زبانش خیلی سادس ولی باید حول نکنی ! من امروز امتحان دادم و کلاس سوم قبول شدم که البته اگر حول نشده بودم بیشتر هم قبول میشدم ! ( کلاس سوم هم خوبه ولی من بیشتر از خودم انتظار داشتم ) 

اینجا ایرانی ها برای ارتباط با جامعه یکم مشکل پیدا میکنند چون مثلا باشگاه ورزشی زنونه و مردونه با همه یا استخر زنونه و مردونه ی جدا نداریم یا باید با خانم ها دست بدی یا که یکم برای منی که توی یک مملکت بسته بزرگ شدم سخته ! 

بابا زن صاحب خونه اومده بود دیدنمون ... اولا که سرزده اومدند و ما هم با همون لباس خونه که بودیم ازشون پذیرایی کردیم و اصلا هم ناراحت نشدند ... در ضمن موقع رفتن همه رو بغل کرد ... داشتم از خجالت آب میشدم ولی خوب اینم یکی از قوانین خارجه و باید بهش عادت کرد ! 

دوستان پیشنهاد میدند برم توی یک قهوه فروشی یا رستوران کار کنم چون هم حقوقش خوبه و هم زبانم راه میوفته ولی هنوز تصمیم نگرفتم ! فعلا که نمیرم تا بعد ببینم چی میشه !!!! 

جمعه هفته دیگه امتحان ارزیابی برای ورود به مدرسه دارم و کلا نمیدونم چی باید بخونم !!! احتمالا تا اون موقع یه نگاهی روی درسهای خودم میکنم ببینم چی میشه ! 

فعلا دیگه باید برم 

ارادتمند 

رامین

نظرات 94 + ارسال نظر
کوین پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:21 ق.ظ http://pix.akharin.ir

آزادی خو بگزره بهت رامین جان

ممنونم

شوکا پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:32 ق.ظ http://iran2ca.blogspot.com

رامین جان امیدوارم نقل مکان به تورنتو برای شما همراه با موفقیت باشه. اگر ممکنه لطف کن و از شرایط زندگی و روزکرگی هات اونجا برامون بنویس. این برای ما که هنوز نیومدیم می تونه کمک بزرگی باشه در راه تصمیم گیری برای انتخاب شهر محل زندگی

سلام
چشم
ارادتمند
رامین

کارنو پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:46 ق.ظ http://kiev2montreal.blogspot.com/

سلام، با ایده شما در مورد یه کار کوچیک در رستوران یا قهوه فروشی یا حتی فروشگاه خیلی موافقم. هم تو یاد گرفتن زبان موثره و هم اینکه ترس از حضور در یک جامعه جدید رو از آدم میگیره. موفق باشید...

سلام
ممنون از تصدیقتون
ارادتمند
رامین

فریبا پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:10 ب.ظ

سلام رامین عزیز
به سلامتی امیدوارم روزهای خوبی درتورنتو داشته باشید . لطفا درمورد امتحان ارزیابی مدرسه برامون بنویسید . راستی شما میدونید تحت چه شرایطی ممکن که کسی رو بدون مصاحبه قبول کنند؟

سلام
درمورد امتحان ارزیابی مدرسه مینویسم !
نمیدونم چطور افراد رو بدون مصاحبه میپذیرند !
ارادتمند
رامین

کامیار پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:58 ب.ظ http://kamixcanada.blogfa.com

سلام رامین جان
زود به زود آپ کن. راستی امکانات مجتمع که توی اون هستید چی هست و چقدر در ماه اجاره باید داد؟
درباره کلاس زبان انگلیسی فکر کنم برای مهاجران رایگان باشه! درسته؟
درود

سلام کامیار جان
امکانات مجتمع ما سالن بدنسازی و پارکینگ و انبار هست !
کلاس زبان در کبک همراه با حقوق و در بقیه ایالتها رایگانه !
ارادتمند
رامین

بهراد پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:52 ب.ظ

سلام آقا رامین گل
امیدوارم در تورنتو ایام بکام باشه
سئوال در مورد ادامه تحصیل در کانادا :
برای دریافت وام و کمک هزینه تحصیلی و زندگی نیاز به سپری شدن مدت زمانی( مثلا ۱ یا۲ سال) از شروع لندینگ در خاک کانادا و یا استان خاصی که در آن هستی می باشد؟

مرسی

سلام
با توجه به اطلاعاتی که تا امروز گرفتم احتیاجی به داشتن سابقه در کانادا نیست و فقط کافیه محصل دانشگاه یا کالج باشید تا بتونید وام تحصیلی با بهره اندک بگیرید !
ارادتمند
رامین

alireza پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:55 ب.ظ

با سلام
رامین جان میشه بگی مگه حقوق کار کردن توی رستوران یا قهوه فروش چقدر هستش که میگی زیاده و اگه امکان داره بفرمایید خونه ای که اجاره کردید با چه مبلغی هستش ؟
ممنون . امیدوارم موفق باشی .

سلام
حقوق کار در قهوه فروشی در حدود ساعتی ۸-۱۰ دلار و بالاتره و خونه ما هم اجارش ۱۶۵۰ دلاره که البته ۶ ماهش رو اول کار گرفتند !
ارادتمند
رامین

پارسین پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:10 ب.ظ

خوشحالم داری جا می افتی

سلام
ممنونم

شهرام پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:20 ب.ظ

رامین جان خیلی خوشحالم از اینکه مستقر شدی و دنبال کار هستی. با این روحیه مطمئنم بزودی شاهد پیشرفتهای خوبی خواهم بود.

سلام شهرام جان
ممنون از دلگرمیتون
ارادتمند
رامین

Kiarash جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:53 ق.ظ

سلام رامین عزیز
شرمنده نمی تونم زیاد بهت سر بزنم ولی به یادت هستم ...
بالاخره رفتی تورنتو ، به سلامتی...
امیدوارم همیشه شاد و تندرست و موفق باشی
اگر زحمت بکشی و یک پست در مورد مقایسه مونترال و تورنتو از لحاظ فرهنگی و اقتصادی و سیستم کاری و خلاصه هر آنچه که می دونی بگذاری لطف بزرگی
می کنی ...
ایام به کام

سلام کیارش عزیز
سعی میکنم پستی که گفتید رو بنویسم ولی قول نمیدم
ارادتمند
رامین

سیاوش ایمانی جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:54 ق.ظ http://pezeshkimany.pib.ir

سلام
امشب با وبلاگ زیبای شما آشنا شدم وهمه مطالب را به دقت خواندم.
برای من بسیار مفید بود.
دستتان درد نکند.
شادباشید

سلام اقا سیاوش گل
امیدوارم باز هم خواننده وبلاگ من باشی و مشتری دائم باشی
بنده هر طور که از دستم بر بیاد در خدمتگزاری حاضرم
ارادتمند
رامین

باران جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:23 ق.ظ http://www.baranincanada.blogfa.com

به تورنتو خوش آمدی رامین جان!! یانگ و فینچ بیشتر محله ی کره ای ها و ایرانی هاست. میدونی که تورنتو محله به محله فرق میکنه ! مثلا خیابان دنفورد که که یک محله ی قدیمی است یونانی ها زندگی میکنند!!!

سلام باران خانم
ممنون از توضیحاتتون
بنده به یکی مثل شا خیلی نیاز دارم که چند وقتی کانادا بوده باشه !
اگر موافق بودید که با هم از طریق ایمیل تماس داشته باشیم با ایمیل Ramincanada@yahoo.com تماس بگیرید !
ارادتمند
رامین

سیمین جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:18 ق.ظ http://sokote-tanhaii.blogfa.com

سلام
این نوشتت رو که خوندم یاد خاطرات خواهرم افتادم
اون یک سال کانادا زندگی کرده البته برای گرفتن مدرک دکترا
میدونی یک ماه اولش شوهرش باهاش رفت که مثلا تنها نباشه
یک روز علی مریض میشه شوهر خواهرم
همسایه ی اونها که یه زن بوده با دخترش اومدن گفتن اگه اجازه بدی بیاییم برای شوهرتون دعا کنیم خواهرم هم گفته چه اشکال داره خوشحال میشم خلاصه اونها هم اومدن بالای سر علی دعا خوندن براش البته بیماریش سخت نبوده ها یک سرما خوردگی بوده
توی کشور ما البته بعضی ها میگن فلانی مریض شده نرید پیشش مریض میشید
البته همه جا ادم بد هست
میدونی به نظرم اگه بری اونجا که دوستات میرن سرکار به نظر من بهتره این طوری زودتر راه می افتی
در متن اجتماع قرار گرفتن و با اونها حرف زدن باعث میشه زودتر یکی از اونها بشی البته یکی از اونها نه مثل اونها ایرونی....
ببخشید که در باره ی چیزی که به من مربوط نیست نظر دادم

سلام
باید دید کجا کار گیر میاد !
دعام کنید
ارادتمند
رامین

نیلوفر جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:37 ب.ظ http://WWW.NELI-BASI.BLOGFA.COM

سلام رامین عزیز.خدا رو شکر که تورنتو رو دوست داری..امیدوارم بزودی خودتو با شرایط جدید وقف بدی و تو امتحان ارزیابی مدرسه هم موفق باشی.

سلام
ممنونم

سمیرا شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:14 ق.ظ

ایشالا که همیشه رو به راه و سلامت باشی...(ببین یه چیزی نوشتم بالاخره ،نگی همین جوری میایید و میرید...

سلام سمیرا جان
شما به من لطف میکنی که با نظراتتون من رو دلگرم میکنید !
ارادتمند
رامین

mohajer06 شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:14 ب.ظ http://mohajer06.blogfa.com

سلام آقا رامین
امیدوارم که در تورنتو موفق باشی و پیروز.
امیر

سمیرا شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:22 ب.ظ

آزادی کجایی آزادی...آزادی آزادی آزادی....آزادی بی تو من تنهای تنهام..آزادی گرمای دستاتو میخوام... آزادی در ایران با این اتفاقات اخیر کابوسی شد به غایت امکان ناپذیر...
خوب نفس بکش هموطن...بلند و آزاد. اینجا هم کلاسیهایت در دود و خون غرقند..اینجا به جز سایت تو جایی برای فریاد پیدا نکردم...۵ دقیقه پیش فیس بوک را هم فیلتر کردند.... نفس بکش.. فریاد بکش...بلند و آزاد

پیام یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:37 ب.ظ

سلام من به تازگی با وبلاگ ارزنده شما آشنا شدم. با شرایط اقتصادی فعلی در کانادا درس خوندن در دانشگاه (دانشگاه اتاوا) بهتره یا کار کردن (در تورونتو)؟ ممنون.

سلام
بستگی داره به اینکه با چقدر پول میاید !
ارادتمند
رامین

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:52 ق.ظ

دکتر جان من هم بالاخره اومدم تورنتو همون یانگ و فینچ که گفتی

سایه چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:45 ب.ظ http://sayeh8@blogfa.com

سلام رامین جان
تازه با وبلاگت آشنا شدم و بسیار مطالبش ارزنده است. میشه اطلاعاتی در باره برنامه تابستانی بچه های ۱۵ ساله در تورنتو بدی. مثلا کدوم باشگاه ورزشی خوب رو می شناسی و آیا مدرسه ها برای بچه های تازه وارد که در تابستون می آیند کلاس یا برنامه ای دارند؟
از لطفت ممنونم
موفق باشی

سلام
باشگاه ورزشی که خیلی زیاد هس با امکانات و هزینه های مختلف و در محلات مختلف ولی برای بچه های مهاجر امکانات خوب ورزشی به صورت رایگان فراهمه
برای اطلاعات بیشتر با یونیورسیتی ستلمنت University Settelmentتماس بگیرید
در مورد برنامه هم برای بچه ها در ماه جولای کلاسهای تابستانی درسی بدون کردیت هست و در آخر ماه آگست هم برنامه های ورود تازه واردین به مدرسه هست که شامل آشنایی بچه ها با محیط مدرسه فقل از شروع شدن درسهای واقعیه
ارادتمند
رامین

parisa شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:16 ب.ظ

he he he,koli khandidam,kheili khob minevisi,hame chiz ro ham tozih midi,adam khodesh ro oonja hes mikone,albate hala ke 1sal gozashte amma man az avale raftanet shoro kardam daram,mikhonam,hala key tamam she khoda midoonee

[ بدون نام ] جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:24 ب.ظ

با سلام من شنیدم که هزینه های تورنتو خیلی بالایه میخوام به انتاریو واسه تحصیل بیام میشه یهکم اطلاعات درمورد هزینه های زندگی دانشجویی بهم بدین ممنون میشم

سلام
هزینه ها نسبت به ایران که بالاست ولی اگر بتونی یه کار دانشجویی برای خودت پیدا کنی هزینه ها رو تا حد زیادی در میاری !

مهران سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:27 ب.ظ

سلام من یه پسر سوم راهنماییم بعد از اینکه درسم تمام بشه توسن 22 سالگی میام کانادا...خوش باشی

ممنون که نظر دادى
انشالله موفق باشى

نادی چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:59 ب.ظ

سلام
خسته نباشید
شما چند ساله تورنتو هستید؟؟

٥ سال

وحید جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:06 ق.ظ

سلام رامین جان.من میخوام واسه کار بیام کانادا ی مغازه مواد غذایی بزنم تقریبا چقد هزینه میخاد؟ممنونم

دقیق نمیتونم بگم ولی حد اقل ١٠٠،٠٠٠ دلار

وحید جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:33 ب.ظ

سلام .رامین جان من تقریبا ۱۵۰میلیون پول دارم میتونم با این پول اونجا ی کاری راه بندازم؟

اگر بشه یکم سخته چون شما حدود ٥٠،٠٠٠ دلار پول دارید
البته به نوع کارش هم بستگی داره

وحید جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:03 ب.ظ

رامین جان ب نظرت باهاش میشه چکار کنم من کسیو ندارم کانادا راهنماییم کنه فرانسه استرالیا اشنا داریم اما دوس دارم بیام کانادا

بستگی به تخصص خودتون داره
بنده هم نظر دقیقی ندارم
ولی از کار مواد غذایی کوچیک گرفته تا خرید، تعمیر و فروش ماشین میتونه با این کار عملی باشه!

وحید جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:38 ب.ظ

الان من کانادا اشنا ندارم ک منو دعوت کنه بیام سرمایه هم زیاد ندارم ک شرکت ثبت کنم ب نظرت چکار کنم

با یه مشاور مهاجرت مشورت کن
اونا همیشه یه راه حلى دارند

وحید جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:33 ب.ظ

اگه کسی رو تو کانادا پیدا کنم ک نسبت فامیلی نداشته باشیم میتونم از طریق اون ویزا کانادارو بگیرم

بله ولی کسی که بخواد توی این شرایط شما رو بیاره حداقل سى تا پنجاه هزار دلار میگیره

وحید شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:29 ب.ظ

رامین جان خودت میتونی این کارو بکنی واسم

خیر
بنده متاسفم

وحید شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:55 ب.ظ

رامین جان خودت میتونی؟

نخیر

وحید سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:49 ق.ظ

سلام رامین جان ساسکاچوان چطور شهریه؟

فقط میدونم سرده

morteza یکشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:26 ب.ظ

سلام آقا رامین عیدت مبارک انشاالله سال خوبی پیش رو داشته باشی
من مجردم و 25 سالمه و اگر بخوام برم ترکیه و از ترکیه به صورت. غیر قانونی کشور به کشور خودمو به کانادا برسونم به نظر شما جواب می ده میتونم. در کانادا پناهنده بشم ، لطفا نظرتو بهم بگو در ضمن یکی از آشناهامون مونترال زندگی میکنه ولی به سفارش پدرم درست راهنماییم نمیکنه؟
لطفا اگر روشی یا نظر دیگه ای برام داری بهم بگو ممنون از هم دردی که با همه داری!

بهتره از راه قانونی برای تحصیل یا کار بیاید
تا جایی که من میدونم شما نمیتونید غیر قانونی بیاید کانادا چون مرز زمینی نداره، اگر بتونید میتونید برید ترکیه، از اونجا برای پناهندگی کانادا اقدام کنید.

hana جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:27 ب.ظ

salam lotfan email chan honarmande moghime torentoro baraye man be emailam send kon mamnun

ببخشید
اطلاعی ندارم
از اینترنت تحقیق کنید

امیر شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:24 ق.ظ http://kgpasia.com

سلام رامین جان امروز با وبلاگتون اشنا شدم میتونم یه سوال ازتون بپرسم
تو شهر تورنتو بانکی به اسم هست و معتبره ؟!!
http://www.cra-ontario.com
Compass Reserve Alliance Bank

ممنون میشم خبر بدین
خیلی مهمه

من تا به حال نشنیدم
اگر هم باشه زیاد بزرگ نیست

amir شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:06 ب.ظ http://www.kgpasia.com

سلام رامین جان
یه سوال داشتم اگه بتونید کمکم کنید
در شهر تورنتو بانکی به این اسم هست و ایا این بانک معتبره
Compass Reserve Alliance Bank
اینم سایتش :
www.cra-ontario.com
خیلی برام مهمه
تو ایترنت که هست ولی اعتبارشو نمیدونم
واینکه اگه بخوام از این بانک بهحساب خودم پول جابجا کنم چیکار باید بکنم البته از حساب کانادا به حساب ایران
بازم ممنون میشم

من تا بحال نشنیدم
معمولا پول رو از طریق صراف جا به جا میکنند

میتی دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:58 ب.ظ

سلام.میشه چند تا شهر کوچیک و اروم کانادا رو بهم معرفی کنید...
ممنون میشم

میتی دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:08 ب.ظ

میشه لطفا یه مشاور مهاجرت خوب و کارکشته بهم معرفی کنید و در صورت امکان ادرس یا سایت یا شمارشونو برام بذارید

علیرضا شنبه 7 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:59 ب.ظ

سلام. رامین جان خوبی؟ میشه یه کم در مورد زندگی در تورنتو بهم بگین، ممنون میشم. شرایط برای تازه واردها چه جوریه؟

شرایط خوبه

اکرم دوشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:38 ق.ظ

سلام آقا رامین من تازه متن تورو خوندم میخواستم منو در چند مورد راهنمایی کنی
من و همسرم قراره به زودی صاحب بچه بشیم بخاطر همین میخوایم بچه مون در تورنتو بدنیا بیاریم و تابعیت کانادایی براش بگیریم میخواستم یه کم در مورد بیمه درمانی و دکتر و اجاره خونه و کلا شرایط موجود اونجا یه خورده راهنمایی ام کنی

ببخشید
ولی من همه اینا رو در پستهای قبلی توضیح دادم

وروجک شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:51 ق.ظ

رامین عزیز سلام.ممنون بابت اطلاعاتی که در اختیارمون گذاشتی.میشه بگی نقطه اولیه واستارت کار کجاست.از نحوه ی گرفتن ویزا تا رسیدن به اونجا.من فوق لیسانس برقم ولی اینجا آتل و باطل موندم.تو کشور ما هم تو این رشته واسه خانوما اصلا کار پیدا نمیشه.چقدر پول لازمه و اونجا که اومدم کجا باید برم و چیکارا بکنم ـمسکن و تحصیل و ...)من پول زیادی هم ندارم.ماکسیمم 10 تومن

سمیرا جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 06:00 ب.ظ

منم خیلی دوست دارم کانادا زندگی کنم.در اولین قدم باید چیکار کنم.در ضمن من منجی غریق و مربی شنا هستم.

به سایت cic.gc.ca مراجعه کنید

لیلی دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 07:00 ب.ظ

سلام. من فوق لیسانس هنر دارم. خیلی دوست دارم برای کار بیام کانادا. , و میخواستم بدونم بهترین راه مهاجرت به کانادا برای من چیه؟ اگه میشه راهنماییم کنید. ممنون.

مهاجرت از طریق کاری یا سرمایه گذاری

الا شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:51 ب.ظ http://غغغاااففغ

خودمم دیگه شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 06:00 ب.ظ

رامین مهدیم,مهدی مجیدی,یادت اومد

رامین منم میخام بیام اونجا به نظرت چه قدر باید پول بیارم.

نه

مریم جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:13 ق.ظ

سلام آقا رامین.ممنون از نوشته های خوبتون. اگه قسمت بشه کارهای منم داره درست میشه و تا چندماه دیگه ایشالله تورنتو هستم.خوشحال میشم اطلاعات بیشتری در مورد تورنتو بگیرم.

اریان شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 01:35 ق.ظ

سلام ببخشید میخواستم بدونم اونجا تو خیابون ها اینترنت مجانی هم هست

خیر
ولی تو خیلی کافی شاپها هست

minoo جمعه 3 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 08:59 ب.ظ

سلام من مادر سه فرزند سیتی زن کانادا هستم بحه های من به واسط بدرشان سیتی زن شدن الان بسر14 ساله و 8 ساله من با بدر به کانادا رفتند من و دختر م اینجا ماندیم همسرم گفته بسر بزرکم از کانادا اقدام میکنه تا من به کانادا بروم و با انها زندکی کنم این امکان دازه شرایط باید چطور باشه لطفا کمک کنید

Ehsab شنبه 18 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 01:22 ب.ظ

سلام رامین جان...یه سوال ازت داشتم...رامین جان من میخوام بیام تورنتو تا چند وقت دیگه به نظرت اونجا امکان کار یا پیشرفت هست..یا راجب اومدن به اونجا نظری داری خودت بهم بگی....با سپاس فراوان

بله

سارا دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:12 ب.ظ

سلام رامین جان... همه صحبتهات رو خوندم.. خیلی واسم جالب بود و جالب تر اینکبهترین دوستم که اونم اسمش رامین هست داره میاد کانادا البته قبلا یک ماهی کانادا بوده هم مونترال هم تورنتو و هم ونکوور رو دیده و بررسی کرده و الان با ویزای کار چند ماه دیگه داره میره ونکوور... میگه اونجا زیباتر و ارومتر هست و البته یکم گرونتر... راستش من یکی دو تا از بهترین دوستام تورنتو هستن ولی میخام از شما هم بپرسم من از من لیسانس عمران هستم و چند تا مدرک فنی و حرفه ای مرتبط با رشته ام دارم که معتبر هست و زبانم هم دارم میخونم به نظر شما چجوری میتونم اقدام کنم برای اومدن به کانادا؟؟؟ و البته تورنتو... و اینکه از لحاظ مالی هم شرایط انچنان خوبی ندارم... ممنون میشم منو راهنمایی کنی

به سایت مهاجرت کانادا مراجعه کنید

پرنیا شنبه 16 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 06:26 ب.ظ

سلام .خسته نباشی..اگه اطلاع داشته باشی تو شهر تورنتو اوضاع کارهای هنری چطوره؟
من اینجا مغازه پرده های سلطنتی دارم میخواستم بدونم اونجا چه جوریه؟ مردم استقبال میکنن .در امدش خوبه .ممنونم اگه جواب بدی

نمیدونم

fariba دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:39 ب.ظ

سلام متنتون خیلی جالب بود من چندبار خوندمش مرسی بابت اطلاعاتی که دادی

امیر یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 09:51 ب.ظ

سلام اقا رامین یه سوال داشتم ازتون درباره ی زبان . تو شهر تورنتو مردم به زبان فرانسه صحبت میکنن یا خیر.

امیر یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:14 ب.ظ

سلام اقا رامین یه سوال داشتم ازتون درباره ی زبان. تو شهر تورنتو مردم به زبان فرانسه صحبت میکنن یا خیر چون من شنیدم کشور کانادا زبان رسمیش انگلیسی و فرانسوی هست ممنون میشم اگه پاسخم رو بدید

انگلیسی
ولی فرانسه هم به رسمیت شناخته میشه

شایان یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 09:57 ب.ظ

سلام رامین جان من دارم به انتخاب رشته نزدیک میشم خواستم بدونم چه رشته های تحصیلی برای کانادا خوبه که حداقل بتونم در ماه۵هزاردلار درامد داشته باشم لطفا راهنماییم کن من به شیمی علاقه دارم اطفا رشته های مناسب رو معرفی کن

شما با تحصیلات ایران اینجا بهت ٥٠٠٠ دلار نمیدن

شایان یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 10:07 ب.ظ

رامین جان برادر بنظرت دندان پزشکی اونجا جواب میده؟و درامدش حداقل چقدره؟
رامین مثلا شما کانادا ۱۰۰دلار داری میتونی اونو به حساب بانکی ایران بریزی و ۳۰۰هزارتومن بشه؟

دندان پزشکی شغل خوبیه ولی درس زیاد باید بخونید
بله میشه به راحتی بول به ایران فرستاد اما قیمت دلار اونقدری که میگید نیست

محمدرضا سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 02:11 ب.ظ

اولا خیلی ممنون از اطلاعاتی که دادی ودوما اینکه شما ازین ور دنیا پاشدی بری اونجا مدرسه وکلاس زبان با کار کردن تو قهوه فروشی

دوست عزیز فکر کنم شما خیلی از مرحله برتی
ادامه پستها رو بخون تا بفهمی من تو قهوه فروشی کار نکردم

حمید پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 11:52 ب.ظ

سلام .ممنون از اینکه به همه باسخ میدهید بعد از ٧سال امیدوارم زندکی موفقی اونجا داشته باشید.
بنظر شما دختر دائی من که تورونتو هستند میتونن برام دعوتنامه بفرستند یعنی امکانش هست راحت توریستی با دعوتنامه بتونم بیام تورنتو برای مسافرت؟ یا سخته مسافرت به اونجا با توجه به اینکه فامیلم درجه یک نیست و سفارت هم نداریم؟

احتمالش هست و زیاده
به شرایط دختر خالتون بستگی داره

محمد علی اسماعیل زاده سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 12:26 ق.ظ

سلام رامین جون من خیلی دوست دارم بیام کانادا.من متاهلم ویک بچه 1ساله دارم میشه منو راهنمایی کنید.که ارزانترین راه و بهترین راه برای اقامت چیه مرسی.خ

Marzyeh پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:40 ق.ظ

سلام
خوب هستید خدا رو شکر که شما موفق هستید من و همسرم و فرزندم برای اومدن اقدام کردیم کارامون داره خوب پیش میره فقط میترسم از اینکه بیایم اونجا اولش کار نداریم باید چیکار کنیم

کار پیدا میشه
نگران نباشید
فقط وقتی اومدید قوی به زندگی بچسبید

بهزاد پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 04:13 ق.ظ

سلام اقا رامین
من مربی تنیس خاکی تو ایرانم تحصیلاتم دیبلم سرمایه هم دارم تا ٢٠٠-٣٠٠ میلیون کارم ازاده تو ایران قصد مهاجرت به تورونتو رو دارم ازدواجم کردم فامیلم دارم عموم ١٥ ساله اون جاست وبلاکتو دیدم خواستم دیدکا ه تو و تجربه ای که داری در اختیارم بزاری
و خونه تو جه رنجه قیمته محله ایرانی نشین تورونتو
ممنون

کاملا رنجش بازه ولی قیمتها توی محله ایرانیا به نسبت متوسطه

فاطمه دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 11:41 ق.ظ

من میخوام بیام تورنتو اما نمیدونم چقد پول لازمه راهنمایی کنین ممنون میشم

اگر یک نفر هستید با چهل هزار دلار راحت خواهید بود

alireza mohammadi سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 09:12 ب.ظ

سلام رامین جان

امیدوارم که تا الان به همه ای ارزوهات رسید باشی
من هم تا 2 سال دیگه اونجام انشالله
راستی اونجا هم تورمه سالیانه داره یا نه؟؟؟؟؟؟؟
متالا اجاره موقعی که رفتی 1650 دلاره الان چقدره؟؟؟؟؟

زیاد تغییری نکرده

Mohammadreza جمعه 25 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 04:34 ق.ظ http://nadaram.blogsky.com

سلام رامین وااى از خوشحالم دارم میمیرم و تو پوست خودم هم نمى گنجم الان دوازده سالمه و اقدام کردیم و اکسپت شدیم و ٩ روز دیگه تو تورنتو هستم شما هم تورنتو هستى؟؟موقعى که اومدى چند سالت بود؟؟؟؟الان چند سالته ؟؟؟؟

موقعی که اومدم هجده سالم بود، الان بیست و پنج سالمه

میثم پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 04:38 ب.ظ

سلام اقا رامین.....بنظرتون فکر خوبی هستش من از طریق نیروی متخصص کبک اقدام کنم(با توجه به شرایطم اسونترین راه هستش)بعد از اینکه اقامت کبک رو گرفتم بیام یه استان و شهر انگلیس زبان مثل تورنتو-ونکوور......راستش من زبان انگلیسیم خوبه.....اما فرانسه وارد نیستم.....اما اگه لازم شه وقت میذارم حداقلش رو برای اقامت یاد میگیرم چون همت و ارادش رو فکر کنم داشته باشم.....با این قیمت دلار کانادا در حال حاضر حدود 100 هزار دلاری فکر کنم جور شه بتونم بیارم......من برنامه نویسی و امور دیگه کامپیوتر مثل شبکه تقریبا مسلط هستم و تو ایران واسه خودم کسب کار خوبی دارم....اما فکر میکنم جایی رشد بیشتری ندارم....24 سالم هم هست؟
ببخشید طولانی شد.ممنون؟

کار خوبیه

پژمان پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:24 ق.ظ

سلام من پژمان هستم وبلاگتو مطالعه کردم یه سال دیگه میام تورنتو مهندسین عمران وضعیت کارشون چطوره؟

پژمان یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:38 ق.ظ

سلام

اکرم پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 04:42 ق.ظ

با سلام خدمت شما و همه دوستان عزیزی که قصد مهاجرت به کانادا دارند
من چهار ماهه که درتورنتو هستم در همان روزهای اول ورود همه کارهای اداری رو انجام و امتحان زبان دادم که خوشبختانه هشت شدم و نیاز به کلاس زبان نداشتم.ومعرفیم کردن به دوره بریجینگ بانکی.چون ده سال سابقه بانکی داشتم .منتها دایما تردید دارم و خیلی دلتنگ خانواده و همه چی هستم با اینکه همسر و فرزندم بامن هستند بازهم احساس دوری و تنهایی خیلی ازاردهنده است و با خودم فکر میکنم که شرایطم در ایران خوبه چرا باید دور باشم.وقصد برگشتن دارم.وفکرمیکنم اگه کسی در ایران وضعیتش خوبه کارداره وخونه داره چرا باید اینهمه دوری رو تحمل کنه .در ضمن اپارتمانای اینجا بین چهل تا نهایتا شصت متره و ممکنه اولش تو ذوقتون بزنه

لطفا ایمیل خودتون رو چک کنید

مهرداد دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 11:39 ب.ظ http:/http://www.canada.blogsky.com/1388/03/21/post-88/

سلام
من کارشناسی و کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی از دانشگاه ازاد دارم، میخواستم بدونم شرایط رشته من تو کانادا چطوره
کار میدن یا نه، اگه میدن پولش چطوره
ممنون میشم پاسخ بدی

از اینترنت تحقیق کنید

ali پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 11:21 ب.ظ

سلام حال شما خوبه
چند تا سوال داشتم که در مورد خرید خونه و قیمتش در سطح متوسط تورنتو
قیمت خرید ماشین و امتحان گواهینامه ماشین در تورنتو ( البته گواهینامه ماشین ایران دارم میشه عوض کرد یا امتحان باید داد )
هزینه اجاره مغازه تو قسمت متوسط یا بالاتر از متوسط سطح شهر
.
مهندسی (کارشناسی ) معماری دارم
مدرک و تخصص فست فود هم دارم
و اینکه کلا میخواستم بدونم که چقدر سرمایه لازم هستش تا ok بشم ؟؟؟
ممنون میشم جواب سوال منو بدید

سوالاتتون خیلی سخته جوابش
خونه در تورنتو از حدود پونصد هزار دلار متوسطه تا حدود یک ملیون و پونصد هزار دلار
ماشین از سه هزار دلار تا سی هزار دلار
روی اینترنت همه قیمتها هست
گواهینامه و سوابق ایران رو ترجمه کنید تا بتونید اینجا بدون انتظار امتحان رانندگی رو بدید و یکباره گواهینامه کامل بگیرید
اجاره مغازه از چهار هزار دلار تا بیست هزار دلار
برای یک بیزینس راحت چهار تا پنج ملیون دلار نیاز هست

محمدحسین زنده دل جمعه 21 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 06:49 ب.ظ

شماره تلگرام خودتان را بفرستید ویا با شماره 09215320396 بیاید تو تلگرام من ، من فرهنگی هستم وبیست وچهارسال سابقه دارم و قصد دارم که خدا بخواد دوسال دیگه خودمو بازنشسته کنم و بیام کانادا لذا میخواهم که با شما ارتباط داشته باشم و منو راهنمایی کنید ،در ضمن من مجرد هستم

سلام
از طریق اینستاگرام @ramincanada میتونید با من در تماس باشید

پوپک سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 01:06 ب.ظ

سلام امیدوارم همیشه موفق باشین میشه لطفا درمورداینکه اگربرنامه نویسی خونده باشیم ایا شرایط کاری خوب هست ایا میشه ایمیلتونو بزارین ممنون

سلام
در پست آخر جوابتون رو دادم

امیر حسین بدیعی سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 05:28 ب.ظ

رامین جان هزینه متوسط در هر ماه چقدر هست؟ بعد زندگی در کدام شهر کانادا اسون تره؟ یک سوال دیگه هم داشتمکدام شهر کانادا زیباتره؟

جواب سوال شما در مورد هزینه در پست آخر وبلاگ هست
زندگی در شهرهای اطراف شهرهای بزرگ مثل همیلتن، لاندن انتاریو، یا دورول آسونتره
شهرهای کوچیکتر زیباتر و بکرتر هستند

Emma یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 12:23 ب.ظ

سلام من تازه به خوانندگان این وبلاگ توپ!! :-) پیوستم.
میشه لطف کنید و از تحصیل بچه های زیر 16سال در کانادا بگیم واقعا ممنون میشم البته تا هرچی که می‌دونید.به نظر شما کدوم شهر برای این منظور بهتره؟

بهار سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 12:14 ق.ظ

امیدوارم موفق باشید منم در اینده به تورنتو خواهم امد انشاالله،اونجا چطور شهریه؟یعنی از لحاظ رفتاری امکانات

شهر بسیار خوبیه

فائزه سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1395 ساعت 09:26 ق.ظ

سلام ،از توضیحات خوبتون ممنون ولی اگه میشه و حوصله دارین برام بگین از اول که قصد امدن به کانادا کردین چه کارایی انجام دادید و اینکه من یه پسر ده ساله دارم برای ادامه تحصیلش چکار باید بکنم ؟ برای ورود به کانادا کدوم شهر بهتره و راحت تره تا اینکه با کانادا اشنا بشیم و به اصطلاح جا بیفتیم.ممنون

سلام
منظورتون از چه کارایی انجام دادیم چیه؟ بنده به تفصیل توضیح دادم برای آمادگی برای اومدن چه کارایی انجام بدید.
برای ادامه تحصیل پسرتون وقتی خونه گرفتید، با مدرسه ی منطقتون تماس میگیرید، و با اجاره نامه و مدارک شناسایی میرید مدرسه. اونجا فرزندتون رو تعیین سطح میکنند و نسبت به سطحش میتونه بره سر کلاس.
برای ورود بنده تورنتو رو پیشنهاد میکنم چون تنوع نژادها درش بیشتره و ایرانی زیاد داره پس احساس غربت کمتری میکنید. بعد سر فرصت نسبت به شغل و تخصص و سبک زندگیتون میتونید به شهرهای دیگه برید (البته نقل مکان و خروج از تورنتو میتونه سخت باشه).
البته بصورت کلی میتونید به هر شهر بزرگی برید و امکانات برای مهاجرین همه جا فراهمه ولی ممکنه کمتر ایرانی ببینید.
ارادتمند
رامین

حسین سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1395 ساعت 10:25 ب.ظ http://Gravatar.com

سلام.اقا رامین خوبی.می خواستم در مورد کرایه سویت اونجا سوال کنم برای یک نفر ماهی چنده

سلام
کرایه یک سوئیت میتونه از دویست سیصد دلار تا دو سه هزار دلار باشه.

سجاد چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 09:21 ب.ظ

سلام آقا رامین

من مدرس زبان انگلیسی و مجرد هستم . آیا اونجا از طریق تدریس میتونم زندگی رو اداره کنم و پس انداز کنم ؟ ممنون

بله
بنده مدرسین بسیار موفقی اینجا دیدم
فقط باید در نظر بگیرید که بیشتر مشتریان شما ایرانی ها هستند

پوریا دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 01:49 ق.ظ

سلام آقا رامین امیدوارم حالتون خوب باشه.ببخشید من الان 18 سالمه و کنکور دارم.میخواستم ببینم اگه دبیرستانو تکمیل کنم و بعد بیام تورنتو باز لازمه که برم دبیرستان؟چون سطح اینحا از اونجا پایینتره. یا میتونم با همون مدرک ادامه تحصیل بدم؟ممنون

شما نیاز به مدرک پیش دانشگاهی به عنوان دیپلم دبیرستان قابل قبول اینجا دارید

حمید چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 06:10 ب.ظ

سلام اقا رامین من ٤٦ سالمه وتوی بانک کارمیکنم تقریبا ٢٣ سال سابقه دارم درضمن ٢ تا دختر کوچیک ٦ و١٠ ساله دارم خانمم هم فوق لیسانس زبان هست وبرای ادامه تحصیل واقامت میخوایم اقدام کنیم بنظرتون میشه یه زندگی اروم اونجا واسه خودمون داشته یاشیم هدفم بیشتر اینده بچه هاس ولی کمی میترسم چون باید کل زندگیمو بفروشم وبیام بنظر شما بااین اوضاعی که ماداریم اینجا انجام این کار درست هست یانه ممنونم اگر جوابمو بدی ..

سلام
مطالب وبلاگ رو مطالعه کنید تا جوابتون رو پیدا کنید

Sara چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 11:14 ب.ظ http://katebisara@yahoo.com

Manm 3 mah mishe ke umadam toronto hamechi khub bude ta Alan faghat tanha moshkelam tanhaie va inke nmidunm chetori dust peyda konam.Akhe man tu mahaleye irania nistam. Man sakene park lawn and lake shore hastam

امید پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 04:07 ب.ظ

سلام آقارامین،من ازاتباع افغانستانی مقیم ایرانم۲۶سالمه ومجردم،متاسفانه نه انگلیسی بلدم،نه تحصیلات ونه هیچ کدوم ازشرایط مهاجرت به کاناداروندارم، بهترین راه برای اومدن من به کاناداو دریافت تابعیتش چیه؟به نظرشما راهی هست که بشه یه شهروندکانادا روازاینجاپیداکنم تااسپانسرمن بشه وبه عنوان نیروی کار دعوتم کنه؟

خیر
شاید بتونید پناهنده بشید
سایت اداره مهاجرت کانادا رو چک کنید.
cic.gc.ca

گودرز دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 01:01 ق.ظ

سلام آقا رامین مرسی که تحربیات و اطلاعات به هموطنا میدی من ده سال در خارج از ایران هستم وکارگاه تازیینات سنک دارم از طراحی تا ساخت مصنوعات سنگی و نصب را خودم انحام میدهم خلاصه کار یدی با توجه به تخصص خودم انجا میدم شرایط مهاجرت و کار تو این زمینه هست و حداقل حقوق متخصص سنگ چقدر است؟ میتونم در تورنتو با خانواده زندگی متوسط داشت ممنونم

عقیل سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 04:05 ب.ظ

سلام آقا رامین میشه راهنمایی کنید که چطوری رفتین تورنتو چون که من هم قصد اومدن دارم

وبلاگ رو بخونید

ناهید پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 10:48 ق.ظ

سلام اقا رامین میشه شرایط تحصیل در کانادا یعنی فاند بگی چطوریه و کدوم دانشگاه بهتره و هزینه زندگی چطوره

سلام
از طریق سایت اداره مهاجرت کانادا اطلاعات کسب کنید
cic.gc.ca

مهسا چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 02:15 ب.ظ

سلام آقا رامین ممنون از اطلاعات بسیار خوبتون من دو تا بچه کوچولو دارم چطوری میتونم برای خودم و اونها ویزا بگیرم ممنون میشم راهنماییم کنید

از طریق اداره مهاجرت کانادا
cic.gc.ca

مهدی شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 06:21 ب.ظ

سلام رامین عزیز . مرسس از وبلاگ خوبت که درمورد تجربه هات توش مینویسی . میشه ای دی اسکایپت رو بهم بدی که باهم در ارتباط باشیم؟
منم قصد دارم بیام تورنتو ولی هیچ اطلاعاتی ازش ندارم میخواستم کمکم کنی ‌
ممنون میشم

با تلگرام من تماس بگیرید
آدرسها در وبلاگ موجوده

Padis یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 03:04 ق.ظ

سلام اقا رامین.امیدوارم که زندگی براتون خوش باشه.راستش من و همسرم خیلی کانادارو دوس داریم میخواستیم اونجا پناهنده شیم.غیره قانونی چه جوریه شرایطش که ادم بره؟؟؟؟؟؟شما چه جوری رفتین؟؟؟؟؟

سرکار خانم
اینجا وبلاگ یک شهروند کاناداست،قهوه خونه ی سرمرزنیست،بنده هم قاچاقچی نیستم.درضمن سوال شما مثل اینه بنده ازتون بپرسم"ببخشید،من چطور میتونم سرشما رو کلاه بگذارم؟ یاجیب شما رو بزنم؟!؟"

ابوالفضل جمعه 29 دی‌ماه سال 1396 ساعت 10:33 ب.ظ

سلام اقا رامین حالتون خوبه کانادا خوش میگذره یه خواهشی داشتم اگه میشه شماره یا نام پیجتون تو اینستا رو بدین بأهم یک ارتباطی داشته باشیم چون من میخوام بیا اونجا برای تحصیل .واینکه یه مشاوره ای باشه.ممنون

در اینستاگرام ای دی من هست
ramincanada

مهدی شنبه 30 دی‌ماه سال 1396 ساعت 12:19 ب.ظ

اقا رمانی میشه مطالب وبلاگت روی تو وبلاگم بذارم؟ البته با ذکر ادرس وبت

صد در صد

مانى سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 03:41 ق.ظ

سلام
میخواستم بپرسم در کانادا خونه ها کاملا اجاره ایه یا رهن هم هست مثل ایران؟
و اینکه کالج بهتره یا دانشگاه برای کسی که میخواد دندانپزشکی بخونه ؟

من تا بحال از رهن بشکل ایران نشنیدم
دانشگاه بهتره ولی طولانی تر و گرونتره
در کالج شما دندانپزشک نمیشید، دستیار میشید

وحید چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 01:54 ق.ظ

سلام اقا رامین
سئوالى داشتم در مورد اینکه زندگى در جزیره پرنس ادوارد چگونه است؟
خیلى با شهرهاى بزرگى مثل تورنتو تفاوت داره
و اینکه به نظره شما میصرفه از اینجا همه چیزمونو بفروشیم بریم اونجا زندگى کنیم؟
اصلا اونجا ایرانى زندگى میکنه؟
ممنون میشم پاسخ بدید

ایرانی خیلی کمه
از نظر مالی شاید ارزش نداشته باشه

مهناز جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 04:51 ق.ظ

سلام میخواستم بپرسم حداقل هزینه زندگى سه نفر در تورنتو در سال چقدر میشه؟
با تشکر

حدود سی هزار دلار

Shadi پنج‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1399 ساعت 09:16 ق.ظ

من تازه اومدم تورنتو غمه عالم تو دلمه ینی انقد که غربت گرفتتم هیچ دوستی ندارم خیلی سخته برام

فعلا کرونا همه جا رو گرفته
وقتی مشکل کرونا درست شد سعی کنید در مجامع مختلف شرکت کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد