خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

تولد ملکه مبارک

سلام 

امروز تولد ملکه بریتانیای کبیر و چون بصورت تشریفاتی کانادا هم جزو امپراطوری بریتانیا محسوب میشه و ملکه انگلستان فرمانروای اینجا هم بحساب میاد اینجا هم جشنه ! 

خبرش رو دارم که توی تورنتو خیلی خیلی جشن و پایکوبیه ولی اینجا توی مونترال نمیدونم ... هنوز نرفتم بیرون ولی احتمالا ظهر و بعد از ظهر میرم یه سری مرکز شهر ببینم چه خبره !!! 

راستی یه نکته ای که من تازه فهمیدم و خیلی جالبه  : 

تمام قوهای گردن دراز کانادا جزو اموال ملکه هستند .  

Queen Elizabeth II Art Print 

 

Queen Elizabeth II 

 

   

Queen Elizabeth II Art Print 

 

ارادتمند 

رامین

نظرات 6 + ارسال نظر
پارسین دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:30 ب.ظ

رامین جان خوشحالم که به کانادا رسیدی
من هم سال دیگر باید به کانادا برسم
دعا کن زودتر درست بشود

سلام پارسین عزیز
ممنون از لطفت
ارادتمند
رامین

شیوا سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:31 ق.ظ http://sunnygirl66.blogfa.com

سلام گلم...خوش میگذره؟ پس بالاخره رفتی!!!! گاهی میگم خوشا ..........ولش کن! سیاسی اش نکنم.
منم آپم خواستی یه سر بهم بزن

سلام شیوا جون
بنده که مرتب به شما سر میزنم !
الان هم بهتون سر زدم
ارادتمند
رامین

نازی سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:50 ق.ظ

سلام رامین عزیز
اولا که همه مطالب عالی هستن ، از اینکه خودمونی و راحت می‌نویسی ممنونم ، راستی اوضاع اقتصادی چطوره؟ می‌دونم تازه رسیدی و یه کم برای این تجزیه و تحلیل‌ها زوده ولی اگه در همین نگاه اول بازم وضع اقتصادی قابل تشخیصه برامون بنویس .بیشتر می‌خوام از وضعیت کاری اونجا اگه اطلاعاتی داری مارو هم در جریان بذاری . خیلی لطف داری .امیدوارم همه چی بر وفق مرادت باشه .

سلام نازی خانم
اولا به قول خودتون تازه رسیدم و اطلاعاتم کمه ولی اینجا زیاد خبری از بیکاری یا گرونی نیست و بیشتر هم همه حراج کردند و جنسها زیر قیمته !
تنها نکته قابل توجه اینه که اینجا بیشتر ساختمانها رو برای اجاره گذاشتند !
ارادتمند
رامین

حامد سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:36 ب.ظ

سلام
خدا را شکر که روبه راهی.
اگه اطلاعاتی راجب به قیمتهای اجاره کنونی پیدا کردی خوشحال میشم که استفاده کنم.
پاینده باشید.

سلام حامد جان
شما میتونید برای اطلاع از قیمت اجاره ها به سایت کی جی جی که در لینک ها هست مراجعه کنید !
ارادتمند
رامین

نیلوفر سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:39 ب.ظ http://www.neli-basi.blogfa.com

رامین جان سلام.
الان کدوم قسمت مونترال هستید؟به نظر شما می شه بعد از رسیدن به مونترال به هفته تو هتل موند و شرایطو بررسی کرد بعد اپارتمان اجاره کرد؟

سلام نیلو خانم
این تزی که شما دادید بصورت نظری قابل اجراست ولی شما میتونید بجای هتل یه آپارتمان دوهفته اجاره کنید و آدرسش رو هم روی Google Earth چک کنید چون خیلی کمتر میشه !
برای تصمیم گیری بهتر میتونید هم برید توی سایت نیازمندی های مونترال که در لینکها هست و هم برید تیو سایت هتل های مونترال و قیمت ها و شرایطش رو با هم مقایسه کنید !
ارادتمند
رامین

بهشت چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:58 ق.ظ http://nochagh.blogsky.com

اینکه یک جوان این قدر با دقت بنویسه جالبه چون به احتمال قوی پسرم خواهد اومد اونجا لطف کن با گذاشتن یک کامنت ارتباط منو با خودت بر قرار کن مبدا آدرس وبت را گم کنم

سلام خانم بهشت
خیلی خیلی از وبلاگتون فیض بردم .
دوست دارم باهاتون با ایمیل در ارتباط باشم !
ارادتمند
رامین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد