خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

عکسهای مونترال

سلام 

الان داشتم توی سایت ایرانتو می چرخیدم دیدم یک سری عکس از مونترال ( شهری که قراره ما بریم ) گذاشته : 

http://www.iranto.ca/persian/article/article-show-msg.php?arid=274 

 

ارادتمند 

رامین

نظرات 5 + ارسال نظر
داش سامان دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:19 ب.ظ http://dashmu.blogsky.com

سلام رفیق
عجب وبلاگی داره
عین سایت درستش کردی
دمت گرم
ببینیم من بهتر مینویسم یا تو
البته من میخوام با این وبلاگه باحالت تبادل لینگ داشته باشم
ولی بازم دمت گرم از این همه زحمتی که میکشی

چون موضوع وبلاگمون مربوط نبود صلاح ندونستم تبادل لینک کنیم .
باز هم به من سر بزن و من هم بهت سر میزنم.
ارادتمند
رامین

سعید سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:00 ب.ظ

سلام من از کبک اقدام کردم. مصاحبه هم قبول شدم الان ۳ماه میشه. یه ماه که فایل نامبر فدرال رو گرفتم. به نظرت چقدر دیگه از کارم مونده؟ ممنون

سلام
تقریبا ۱۸ مشاه دیگه مدیکالت میاد و اگر عزمت راسخ باشه میتونی ۲ سال دیگه کبک باشی .
ارادتمند
رامین

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:15 ب.ظ

بازم سلام. انگار اون جایی که داری میری خیلی با صفاست. امیدوارم بتونی از اون همه امکانات خوب استفاده کنی. من برات دعا می کنم...... دوباره سر میزنم.!!!!

این عکسهاش با صفاست وگرنه توی این موقع خیلی سرده .
ارادتمند
رامین

مرتضی سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:28 ب.ظ

بازم سلام. ۱ عدد ایمیل برات ول دادم. حتما یه سر بزن.منتظر پست های بعدیت هستم!!!!!!!بازم سر میزنم؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

سلام
ایمیلت رو دیدم
ازت بخاطر ایمیلت متشکرم
ارادتمند
رامین

مهاجر شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:31 ب.ظ

با اجازه صاحب خونه :درپاسخ اقا سعید الان مدیکالها تقریبا ۳ماه الی ۵ماه بعدازگرفتن فایل نامبر میاد(برای متقاضیان کبک )برای چند تن ازدوستان من توی بهمن ماه مدیکالشان آمده درحالی که توی مهر۸۷ مصاحبه کبک راداده بودند.موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد