خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

مراحل آزمایشات مدیکال

سلام 

به درخواست یکی از دوستان براتون مراحل ازمایسات مدیکال رو توضیح میدم . 

در نخست صبر میکنید تا نامه مدیکالتون بیاد . در این نامه به شما یک پزشک و یک آزمایشگاه و یک رادیولوژی معتبر و معتمد سفارت کانادا در شهرتون معرفی کردند که شما باید با اونها تلفنی هماهنگ کنید و برید اونجا . 

اول میرید آزمایشگاه . اینجا یک آزمایش خون و یک ازمایش ادرار ازتون میگیرند . آزمایش خون برای تایید اینه که شما بیماری های لاعلاج یا صعب العلاج مثل ایدر (AIDS - HIV) ندارید و ازمایش ادرار برای اینه که بفهمند شما اعتیاد (Addiction) ندارید و هر دو هم بصورت معمول گرفته میشه و هیچ فرقی نداره (برای من فرق داشت چون بعد از 12 سال آزمایش خون میدادم و خیلی میترسیدم ولی بالاخره دادم و زیر آزمایش هم نمردم ) 

آخر کار هم یکی یک امضا زیر فرمهای مربوطه ازتون میگیرند . 

بعد میرید رادیولوپی ... خیلی ساده یک عکس از قفسه سینه ازتون میگیرند . اونجا هم دوباره جریان امضا تکرار میشه .  

یک چیزی که هست اینه که امضا هایی که از اول ÷روسه تا اینجا کردید همه باید یکی باشه . این رو به این خاطر میگم که اول کار بنده امضام فارسی بود و هنوز که هنوزه نتونستم به انگلیسی تبدیلش کنم چون باید تطابق داشته باشه . 

روز بعد خود ازمایشگاه و رادیولوژی برگه های مربوطه رو میفرستند برای دکتر . شما هم از دکتر یک وقت میگیرید میرید پیشش .  

اونجا قد و وزن و سلامت چشمتون رو اندازه میگیرند و بعد یک فرم میدند که بیماری هایی رو که داشتید یا دارید رو مشخص کنید ( حال پرسشنامه داره که فقط تیک باید بزنید ) و بعد دکتر سه سوته فشار خون و صدای قلبتون رو میشنوه . دوباره امضا (چقدر ما مهم شدیم که اینقدر باید امضا بدیم ) و بعد هم خودشون گزارش کامل رو میفرستند سفارت . 

بعد از چند وقت هم ویزاتون میاد که داستانش جداست . 

یک نکته ای که هست این بود که برای ما بعد از دو هفته از مدیکال یک نامه از سفارت اومد که نظرمون رو درباره دکتر خواسته بود . ا هم کامل و بدون جا انداختن جزئیات همه چیز رو نوشتیم و پست کردیم . 

 سوالی بود بفرمایید !

فعلا باید برم !!! 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارادتمند 

رامین 

نظرات 31 + ارسال نظر
شاهین دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:26 ق.ظ http://www.3marholor.blogfa.com

سلام
اکثر افرادی که از ایران به کانادا مهاجرت می کنند دارای تحصیلات دانشگاهی خوبی هستند یا از نظر مالی وضعشان خیلی خوب است در نتیجه تصور بر این است که کانادا کشوری باشد که سطح بهداشت و سلامت آنجا عالی باشد اما گزارش آنفولازا خوکی این مطلب را تائید نمی کند نظر شما چیست؟
موفق باشید

سلام شاهین عزیز
اینجا سطح بهداشت بسیار بالاست و مشکلی وجود ندارد .
بنده اظهار نظر نمیکنم ولی در این یک ماه هیچ گونه علامتی از آنفولانزای خوکی در اینجا ندیدم .
تنها چیزی که کمی انسان رو به شک مینداخت این بود که در بدو ورود از مسافرین خواسته میشد چیزهایی که میتونه آفت و بیماری رو همراه داشته باشه مثل حیوانات و اجزای بدن اونها و گیاهان رو با خودشون وارد نکنند و اونها رو در سطل های مخصوص بگذارند .
ارادتمند
رامین

هستی دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:29 ق.ظ http://goddess-note.blogfa.com/

رامین جان الان که اونجایی نظرت درباره کانادا چیه، همون طور که تصور می کردی هست یا نه، برای کار اقدام کردین؟ یا برای تحصیل؟ اگه بیشتر در مورد زندگی روزمره اونجا بگی خیلی خوبه، مرسی

سلام هستی جون
نظرم که خیلی مثبته ولی دو نکته هست :
۱- من هنوز به اون حد وارد اجتماع نشدم و فقط در حد خرید و گردش و کارهای اداری با جامعه ارتباط دارم .
۲- من کلا با بقیه فرق داشتم چون من اصلا ناراحت نشدم از دوری وطن و فقط توی هواپیما غم گرفت .
البته خیلی از دوستان هستم که دلتنگشون هستم ولی اصلا افسردگی (Home Sick) نگرفتم .
ارادتمند
رامین

کیان دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:47 ق.ظ

سلام رامین جان
تا مدیکالشو گفتی دقیقا مثل مال ما بود اگه میشه بعدشم بگو که ما پشت این یکی دروازه اش ۵٬۶ ماهی هست که گیر کردیم

سلام کیا جان
در اولین فرصت عرض میکنم .
ارادتمند
رامین

سارا دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:04 ب.ظ

سلام مطالب بسیار کامل هستند راجع به مصاحبه آیا سوال تخصصی راجع به کار میپرسن یا نه؟؟؟؟؟؟؟
باز هم ممنون

سلام سارا خانم
بنده منظورتون رو دقیقا نفهمیدم ولی اگر منظورتون مثلا سوالهای تخصصی درسی مثل سوالات امتحانی دانشگاه هست باید بگم که خیر ولی اگر منظور دیگه ای دارید بفرمایید تا توضیح بدم .
ارادتمند
رامین

ثنا دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:18 ب.ظ http://rahecanada.blogfa.com

سلام
شما که اصفهان بودید ممکنه آدرس دکتر ؛ آزمایشگاه و رادیولوژی که رفتید را بنویسید
ممنون

سلام ثنای عزیز
بنده آدرس دقیقی یادم نیست و مدرکی هم در دست ندارم که ارائه کنم ولی بصورت ضمنی میتونم عرض کنم .
آزمایشگاه البرز : چهارراه حکیم نظامی - اول خیابان حکیم نظامی
رادیولوژی ... : خیابان فردوسی - نرسیده به چهاراره فلسطین
دکتر ... : سه راه نظر
ارادتمند
رامین

مریم-یادگار سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:58 ق.ظ http://maryam-yadegar.blogspot.com

می خواستم با اجازه لینک وبلاگتونو بزارم. به بنده سر بزنید خیلی خوشحال میشم.
http://maryam-yadegar.blogspot.com

سلام مریم خانم
ممنون که بنده رو لینک کردید و به بنده لطف کردید .
بنده هم با اجازتون وبلاگتون رو لینک کردم
ارادتمند
رامین

کامیار سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:13 ق.ظ http://kamixcanada.blogfa.com/

سلام رامین جان. من هم وبلاگی جدید را شروع کردم که داستان طولانی مهاجرت خودمو بنویسم. من شما را لینک کردم. وقت کردی سری هم به من بزن.
درود

سلام کامیار جان
ممنون که من رو لینک کردی
بنده هم شما رو لینک کردم
ارادتمند
رامین

مروارید چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:05 ق.ظ

سلام رامین جان
من وبلاگ شما را تازه خواندم.وبلاگ خوبی داری وخیلی خوب و با حوصله جواب نظرها را میدی.رامین جان من متوجه نشدم که شما از چه طریق به کانادا رفتید از طریق مهاجرت یا از طریق ویزای توریستی یا دانشجویی؟از هر طریق رفتید می توانید برای من توضیح دهید.ایا پول زیادی می خواهد؟شما امتحان ایلز هم دادید؟ودر اخر اگر از طریق وکیل رفتید می توانید یک وکیل خوب معرفی کنید.مرسی ببخشید که طولانی شد.منتظر جوابتون هستم

سلام مروارید خانم
اولا از تعریفاتون ممنونم
در ضمن من از طریق مهاجرت و همراه با خانواده اومدم .
ما به ازای هر نفر ۱۰۰۰۰ دلار کانادا همراهمون آوردیم . ولی برای دانشجوها ویشه با ماهی ۶۰۰-۷۰۰ دلار هم گذران زندگی کرد که این به علاوه هزینه دانشگاه میشه .
ما چون مهاجر استان کبک بودیم باید زبان فرانسه بلد میبودیم که چون اون موقع من زیر مجموعه پدر و مادرم بودم من احتیاج به مدرک زبان نداشتم ولی پدر و مادرم مدرک زبانی نه در حد آیلتس ولی در حد دانش جوی زبان مبتدی گرفتند که به همراه دیگر مدارک در قبول شدنمون خیلی مهم بود .
ما از طریق مشاور مهاجرتی عالم رایزن ( اصفهان - چهارراه نظر ) اومدیم ولی شما اگر بخواید از طریق ویزای تحصیلی بیاید میتونید با دانشگاه تماس بگیرید و نمرات و مدارکی که میخواند رو براشون بفرستیئ و نمه پذیرش ازشون بگیرید .
بعد هم با همون نامه پذیرش ویزا بگیرید .
اگر سوال دیگری بود در خدمتم
اگر صلاح دونستید دفعه دیگه تحصیلات و رشته و وضعیت تاهل و ... رو برام بفرستید تا بهتر کمکتون کنم .
شما میتونید آنلاین با آیدی یاهو من که در وبلاگ هست هم در ارتباط باشید
ارادتمند
رامین

. چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:12 ق.ظ http://.

سلام .
آیا از ایران حساب بانکی باز کردی یا رفتی کبک باز کردی ؟ از گمرک ایران اجازه خروج بیش از 5000 تا را نداری !!
تو گفتی کبک آشنا داشتی . اونها چه نوع حسابی دارند ؟ در کدام بانک .
سایتی میشناسی بشه آئین نامه راهنمایی رانندگی را مجانی دانلود کرد ؟

سلام
ما اینجا حساب باز کردیم .
فکر نکنم چون باید بیش از اینها همراه مسافرن باشه !
من توی کبک آشنایی ندارم ... کاملا تکذیب میکنم .
سایت واسه آیین نامه هم نمیشنناسم .
ارادتمند
رامین

کامیار چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:16 ق.ظ

سلام رامین جان خوبی ؟ این مرحله ی رادیولوژی و عکس از قفسه سینه دیگه چه صیغه ایه ؟ اگه میخوان ریه رو چک کنند چرا پیش متخصص ریه نمی فرستند ؟
اگه در زمان اومدن مدیکال توی یه شهر دیگه باشی میتونی به پزشک معتمد دیگری مراجعه کنی ؟ با تشکر

سلام کامیار جان
متاسفانه بنده برای اظهار نظر در مورد عکس رادیولوژی و کاربردش صلاحیت علمی ندارم .
برای مدیکال هم باید حتما توی شهری که اقامت داری دکتر بری ! اگر خیلی ضروریه جای دیگه ازمایش بدید از وکیلتون بپرسید .
ارادتمند
رامین

کامیار چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:14 ب.ظ http://kamixcanada.blogfa.com

سلام رامین جان
درباره سوال دوست همنامم باید بگم اصلاً لزومی نداره اگر در شهری هستید در همان شهر دکتر برید و صرفاً جهت تسهیل کار متقاضیان هست که در چند شهر بزرگ ایران پزشک داریم ولی من دوستان زیادی داشتم که به تهران برای معاینات آمده‌اند.
درباره رادیولوژی هم هدف مشاهده ریه است و قصد معالجه و یا درمان ندارند تا پیش دکتر متخصص بفرستند. در صورت مشکل در ریه دکتر تنها مشاهداتش را می‌نویسد و پس از ارجاع به سفارت آنها تصمیم می‌گیرند که آیا شما نیاز به معاینه و آزمایشات بیشتر دارید و یا خیر و آنگاه شما را به متخصص ارجاع می‌دهند. تاکید می‌کنم دکتر سفارت تنها مشاهداتش را می‌نویسد.
موفق باشید

سلام کامیار عزیز
از توضیحاتتون ممنونم
ارادتمند
رامین

مروارید چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:49 ب.ظ

مرسی رامین جان از جواب کامل وخوبت.پس تو خیلی خوش شانسی که از طریق پدر و مادرت رفتی .ولی من متاهلم و هیچکدوممون فرانسه بلد نیستیم.پس امیدی به اومدن کبک نیست.شوهرم فوق لیسانس صنایع است.و من لیسانس زبان.برای مهاجرت هم باید ایلز بدیم.که فعلا امادگیشونداره. راستی من ایدی شما را در وبلاگتون ندیدم.

سلام مروارید خانم
شرایط اونقدر که فکر میکنید هم بغرنج نیست . چند تا پیشنهاد براتون دارم که میتونید روش فکر کنید :
۱- شما میتونید خودتون فرد اصلی (Main) باشید چون در زبان انگلیسی مهارت دارید .
2- شما میتونید در عرض 1-2 سال در حد بالایی زبان فرانسه رو هر دو یاد بگیرید . البته چون پروسه مهاجرت هم طول میکشه میتونید از همین الان اقدام کنید و تا وقت مصاحبه زبان فرانسه رو یاد بگیرید .
3- میتونید اگر سرمایه کافی دارید (فکر کنم حدود 400000 دلار) از طریق روش سرمایه گذاری بیاید که هیچ نیازی به زبان نداره .
4- اگر دوست دارید ادامه تحصیل بدید میتونید ویزای تحصیلی بگیرید و ضمن تحصیل برای اقامتتون هم اقدام کنید . به افرادی که در کانادا تحصیل کردند یا میکنند راحت تر اقامت داده میشه و این یکی از امتیازاته !
5- بنده از وضعیت شغلی همسر گرامتون بی خبرم ولی اگر امکانش وجود داره میتونید ز طریق گرفتن دعوت به کار از یک شرکت کانادایی برای شوهرتون اقدام کید .
ارادتمند
رامین

سعید چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:18 ب.ظ

سلام
خوبی دکتر؟

سلام سعید جان
ممنونم ولی چرا دکتر ؟! شما از کجا لقب دکتر رو برای من انتخاب کردی ؟!
ارادتمند
رامین

reza پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:19 ق.ظ

salam
lotfan agar mishe dar morede kelase zabane farance baraye taze varedha ye tozihe kamel bedid.masalan cheghadr pool midan,ta key pool midan,modate entezaresh cheghadre va az in ghabil.mamnoonam

سلام رضا جان
چشم
ارادتمند
رامین

سوسن پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:25 ق.ظ

سلام رامین جان

چرا دیگه پست نمی ذاری من هر روز به امید دیدن مطالب تو کامپیوتر رو روشن می کنم

سلام سوسن خانم
اولا ببخشید چند روزی بود مطلب برای نوشتن نداشتم
در ضمن لطف کنید و به من لطف کنید هم با نظراتتون من رو همراهی کنید و هم موضوع پیشنهاد بدید !
ممنون میشم
ارادتمند
رامین

سعید پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:50 ب.ظ

۱- بچه درس خون می زنی
۲- این پستت پزشکی می زد
۳- همیتجوری دیگه. یه اصطلاح یا شوخی

سلام سعید عزیز
کاملا قانع شدم .
ممنونم
ارادتمند
رامین

احمد چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:52 ق.ظ

salam, agha mamnun az webloget va inke mibinam javaba ro kheili ba hosele midi. man emruz miram medical begiram. bara PhD miam Montreal. amma alan ke bara blit raftam migan (rahnamaha dar marakeze forush) ke chon danshjuii baiad return ticket begiri. vali gerune. age single begiram gir midan? shoma ham return gerefti? merc az vaghti ke mizari ta javab bedi

سلام
بنده ویزای اقامت دائم داشتم نه ویزای تحصیلی
ارادتمند
رامین

مژگان چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:28 ق.ظ

با سلام و خسته نباشی من امروز وب شما را دیدم چیزی که باعث شد مزاحم شما بشم این بود که از طریق آقای عالم زاده اقدام کرده بودید. ما هم اقدام کردیم ولی هنوز اول راهیم می خواستم زحمت کشیده زمانی که کلا منتظر بودید را بنویسید و یک سوال دیگه اینکه آیا راهی برای اطمینان از باز شدن فایل هست یا خیر؟ و از زمانی که قرارداد را بستید چه زمانی طول کشید تا زمان مصاحبه را اطلاع دادند ؟ از لطفتان ممنون با تشکر مژگان

سلام مژگان خانم
اولا بهتره با مسنجر با من تماس بگیرید !
ما در کل حدود ۶ سال از اقدام تا آمودنمون طول کشید که احتمالا برای شما کمتره !
بهتره شماره فایلتون رو از آقای عالم زاده بگیرید و توی سایت خود اداره مهاجرت چک کنید !
زمان مصاحبه برای ما حدود ۲ سال طول کشید که برای شم کمتره ! در ضمن اینکه میتونید عقب بندازید اگر میخواید !
ارادتمند
رامین

مژگان چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:19 ق.ظ

سلام آقا رامین
اول از همه از لطفتان ممنون که همه را توضیح دادید. راستش ما حدود 6 ماهه از بستن قراردادمون می گذره و سه ماهی میشه که گفتند فایلتون باز شده ولی هیچ شماره فایلی یا مشخصاتی بهمون نمی دند اینه که کمی ناراحت هستم بخاطر همین می خواستم بدونم شرایط شما هم همینطور بوده یا خیر؟ خیلی دوست دارم بدونم از راهی دیگه میتونم گفته های اونا را پیگیری کنم و از گفته هاشون مطمئن شم؟ ممنون از راهنمائیتون.

سلام
نه
ما اول خودمون اقدام کردیم و بعد کارها رو دادیم دست عالم رایزن برای همین خودمون از همه چیزمون خبر داشتیم !
ارادتمند
رامین

mena دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:07 ب.ظ

سلام
وبلاگ جالبی دارید من تازه دارم مدارک م رو برای استان کبک می فرستم ولی چیزی در مورد شهر کبک و شهر مونترال و اینکه کدوم بهتر یا اینکه انتخاب کدوم یکی در پذیرش و نظر افسر کمک می کنه یا نه نمی دونم ممنون اگه راهنمایی کنی
یه سوال دیگه؟ من فرانسه رو در حد متوسط هستم اما دارم ادامه میدم تاییده ای هم که سطح فرانسه من رو مشخص می کنه پیوست مدارکم هست مشکلی که ایجاد نمی کنه ؟ اگه تجربهای دارید بگید ممنون می شم

سلام سرکار خانم
معمولا برای ورودی در استان کبک (اگر اصرار به رفتن لبه کبک دارید) شهر مونترال رو انتخاب میکنند و اقلا سال اول رو در اونجا اقام میکنند ولی از نظر قانونی شما هیچ محدودیت مکانی برای اقامت در سراسر کانادا ندارید . بنده در مورد اثر شهر مورد انتخاب در نظر کارمند سفارت (نه افسر) ندارم .
سطح فرانسه هر چه بالاتر باشه بهتره ولی اقلا سطح A1 و ترجیحا سطح A2 برای متقاضی اصلی مهاجر لازمه . سطح زبان انگلیسی هم بی تاثیر نیست.
ارادتمند
رامین

parastoo شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:11 ق.ظ

سلام. واقعا ممنون از این اطلاعات عالی . میشه بعد از مدیکالشم توضیخ بدید جون ما اینجا گیر کردیم. چقدر طول میکشه؟

azadeh شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:57 ب.ظ

Salam aya shoma az mohajerat razi hastin?mano hamsaram medikalemoon amade.nemidoonim vaghti miaim.kolan.zendegio jaam konim ya biaimo bargardimalbate bache do saleham darim.agar rahnamaee konin mamnoonam.yekiham darmorede kar.hamsaram mohandese omranan.aya onja lar hast ya mesle iran parti moshkel.haro faghat hal mikone?

سلام
بنده که از مهاجرت راضیم
کار هم هست، فقط اول باید مدارک و مهارتهاشون رو طبق معیارهای اینجا به روز کنند.
خوش به حال بچتون که از این سن میاد اینجا

زهره پنج‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:55 ق.ظ

سلام. می خواستم ببینم گروه خونی تو آزمایش لحاظ می شه. خیلی برام مهمه لطفا جوابو به ایملیم بفرستید. خواهش می کنم

سلام
آخه پدرت خوب، مادرت خوب، این سوال چیه؟!
یعنی مثلا برگردن بگن ما فقط گروه خونی O+ رو راه میدیم تو کانادا! شما اگر AB هستی ما به شما در کانادا نیازی نداریم؟!!
نه، من تا حالا نشنیدم گروه خونی توی آزمایش براشون مهم باشه!

شراره یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:04 ب.ظ

سلام من سرطان داشتم میخواستم بدونم منو تایید میکنن یا نه؟
با تشکر

نمیدونم
انلاین چک کنید و باهاشون با ایمیل تماس بگیرید

رامتین شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 08:58 ق.ظ

ممنون از صداقت شما وحوصله در پاسخها

محمد یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 04:44 ب.ظ

سلام دکتر جان عذر میخوام بنده به جهت اینکه مدتی ایت تحت زرمان مصرف مواد مهدر هستم خواستم ازتون سوال کنم ایا راهی هست که ازمایش اعتیاد و بواسطه عوامل بیمارستان یا دکتر معتمد سفرت برعکس به سفارت اعلام بشه چراکه پروسه درمان اعتیاد من ٨ ماه دیگر ادامه دارد و من زمان کافی برای انجام ازمایشهام و تا اون موقع ندارم چراکه باید تا نهایتا یکهفته اینده برم برای انجام ازمایش مدیکال و همسرم هم در کانادا منتظر انجام کارهای من هستش لطفا اگر راهی و میتونید به بنده معرفی کنید ممنون میشم باتشکر

بی خبرم
مطمئنا با تقلب کارتون خراب میشه

علی اکبر سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 04:11 ب.ظ

باسلام و ممنون از وبلاگ خوبتون،من از بچه گی تو آزمایشام هپاتیت ب مثب داشتم البته غیر فعال،میخواستم بدونم تو آزمایشات مهاجرت یا گرین کارت امریکا این نوع آزمایش برام مشکل ساز میشه؟باسپاس.

نمیدونم

نگار یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 12:59 ب.ظ

سلام
وقت بخیر
میشه بگید کسانی که هیچ آشنایی در کبک ندارند بعد از ورود چطوری آدرس بدهند برای ارسال کارت اقامت؟

سلام
آدرس محل اسکان موقتتون رو میدید

مریم چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 01:18 ق.ظ

سلام
اگر لطف کنید بفرمایید پروسه ی فایل نامبرفدرال تا مدیکال چقدر طول می کشد ؟من از طریق کارآفرینی کبک اقدام کرده ام و تازه فایل نامبر فدرالم اومده من پسرم16 و دخترم 13 سالشه آیا تا سال دیگه مدیکالهامون میاد و بهترین کاری که من در اینجا برای ورودشان میتونم بکنم چیه ؟

نمیدونم

منصور جمعه 8 دی‌ماه سال 1396 ساعت 12:46 ب.ظ

سلام برای انجام آزمایشات مدیکال دکتر کارت پایان خدمتم میبینه ؟ چون من معافیت پزشکی با پول گفتم الان نمیدونم برم پیش دکتر چی میشه ممنون میشم راهنمایی کنید

خیر
ربطی نداره

F.A سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 04:15 ب.ظ

سلام ببخشید آیا میشه در مدیکال تقلب هم کرد



مثلا در کفشمان کاغذ بگذاریم تا قدمان به حد نصاب برسد؟؟؟؟؟؟

فکر نکنم مدیکال کانادا حد و حدودی برای قد داشته باشه
کلا تقلب کنید به ضررتونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد