خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

مهاجران به کبک و جا به جا شدن به ایالت های دیگر

سلام 

دوستان و خوانندگان عزیز از همگی بخاطر نظراتتون ممنونم و از شما میخوام باز هم جدا مرا همراهی کنید ! 

دوستان برای چندصدمین بار این موضوع رو تکرار میکنم و خواهش میکنم یکبار هم که شده یکمی توجه کنید اونم نه بخاطر تنبلی من بخاطر اصطکاک کیبردم !!!! این مطلب طولانی و من هم هربار بصورت کامل باید برای هر کسی توضیح بدم و این خیلی سخت و پر اصطلاکه ! 

دوستان شما وقتی به کانادا وارد میشید باید اول ویزاتون که در گذرنامتون زده شده رو تایید کنید . تا اینجا که هیچی ! 

بعد میرید باجه مهاجرت فدرال و برای کارت اقامت که بین همه مشترکه اقدام میکنید و یک سری هم سوال در مورد اینکه سابقه جنایی ندارید یا زندان نرفتید یا با مهاجرت مشکلی ندارید میپرسند ! 

بعد افسر مهاجرت فدرال بهتون میگه دوست دارید برید باجه مهاجرت کبک هم سری بزنید و وارد کبک بشید و در کبک اقامت کنید ؟! در این مرحله شما مختارید ! 

شما پس از ورود رسمی به خاک ایالت کبک میتونید به هر کجا از کانادا برید و حتی میتونید همون موقع و پس از ثبت ورودتون و درخواست برای کارت اقامت برگردید ایران ! 

البته اگر برگشتید برای ایران و یکهو مشکلی در پروسه کارت اقامتتون پیش اومد و ازتون خواستند که برید باید برگردید اینجا و این یک کار رو اصلا توصیه که نمیکنم هیچ بلکه جدا توصیه میکنم این کار رو نکنید ! 

شما برای کارت اقامتتون میتونید آدرسی در هر کجای کانادا بدید تا کارتتون پس از صدور بره اونجا !

 البته من در مواردی شنیدم که حتی ورود افرادی که از ایالت کبک ویزا داشتند هم در ایالت دیگه ای بوده ولی مطمئنا این مورد در آینده ممکنه براتون مسئله ساز بشه ولی اگر ورودتون در کبک باشه و بعد و حتی از خود فرودگاه به جای دیگری برید هیچ مشکلی در هیچ مرحله ای براتون پیش نمیاد ! 


پینوشت: طبق قوانین جدید، برای سیتیزن شدن شما باید چهارسال از شش سال آخر قبل از اقدام کردنتون رو در کانادا سپری کرده باشید.


ارادتمند 

رامین

نظرات 40 + ارسال نظر
ffffffff دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:23 ق.ظ

سلام رامین جان چه خبرا ؟ خوبی خوشی ؟ از خودت بگو چه میکنی خانواده چه میکنند ؟ کلاس میری یا نه ؟ رفتن به تورنتو چی شد ؟ از مونترال خوشتون اومده یا نه ؟ راستی رامین همه فرانسه حرف میزنند یا با انگلیسی هم کار آدم راه می افته ؟ ممنوم بابت نوشته هات ولی انگار بعضی از دوستان خیلی عصبانیت کردند بابا بی خیال ؟ منتظر نوشته هات هستیم دوستت داریم .

سلام دوست عزیز
چند روز دیگه میریم تورنتو
من که از مونترال به عنوان محل زندگی خوشم نیومد و فکر کنم مونترال بیشتر برای تفریح خوبه
اینجا همه فرانسه حرف میزنند و برای نیازهای روزانه به سختی با انگلیسی میتونید ارتباط برقرار کنید ولی اگر قصد موندن در اینجا رو داشته باشید فرانسه لازمه
اصلا هم عصبانی نبودم و نیستم و فقط یک خواهش دوستانه کردم
ارادتمند
رامین

سعید دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:13 ب.ظ

دکتر جان (می نویسم دکتر که منو بشناسی) سلام
من هم که گفته بودم مهاجر کبک مو این پست برام مهمه اما نفهمیدم. من می تونم برم تورنتو درخواست کارت بدم؟ (فکر کنم پاسخت مثبت بود) اما گفتی برام مشکل ممکنه ایجاد کنه! به همین دلیل این مدت تو کبک موندین؟

سلام سعید جان
ببخشید اگر توضیحات غیر واضح بود .
شما باید از طریق کبک وارد خاک کانادا بشید و نمیشه لندینگتون جای دیگه باشه و در بدو ورود باید تقاضای کارت اقامت بدید ولی میتونید این کارت رو هر جا که دلتون خواست تحویل بگیرید و میتونید بعد از ای مرحله از همون فرودگاه هر جای دیگه ای برید .
شکل برای اونهایی پیش میاد که اصلا لندینگشون توی غیر کبک باشه !
ما برای اینکه هنوز انتخاب نکرده بودیم کجا اقامت کنیم توی مونترال موندیم
ارادتمند
رامین

ثنا دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:28 ب.ظ http://rahecanada.blogfa.com

سلام
واقعا خسته نباشید
این مطلب و مطالبی از این دست برای ما که قراره در آینده نزدیک وارد کبک بشیم خیلی مفیده
ممنون

سلام
ممنونم
ارادتمند
رامین

. دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:41 ب.ظ http://.

سلام
چقدر طول کشید تا جواب مدیکالتون اومد ؟

سلام
جواب مدیکال رو که روز بعد میدند .
امروز که برید آزمایش و رادیولوژی فردا جواب اونها پیش دکتره و میرید و دکتر معاینه میکنه و جواب قطعی رو بهتون میده ! اگر بیماری خیلی خواصی مثل ایدز یا سارس ندارید نگرانش نباشید .
ارادتمند
رامین

هیوا دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:28 ب.ظ

سلام
خیلی اطلاعات خوبی داری
ممنون از اطلاعات
دعا کن که کار منم زود درست بشه که بیام

سلام هیوا خانم
بنده هم از شما متشکرم و دعا میکنم زودتر بیاید اینجا و بیاید پیش ما تورنتو !
ارادتمند
رامین

کامیار دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:32 ب.ظ http://kamixcanada.blogfa.com/

سلام رامین جان
امیدوارم که خوب و خوش باشی!
امان از دست این زبان فرانسه. راستی شنیدم غرب مونترال تقریباً بیشتر انگلیسی زبان هستند!؟ پس این همه دانشجوی اینترنشنال چطور می‌تونند اونجا رابطه برقرار کنند؟
نمی‌خوام وقتت رو زیاد بگیرم ولی می‌تونی یکی از دلایلی رو که از مونترال خوشت نیومده بگی؟ فقط زبانه یا چیز دیگه‌ای هم هست؟
درود

سلام کامیار جان
اینجا هیچ کس انگلیسی زبان نیست ولی انگلیسی هم صحبت میکنند . دانشجوهای بین المللی هم نمیتونند با جامعه در ارتباط باشند و فقط در حد خرید به انگلیسی حرف میزنند و درس و کارشون در دانشگاه انگلیسی زبانه !
یکی از دلایل زبانه . دلیل دیگه حجم عضیم سیاه و زرد پوستای سطح پایین در اینجا هست . چون در آفریقا زبان خیلی از کشورها فرانسه هست اونها به سادگی میان اینجا و اینجا پر از سیاه پوسته . دلیل دیگش نبود جامعه ایرانی فعال در اینجاست . دلیل دیگش ضعف اجتماعی در مقابل تورنتو هست و ....
ارادتمند
رامین

فریبا دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:42 ب.ظ

سلام رامین جان
از اینکه وقت میگذارید و پاسخ سوالهایم را میدهید خیییییییییییلی ممنونم . بهترینها را برای شما دوست عزیز آرزومندم .

سلام فریبا خانم
بنده هم از همراهی و همکاری و حمایت شما ممنون و متشکرم
ارادتمند
رامین

نیلوفر دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:22 ب.ظ http://www.neli-basi.blogfa.com

سلام رامین عزیز.مرسی از توضیحات خوب و عالیت.انشالله به سلامتی به تورنتو برید و بتونی اونجا زندگی جدید سرشار از شادی و موفقیت رو شروع کنی.
موفق باشی

سلام نیلوفر جان
ممنون و متشکرم
خیلی به بنده لطف میکنی که همیشه در صحنه ای !!!!
ارادتمند
رامین

مازیار دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:13 ب.ظ

باز هم سلام به رامین عزیز
اگه پرروگی نباشه ۲ تا سوال داشتم.
بر طبق تجربه شما برای زندگی در مونتریال ماهیانه چقدر باید پول هزینه کرد(برای ۲ نفر)آیا هزینه اجاره در مونتریال ارزون تر از جاهای دیگه است؟تغریبا چقدر میشه؟
وآیا با توجه به تجربیات شما می شه اونجا یه فرانچایز باز کرد(مثل مک دونالد یا سکند کافی یا ....)البته می دونم شما قوانین ش رو شاید ندونید.
ولی از دید شما این کار جواب می ده؟
از اینکه دفعه پیش جوابم را دادی خیلی مرسی.

سلام مازیار جان
پاسخت رو مختصر میدم .
برای دو نفر تقریبا با ماهی ۱۵۰۰-۲۰۰۰ دلار میشه یه زندگی خوب کرد .
فرانچیز هم اینجا سرمایه میخواد . جواب که میده ولی فکر نکنم به این سادگی و ارزونی بشه نمایندگی یک کمپانی معروف رو گرفت چون اونها خودشون هم کمسیون میگیرند .
ارادتمند
رامین

کارنو دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:35 ب.ظ http://kiev2montreal.blogspot.com/

رامین جان سلام ، خسته نباشید .امیدوارم همینطور پر انرژی ما رو از تجربیاتتون با خبر کنید. سوال من اینه که اون کمک هزینه ای که تو پست قبلی گفتید ماهی 250 دلاره ؟ یا هفته ای ؟

سلام کارنو جان
این کمک هزینه ماهیانست
ارادتمند
رامین

باران دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:44 ب.ظ http://www.baranincanada.blogfa.com

سلام ! باهاتون کاملا موافقم! مونترال و حتی کبک برای تفریح خوبه! تورنتو هم مثل تهران خودمونه ! من حدود ۱۰ ساله که تورنتو زندگی میکنم و فکر نمیکنم بتونم به جایی غیر از تورنتو زندگی کنم!

سلام باران خانم
ممنون از تایید حرف بنذه
ارادتمند
رامین

سپیده سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:31 ق.ظ http://se-pid.blogfa.com

سلام رامین جان
میخواستم در مورد مهاجرت باهات مشورت کنم .ولی ایدیت را ندیدم که از طریق چت صحبت کنیم.راستی وبلاگتو خیلی دوست دارم و امیدوارم هر جا که میری موفق باشی.منتظر جوابت هستم

سلام سپیده خانم
آیدی من هست : Ramincanada
هر موقع که آنلاین بودم در خدمتم
ارادتمند
رامین

سعید سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:36 ق.ظ

آقا رامین شما کارت پی آرتون اومده یا نه؟ (می خوام بدونم چقدر طول میکشه).

سلام
کارت اقامت من 15 روزه اومد ولی مثلا مال ÷درم هنوز بعد از حدود 1 ماه نیومده و این بسیار متغیره !
ارادتمند
رامین

سعید سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:12 ب.ظ

دکتر جان سلام

دمت گرم صبورانه جواب این همه ملت و می دی. ببین من سئوالم از این پاراگرافاست:

<بعد میرید باجه مهاجرت فدرال و برای کارت اقامت که بین همه مشترکه اقدام میکنید و یک سری هم سوال در مورد اینکه سابقه جنایی ندارید یا زندان نرفتید یا با مهاجرت مشکلی ندارید میپرسند !

بعد افسر مهاجرت فدرال بهتون میگه دوست دارید برید باجه مهاجرت کبک هم سری بزنید و وارد کبک بشید و در کبک اقامت کنید ؟! در این مرحله شما مختارید ! >


اگه من کبک لند کنم. نرم باجه کبک و پی آر م رو تورنتو درخواست بدم مشکلی پیش نمی یاد؟

آقا ما هم ارادت داریما

سلام سعید جان
پی آر رو باید باجه مهاجرت فدرال تقاضا داد و شما تا نرید باجه مهاجرت فدرال نمیتونی وارد کانادا بشی .
باجه مهاجرت کبک فقط اطلاعات میده و رفتن بهش دلخواهه !
ارادتمند
رامین

خسرو چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:42 ب.ظ

سلام رامین جان
یه سوال میگم روهم رفته و بطور کلی الان که حدود 1ماهه رفتی راضی هستی یا نه
میدونی میخوام بدونم این حسی که قبل از رفتن داشتی الان هم داری منظورم رضایت از مهاجرتته
مرسی

سلام خسرو جان
من خیلی راضیم ولی این در کل در بین مهاجرها غیرعادیه !
ارادتمند
رامین

جعفر چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:24 ب.ظ

سلام آقا رامین

ما دیگه سایت شما برای ما مرجع شده ممنون

راسنی آقا رامین من با چهار سر عائله اگه بیام مونترال می تونم با ۱۰۰۰۰ دلار یه سال رو بگذرونیم

شما با چهارسر عائله توی مونترال با ۱۰۰۰۰ دلار حداکثر میتونید سه یا شش ماه رو بگذرونید
ارادتمند
رامین

tara پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:36 ق.ظ

salam
mer30 az in ke vaght mizarin va har rooz baraye behbod weblogeton matlab jam avari mikonin va dar ekhtiyar ma mizarin
vaghean mamnoon

سلام تارا خانم
بنده هم ممنونم
ارادتمند
رامین

. جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:12 ب.ظ http://.

سلام .
منون از راهنماییات .
منظور من از اینکه پرسیدم مدیکالت کی اومد این بود که چه مدت طول کشید تا بعد از مراجعه به دکتر و پست کردن جواب آزمایشات برای فرانسه به شما گفتن بیایید پاسپورت هاتون را بیارید تا برای سفارت کانادا در سوریه بفرستند .

سلام
سه ماه بعد از فرستادن مدیکالها برای ما نامه ویزا اومد
ارادتمند
رامین

سمیرا جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:41 ب.ظ

سلام آقا رامین..من منتظر مدیکال هستم و مصاحبه کبک قبول شدم. مشخصه وضع کار توی تورنتو کاملا با مونترال فرق میکنه و ما هم دلمون میخواد بیایم اونجا. اما راستش را بخوای من با چند تا وکیل خبره اینجا مشورت کردم...میگن تو را به عنوان شهروند کبک پذیرفته اند و نظرشون هم این بوده که توی کبک کار کنی...اینه که جدیدا متوجه این ایرانی بازی ها شده اند و خیلی دارن سخت میگیرند و حتا دوستانی که الان موقع گرفتن پاسپورتشون بعد از سه سال رسیده هیستوری کامل سه سال گذشته مثل مراجعات به پزشک و جاهای دیگه توی کبک را از متقاضی میخوان..چون همه این موارد همونطور که میدونی بعد از سه سال و وقتی که میخوان پاسپورت کانادایی بهت بدن امکان داره تو فایلت ایجاد مشکل بکنه..به همین خاطر با وجود تمایل قلبی ام به موندن توی تورنتو فکر نکنم این ریسکو بکنم که جای دیگه زندگی کنم.. بازم اگه اطلاعات جدیدی داری خوشحال میشم از نظراتت مطلع بشم. ممنون از اطلاعات خوبی که در اختیار ما میگذاری.. با سپاس

سلام سمیرا خانم
هیچ فرقی توی کجا بودن برای سیتیزن بودن وجود نداره ولی باید در پنج سال گذشته از وقتی که تقاضای سیتیزن شدن میدید باید سه سال کامل در خاک کانادا بوده باشید و این رو فقط با پاسپورت و سابقه کارت پی آر چک میکنند .
شما برای پاسپورت کانادایی از دولت فدرال تقاضا میکنید و پاسپورت شما هیچ ربطی به دولت کبک نداره !
ارادتمند
رامین

کامیار شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:24 ب.ظ http://kamixcanada.blogfa.com

سلام رامین جان
خوبی؟ پست جدید چرا نمی‌دی؟
می‌خوام تو تایید حرفات بگم که اصلاً فرقی نمی‌کنه که کجا باشید و بعد از لندینگ و انجام امور مهاجرتی هر کجا دلتون بخواد می‌تونین برین. زین پس پروسه به عهده دولت فدرال هست و شما شهروند کانادا محسوب می‌شید و نه کبک و طبق قانون دولت فدرال هر شهروند کانادایی میتونه در هر کجا از خاک کانادا که دوست داره اقامت کنه. اینو وکیل من دوباره به من تاکید کرد. پس خیالتون راحت باشه و بهترین و درست‌ترین تصمیم رو بگیرید.
موفق باشید

متشکرم

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:41 ق.ظ

اقا اگه میشه بگو تو مصاحبه کبک فرانسه در چه حد میپرسن اگه گفته باشیم فرانسه مبتدی

نمیدونم
من از این یکی دقیقا خبر ندارم
ارادتمند
رامین

میترا جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:29 ب.ظ

باسلام


میخواستم ازتون بپرسم از فاصله فایل نامبر فدرال تا رسیدن فرمهای مدیکال حداکثر چقدر باید صبر کرد؟

حداکثری نداره
برای ما چهارسال شد

علی جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:16 ب.ظ

سلام
مااز بهمن پارسال که تو مصاحبه که قبول شدیم هنوز منتظر مدیکالیم به نظرت دیر نشده و کجا باید پیگیری کنیم
متشکر

سلام
تا اونجایی که من با سیسم مهاجرت کانادا آشنا هستم مشکلی نیست
میتونی از طریق ایمیل سفارت در سوریه یه پیگیری مختصر بکنی

شایان جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:30 ق.ظ

سلام دوست عزیز
من ازت راهنمایی میخوام . منتظر ویزام هستم ولی هنوز نمیدونم کجا بمونم و زندگی رو توکانادا شروع کنم دوست دارم راهنماییم کنید ؟

سلام
جانم شما باید در مورد شهرهای تورنتو و بازار کارهاش رو امکانات تحصیلی و مخارج زندگی درش اطلاعات کسب کنی و بعد با توجه به شرایط خودت تصمیم بگیری

مزدک شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:17 ب.ظ

سلام
کلا دمت گرم
همین
پست جدید بده مشعوفمان کن

سعیده یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:48 ب.ظ


سلام
من و شوهرم امسال می‌خواهیم اقدام کنیم. به نظرتون ما اگه وکیل بگیریم بهتره یا خودمون کاراشو انجام بدیم.نمی دونیم دقیقا باید از کجا شروع کنیم.می‌تونید یه مشاوره کلی بدید.به نظرتون این پروسه چقدر طول می کشه؟
پیشاپیش ممنون از راهنمایی

سلام
بهترین کار مشاوره با چند وکیل هس و بالاخره انتخاب یکی از اونها و شروع کردن با اونها
این پروسه نسب به شایطتون بین ده ماه تا چهار سال معمولا طول میکشه

پژمان چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:36 ق.ظ

با سلام
عزیز جان امروز بطور اتفاقی وقتی داشتم سرچ میکردم که مونترال بهتره یا تورنتو وبلاگ شما رو پیدا کردم.
راستش من و همسرم هم منتظر مدیکالمون هستیم.
چند تا نکته برای رفتن به تورنتو نگرانم کرده:
1-آیا با توجه به اینکه ما مهاجر کبک هستیم برای کار تخصصی تو تورنتو به مشکل بر میخوریم یا نه؟
2-از بابت سیتی زن شیپی به مشکل میخوریم یا نه؟
3-اطلاع داری کار تخصصی تو مونترال وضع بهتری داره یا تورونتو(برای من که بطور مثال شبکه کار میکنم)
4-موقع ورود به فرودگاه مونترال چه نکات ضروری رو باید رعایت کنیم که بعداً به مشکل نخوریم؟

پیشاپیش متشکرم

سلام
1- نه
2- نه
3- هر دو به یک صورته ... تورنتو شهر بزرگتریه پس فرصتهای بیشری توش هست ... یکی از دوستان من به محض ورود به کانادا توی مونترال یک کار عالی در رابطه با شبکه پیدا کرد
4- یک پست در موردش مینویسم
منم ممنونم

رامتین شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:01 ق.ظ

من لیسانس مترجمی زبان دارم فرانسه هم یکم میدونم. اگر مثلا فردا اقدام کنم واسه کبک چه مدت زمان طول میکشد هر مرحله :file number , interview , medical and visa ممنونم ازت پیشاپیش

خبر از زمانهای جدید ندارم

مجید یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 ب.ظ

سلام آقا رامین
من تازه با این وبلاگ آشنا شدم و منبعد تمامی مطالب رو دنبال خواهم کرد

از برخی افراد شنیدم که تو مونترآل یه کار معمولی حدوداٌ ۷-۸ ساعت یا حداکثر ۱۰ ساعت در هفته است و هر ساعت هم حدود ۷ تا ۱۰ دلاره ... شما اینو تایید می کنید؟

آیا می شه بگید اونجا می شه با کار کردن جوری زندگی کرد که به پول فرستادن از ایران نیازی نباشه

ممنون که وقت می ذاری
ارادتمند
مجید

سلام
اشتباهه
ساعت کار میتونه از 4 ساعت در هفته تا 42 ساعت در هفته بصورت استاندارد باشه
حداقل حقوق برای کار قانونی هم از 10.25$ دلار کانادا برای امسال هست
اگر سعیتون رو بکنید میتونید حتی سه ماه بعد از رسیدنتون کاری پیدا کنید که راحت تمامی مخارجتون رو پوشش بده

آزاده یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ب.ظ

سلام آقا رامین گل
جداً ازت تشکر میکنم که انقد صبوری و جواب همه رو با متانت میدی
من تازه الان میخوام کارامو کنم و وکیل بگیرم که بیام کبک، امیدوارم همه کارام به موقع انجام بشه.
من میتونم از شما خواهش کنم ایمیل شخصیتونو بهم بدید که برای راهنمایی و ارتباط بیشتر با شما در تماس باشم.
اینجا تو ایران هیچ کس آدمو راهنمایی نمی کنه و اگرم کنه غلط راهنمایی می کنه، به عنوان فردی که از اینجا رفتی و زندگی موفقی داری بهت تبریک می گم و امیدوارم همیشه شاد و پیروز باشی عزیزم.

سلام
اینم ایمیل شخصی بنده : ramincanada@yahoo.com

سلماز پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:06 ق.ظ

سلام

من با توجه به حرفای ضد و نقیض الان واقعا نمی دونم چی درسته چی غلطه من ار طریق تیروی کار برای کبک اقدام کردم و الان منتظر ویزام هستم تا جای که می دونم بهتره لندیگ توی کبک باشه و اونجا می خواهم ادرس یکی از دوستام را برای کارت اقامت بدم و برم تورنتو فکر میکنید به مشکل بر می خورم برای گرفتم پاس کانادایی ؟

خیلی ممنونم

نه

Parisan پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 ق.ظ http://pariisan.blogfa.com

Dar ghavanin jadid 4 sal az 6 sal ro bayad dar khak canada bashand ta eghamat begirand

ممنون
اصلاح کردم

Kasra سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 08:47 ق.ظ

سلام مرسی از وبلاگتون
من دانشجوی پزشکی هستم میخام برای زندگی بیام کانادا
زبانم خوبه ولی مدرک ندارم، میخام بدونم:
١: اوضاع حقوق اونجا چطوره
٢:سیتی زن شیپم چقد میکشه

اوضاع حقوق خوبه
سیتیزن شیپ سه تا شش سال طول داره

روح الله شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:21 ب.ظ

با سلام
رامین جان ممنون از اینکه وقت میزاری من برای کبک میخوام تازه اقدام کنم برای رشته عمران کجا بهتره کبک یا تورنتو و اگه بخوام خودم دفتر بزنم مجوز دفتر به مهاجرها بعد چند وقت میدن و زبان فرانسه خیلی ضعیفم به نظرت بر به مشکل نمیخورم از نظر سرما کجاش بشتر سرده تورنتو یا کبک ممنون

هوای هر دو شبیه
ولی من فکر کنم شما اصلا در این مورد تحقیق نکردید وگرنه شما با مدرکتون به راحتی نمیتونید دفتر بزنید و نیاز به بروز کردن دانشتون دارید

روح الله شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:29 ب.ظ

اقا رامین برای ورود به خاک کانادا برای 6ماه زندگی برای کل هزینه های دونفر حداقل چقدر لازمه ممنون و حداقل پول برای ورود به خاک کانادا از نظر دولت کانادا چه مبلغی است

من میگم بیست تا سی هزار دلار

ehsan یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 11:11 ب.ظ

سلام اقا رامین
خسته نباشید.میخواستم ببینم داشتن هپاتیت ب مانع از مهاجرت و گرفتن کارت اقامت میشه؟

نمیدونم
ولی اگر اومدید نمیتونن بخاطر داشتن بیماری بهتون اقامت ندن

محمد شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 04:09 ب.ظ

سلام به آقا رامین عزیز واقعا ازتون ممنون که صبورانه پاسخ همه دوستان رو میدید که سؤالاتشون بیشترش مشترک هست و پاسخ شما به من هم کمک میکنه م

نوکرم

عباس دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 11:36 ب.ظ

سلام آقا رامین. می خواستم بدونم اونجا مدرک مهندسی ما رو قبول دارن برای جذب به بازار کار اگر نه می شه اونجا تطبیق واحد کرد تا بامدرک به روز شده کار کرد. حین کار کردن اصلا می تحصیلات دانشگاهی رو هم ادامه بدی.
ممنون از راهنماییت

بله

مریم دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 11:43 ب.ظ

سلام
یه سوال داشتم،برای مهاجرت به کانادا -کبک باید حتما زبان فرانسه بلد باشم؟؟؟اگر نه زبان انگلیسی باید در چه حدی باشه؟
ممنون

باید فرانسه بلد بود

امین پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 10:24 ق.ظ

سلام
من مهندس شیمی هستم 15سال سابقه کار دارم تو صنعت نفت وگاز اگه برم دنبال یادگیری زبان فرانسه توکبک کار گیرم میاد؟
ممنون

نمیدونم
سایتهای کاریابی رو چک کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد