خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

عکس و فیلم کانادا

سلام  

چند تا فیلم هست که براتون میگذارم . 

 

اینم یک فیلم از اتوبان متروپولیتن : 

 

 

اینم یک فیلم از یک پرواز به مقصد مونترال که چون فرودگاه نزدیک شهر در ارتفاع پایین پرواز میکنه : 

  

 

 دنبالشم یه کلیپ هم از سنجابهای اینجا بگیرم براتون بفرستم !!!!

 

ارادتمند 

رامین

نظرات 2 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:21 ب.ظ

سلام . هیچ فیلم یا عکسی در این قسمت نیست

برای من هست

Mahtab سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:33 ب.ظ

سلام
من امروز به صورت اتفاقی وبلاگ شمارو پیدا کردم و از ساعت 7 بعدازظهر تا 11:25 دقیقه مشغول خوندن بودم و تا این پست جلو اومدم.وبلاگتون خیلی خوب و مفید بود و منو در زمینه فرهنگ و اب و هوای کانادا خیلی راهنمایی کرد.
مسئله ای که فکر من رو درگیر کرده و زیاد نتونستم تو وبلاگتون مطلبی در موردش بخونم،وضع رشته های تحصیلی بود. منظورم از این حرف اینه که در کانادا بیشتر نیاز به افرادی هست که در رشته ریاضی و فیزیک تحصیل میکنند یا در رشته علوم تجربی.(در اینده کاریشون)
اگر در مورد سوالم ابهامی براتون وجود داشت که نیاز بود براتون روشنش کنم با ایمیل بهم اطلاع بدید.
ببخشید ک وقتتونو گرفتم ممنون میشم پاسخ منو در قالب یک ایمیل مختصر و مفید بهم بدید.
مچکرم:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد