خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

شور انتخابات

سلام 

نمیدونید که چقدر خوشحالم از اینکه ایران سراسر پر از شور انتخاباته و از خدا قلبا میخوام که نامزدی رو به موفقیت برسونه که اصلح باشه و مملکت رو از این بدبختی و فلاکت نجات بده !!! 

خودمونیم ولی خبرهای واصله از ایران نشون میده کل ایران و همه اقشار دست بر دست هم دادند که دکتر ترافیک عزیزمون رو از صندلی گرم و نرمش بلند کنند و بعد در محیطی مناسب یکی از نامزدهای دیگه رو در صدر امور قرار بدهند !  

امیدوارم این تلاش به جایی برسه و دوباره بعد از چهارسال شاهد بدتر شدن اووضاع نباشیم !  

امیدوارم عقل دوستان و بعد از انتخاب شدن چند چیز رو فراموش نکنند :  

۱- مردم بودند که تو رو انتخاب کردند و حالا که رئیس جمهور شدی بقول پدربزرگ مهندس موسوی سوار اسب نشی که مردم رو یکجور دیگه ای ببینی و بیای پایین و بین مردم باشی !  

۲- وقتی رفتی اون بالا مثلا رئیس سیستم نظارتی رو داداشت نگذاری که بهت هیچکی نگه و کلا یادت باشه جای آدمی بیسواد مثل بعضی وزرای کشور که مدرکشون رو از دانشگاه آکسفورد دورقوزاباد سوفلا گرفتند توی وزارت خونه و به عنوان وزیر کشور نیست و وقتی رئیس جمهور شدی بهترین و تحصیل کرده ترین افراد رو در صدر امور قرار بدی تا پیشرفت کنیم . 

 

۳- تو که قول دادی این طرح مثلا امنیت اجتماعی رو مخصوصا در بعدی که گیر به جوونای مردم میدند جمع کنی یکهو یادت نره ها !!!! 

 

اینم یه اجرای جدید از سرود زیبای سر اومد زمستون که شاهکار بینش پژوه اجرا کرده و از لینک زیر میتونید دانلودش کنید و منبعش سایت موج سوم هست : 

 

دانلود کنید (حجم 3.35 مگابایت)   

 

اینم یک چیز دیگه : 

در استودیو مناظره چه گذشت ؟ حاشیه هایی که تیم احمدی نژاد در صدا و سیما خلق کرد

 

فعلا در امان خدا 

ارادتمند 

رامین

نظرات 2 + ارسال نظر
آناهیتا دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:54 ق.ظ http://ani.blogsky.com

از نوشته هات خیلی ممنون.... من هم قراره بیام کانادا. از طریق کبک. و مجبورم بشینم کل وبلاگت رو بخونم. فعلا

سلام
خوشحالم از اینکه وبلاگم برای شما هم مهمه
ارادتمند
رامین

فریبا دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:55 ب.ظ

سلام رامین جان
ولی این به اصطلاح مناظره ها نظر خیلی ها رو داره عوض میکنه مردم مناطق محروم که فقط احمدی نژاد رو قبول دارن و بعضی ها هم ازشجاعت ونترسی کروبی میگن نمیدونم این دفعه چه بلایی قرار سرما قشر متوسط ( که با سرعت نزول میکنیم به زیر خط فقر) می خواد بیاد.

سلام
تا حدی حرف شما رو قبول دارم
ولی باز هم همین که احمدی نژاد بره خودش یعنی موفقیت و بعد در بین دیگر کاندیدا ها فقط میرحسین هست که رای میاره چون بقیه فقط سابقه منفی دارند !
ارادتمند
رامین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد